Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Gewoon koppie er af hakken, is zo gebeurd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik heb jaren en jaren naar het songfestival gekeken, van kinds afaan al.De laatste jaren vind ik het zo bagger, ik kijk niet meer.En het is ook nog eens een politiek spelletje, het gaat echt niet meer om de liedjes hoor.sailor, dat is ook wat. daar zat je nou ook weer niet op te wachten wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Owowowow, wat ben ik vals.Kees heeft niet door het songfestival is begonnen.... Ik zit nog even het programma over 'eten' te volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Als ik al kijk is het enkel naar de finale!!Hoewel Wij Belgen blijken het nog niet zo slecht te doen????Ik ga der van door! Slaap ze allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Trusten nien, lekker slapen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hallo doei en tot kiekkus....ik meld me even af, ben erg moe na een volle saunadag.En komende dagen druk, dus ik ben even wat minder hier.Hou je haaks allemaal!! Goed weekend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Doei dan maar Cathy, lekker slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Was t lekker Cathy?vast wel he!truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goejeavond frummers,Ben net terug van mijn moeder en het was een vanouds fijne middag. Nog naar mijn schoonbroer met haar geweest en bijgepraat. Hadden we allemaal nodig en was ook fijn. Tussendoor naar het CAD geweest en nieuwe afspraak voor maandag gemaakt. De tirade van P. die hij dinsdag daar heeft afgestoken over dat hij ons in de kou voelde staan heeft wel impact gehad. Maandag komt mijn contactpersoon langs om ook eens met mijn dochter te praten en haar vragen te beantwoorden.Morgen ga ik de Antabus weer bij hun innemen om P. daar niet mee te belasten iedere keer.P. is nu kennismaken en een bijeenkomst aan t volgen bij Al-Anon. Ik hoop dat hij daar de hulp kan halen die hij al zolang wilde. Het CAD zegt nu dat zij ook wel voor die hulp kon zorgen. Nou komen ze daar na een jaar mee aan terwijl we het zo vaak al hebben aangegeven. Pffffff.....En verder heb ik het droog gehouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik haak ook af luitjes. Lekker slapen straks allemaal.Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Wat een drama dat songfestival.Er wordt bij tijden ronduit vals gezongen.Velen hebben een slechte microfoontechniek.Eenheidsworst is het.Ik voel ma al niet goed. Wat ben ik masochistisch bezig.Oh, nu de topper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Mooi Desi,vaak is het zo dat als je zelf aktie onderneemter van andere kanten ook beweging komtdus vergeet de frustraties maaren ga gewoon door zoals je nu, goed bezig bet.groetjes aan de Muzikant, ik hoop dat hij bij de Al Anonook vindt wat hij nodig heeft:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Wie dan soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Wie wat yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ohoh, Desi, had je helemaal niet gezien, sorry. Nou, hartstikke fijn dat de boel weer op de rails komt toch? Volhouden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 welke topper is er nu dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Dit is toch ook tenenkrommend. Ga het uitzetten, wat een zelfkwelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 hihi, maar welk land is er nu dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goeienavond!Fijn dat er nu schotIn de zaak komt DesiDoor zelf de touwtjesIn handen te nemen!Hier een bak hout in de kamerEn ik kreeg twee mooie oude beitelsSlijpen ging me nog niet helemaal goed afTijdens de therapie gericht op de betonin het hoofd, het was heavy.. Moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nou Sien heeft het wel goed gedaan vond ik maar het weegt toch niet op tegen b.v. Denemarken en Zweden zeg. Wat was dat weer ontzettend goed. poe hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Het leek Nederland.Ik kijk niet.Het was shalali dacht ik.Ga het uitzetten, ik kan een hoop hebben, maar dit is niet goed voor me.Straks krijg ik een trigger, en was alles voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hoi hier Houtje nog even!Het vroeger eten heeft mij inderdaad HEEL goed geholpen! Ik heb maandenlang om half zes gegeten, en dan trok ik het verder prima!Nog steeds kook ik praktisch elke avond alles vers (dat was wel anders, ooit)en eten we altijd aan tafel.Vaak was ik loom van de drank en schoof ik voor de TV.Nee, merci, ik wil NOOIT meer terug.Wel heb ik nog één tip:als je je drinkgewoonten (...) weglaat moet je zorgen voor een ander ritme,een nieuwe hobby, en ik heb bv. erg veel zitten breien en haken het eerste jaar.(ipv een glas bij de hand).Je moet je oude gewoontes doorbreken, en dat vergt energie,maar levert écht veel op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Moe, maar hopelijk ook een beetje voldaan Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Uhhhhm, bol en soothe..... jullie verschillen nogal van mening, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Marjo, als je gaat slijpen hé dan moet je eigenlijk boven op de scherpe rand van de bijtel, sterretjes zien, dan zit je goed. Tenminste zo deed ik het altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden