Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ga ook even wat andere dingen doenLees af en toe wel even bij anders moet ik vanavond zoveel inhalen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Originally posted by: AlfBol wat ben je toch een leuk mens... Is er nog taart? Voor jou altijd Superkanjer van me. Ff kijken wat ik nog heb. Appel, kruimel of kersenvlaai of een ja???? Echte Bossche Bol.Zoek maar uit hoor. Je hebt het verdiend. Vraag gelijk ff aan M. of zij ook iets lust?En eu Wat wil je drinken? Ik heb cola, koffie, limo en Crodino. mmmmmmmZIJN ER NOG MEER LIEFHEBBERS IN DE ZAAAAAAL????? AAANSCHUIVEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja Ikke:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 BolletjeKnap hoor, 6 maanden: HOERA VOOR BOLLETJE Dit is voor jou: :sun::moon: :sun::moon: :sun::moon: :sun::moon: :sun::moon: :sun::moon: :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Och lieve Dees wat wil jij hebben? Je mag kiezen, Een stuk gebak of een dikke knuffel. Weet je wat??? Je krijgt ze gewoon allebei. Kijk maar wanneer je ze gaat gebruiken.Weet je ik vind het zo goed van je dat je nu bij de club van de Refu-Antabusgebruikes hoort. Hoe meer zielen hoe minder katers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Zo nu ga ik samen met mijn dochter de woonkamer eens goed poetsen.Maar wel leuk dat ze wil helpen. Heerlijk vind ik dat:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Zo hee, laat ik de honden uit en terwijl ik denk "Ik red het niet, ik red het niet" komt er een vrouw aanlopen die in eenzelfde soort gemoedstoestand is als ik. Zij heeft gelukkig nooit naar de fles gegrepen. We liepen met elkaar op en heb geluisterd naar haar verhalen. Enfin, we voelden elkaar precies aan. Dan ga je toch elkaar te bemoedigen en dat doet goed.Kwam de glazenwasser ook tegen en eindelijk worden de ramen weer eens gelapt. Volgende week maandag. Hèhè, de honden zijn iig weggeweest, hoef ik me daar niet schuldig over te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Janigje dank je wel hoor. Schuif maar lekker aan. Jij hoort er ook helemaal bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Oh Bol die knuf wil ik het eerste daarna een echt Bossche BOL:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goedemiddag Kore, woman, Hannah, Desi, niwi, Soothe, bolletje Even een kopje thee en dan bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bolleke: van harte gefeliciteerd meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dat is heel bijzonder Hannah, van diezelfde gemoedstoestand.Bol een stuk kruimeltaart, mag ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Zo, en ook een psychologe (aangeraden door de vrouw die ik tegen kwam) gebeld en ingesproken of ze mij wil terugbellen. Zij doet Mindfulness, EMDR en cognitieve therapie. Jellinek kan de dinges krijgen!Vie, ja wat een toeval. Ik herkende precies haar gevoel nu haar zoon ook alweer 2 jaar uit huis is. Alleen heb ik een man en zij niet. Moet er niet aan denken alleen te zijn. Ik denk dat ik dan echt niet meer zou willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dank je jacc.Ja maar natuurlijk Vie. Kom er maar lekker bij hoor, er is voldoende. Goh lieve mensen, ik zit hier te genieten. Wat een leuk virueel feest hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Is je dan ook helemaal gegund, Bolletje :):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 goedemiddag allen.....Bolletje...van harte gefeliciteerd met je halve jaar....doe stille voort....maar je hebt het wel verdiend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Mag ik er ook bij komen, Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 En van harte hoor, met je half jaar!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bolletje is nog meer taart aan het bakken of ze is verlegen geworden ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bol is boodschappen halen ze verwacht nog meer gasten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goeie middag Kore en Niwi.Jullie komen net op tijd want er staat weer taart klaar. Net uit de over. Vers aan tafel.Hoe is het met Kore? Gaat het allemaal nog goed?En niwi? Oude rakker. Jij doet het toch maar goed hé? Dat zijn onze grote voorbeelden mensen. Zo kan het ook.En kijk eens wat een gezond koppie die man heeft.Klopt vriend Alf. Ik krijg inderdaad vanmiddag bezoek. Letty is nu naar Jos en komt daarna naar mij. Ik hoop dat het met hem vandaag ook weer wat beter gaat, want het is feest hiero in huize Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dan kom ik ook nog even snel een taartje happen voordat ik over 10 minuten op mijn fietsje spring: kinderen van school halen.Uhhh...dan ga ik voor de Bossche bol:P Gefeli had ik je al Bolletje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Yowdie Eks. hij komt aan gerold. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hi hi, thanks Bolletje! Lekker! Op je gezondheid meis! Nu nog 6 maanden erbij en je hebt recht op een mega slinger hier;) Moet ik nog wel even oefenen, maar dan heb ik nog even de tijd;)Yep, hij is lekker! Ik ga er weer van tussen (mag eigenlijk niet met mijn mond vol praten van mijn moeder...) Maar moet op de fiets! Toedeledoki:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 tsja, bolletje...ik loop nog steeds nuchter rond...je moet een ouwe aap geen smoelen leren trekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden