Spring naar bijdragen

Maandag 31 mei 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 490
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Alf

Bol


wat ben je toch een leuk mens...
:heart:

Is er nog taart?
:D



Voor jou altijd Superkanjer van me. Ff kijken wat ik nog heb. Appel, kruimel of kersenvlaai of een ja???? Echte Bossche Bol.
Zoek maar uit hoor. Je hebt het verdiend. Vraag gelijk ff aan M. of zij ook iets lust?;)
En eu Wat wil je drinken? Ik heb cola, koffie, limo en Crodino. mmmmmmm

ZIJN ER NOG MEER LIEFHEBBERS IN DE ZAAAAAAL????? AAANSCHUIVEN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och lieve Dees wat wil jij hebben? Je mag kiezen, Een stuk gebak of een dikke knuffel.;) Weet je wat??? Je krijgt ze gewoon allebei. Kijk maar wanneer je ze gaat gebruiken.
Weet je ik vind het zo goed van je dat je nu bij de club van de Refu-Antabusgebruikes hoort. Hoe meer zielen hoe minder katers.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hee, laat ik de honden uit en terwijl ik denk "Ik red het niet, ik red het niet" komt er een vrouw aanlopen die in eenzelfde soort gemoedstoestand is als ik. Zij heeft gelukkig nooit naar de fles gegrepen. We liepen met elkaar op en heb geluisterd naar haar verhalen. Enfin, we voelden elkaar precies aan. Dan ga je toch elkaar te bemoedigen en dat doet goed.

Kwam de glazenwasser ook tegen en eindelijk worden de ramen weer eens gelapt. Volgende week maandag. Hèhè, de honden zijn iig weggeweest, hoef ik me daar niet schuldig over te voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, en ook een psychologe (aangeraden door de vrouw die ik tegen kwam) gebeld en ingesproken of ze mij wil terugbellen. Zij doet Mindfulness, EMDR en cognitieve therapie. Jellinek kan de dinges krijgen!

Vie, ja wat een toeval. Ik herkende precies haar gevoel nu haar zoon ook alweer 2 jaar uit huis is. Alleen heb ik een man en zij niet. Moet er niet aan denken alleen te zijn. Ik denk dat ik dan echt niet meer zou willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Kore en Niwi.
Jullie komen net op tijd want er staat weer taart klaar. Net uit de over. Vers aan tafel.

Hoe is het met Kore? Gaat het allemaal nog goed?

En niwi? Oude rakker. Jij doet het toch maar goed hé? Dat zijn onze grote voorbeelden mensen. Zo kan het ook.;)
En kijk eens wat een gezond koppie die man heeft.:)

Klopt vriend Alf. Ik krijg inderdaad vanmiddag bezoek. Letty is nu naar Jos en komt daarna naar mij. Ik hoop dat het met hem vandaag ook weer wat beter gaat, want het is feest hiero in huize Bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi hi, thanks Bolletje! Lekker! Op je gezondheid meis! Nu nog 6 maanden erbij en je hebt recht op een mega slinger hier;) Moet ik nog wel even oefenen, maar dan heb ik nog even de tijd;)

Yep, hij is lekker! Ik ga er weer van tussen (mag eigenlijk niet met mijn mond vol praten van mijn moeder...) Maar moet op de fiets!

Toedeledoki:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...