Spring naar bijdragen

Donderdag drie juni tweeduizend tien

will

Aanbevolen berichten

Jazeker, dat kan
Nou dat gebeurt vanzelf wel als dit zo door gaat
Nou ja maakt niet zo veel uit hoor
Tis alleen dat mn laatste wat langere liefde niet wilde/kon vrijen, waarom heb ik nooit geweten. Hij zorgde wel voor mij maar ik mocht niet aan hem komen.
Daardoor ben ik wel wat voorzichtiger geworden denk ik met bespringen
Maar het voelt wel heel erg als een afwijzing ook

Even de hond uit en dan een dutje gaaaaaaap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Woman, gewoon een beetje frummelen, friemelen, soppen, proppen, snuffelen, knuffelen, knipogen, likken, prikken, nou en dan moet het volgens mij, helemaal goed komen hoor. 't Is wel een hoop werk in het begin maar voldoende om de lakens te doen laten wippen.:P;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Bolletje, ja ik zal eens de truukendoos te voorschijn halen. Eens goed in mn kledingkast kijken voor wat meer verleiding.
Gelukkig is ie wel heel erg intiem van de knuffels enzo. Dat vind ik erg belangrijk.
Gek hoor, voorheen dronk ik een halve fles en dan zat ik bovenop hem.
Het is niet dat ik dat nu niet durf ofzo, maar de timing lijkt steeds niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat zag ik net ook Dar. Jemig! Tactive, flauw hoor!
Ik zou toch graag willen dat jullie beseffen dat WIJ met ons allen, het forum vormgeven, en als er een poll opgezet wordt, waaruit duidelijk blijkt dat we het ergens niet mee eens zijn of iets graag anders zouden willen zien, jullie daar terdege rekening mee zouden mogen houden.
Daarbij vind ik dat jullie Dar, die haar nek voor iemand uitsteekt, nu in haar hemd hebben gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Haha Bolletje, ja ik zal eens de truukendoos te voorschijn halen. Eens goed in mn kledingkast kijken voor wat meer verleiding.

Gelukkig is ie wel heel erg intiem van de knuffels enzo. Dat vind ik erg belangrijk.

Gek hoor, voorheen dronk ik een halve fles en dan zat ik bovenop hem.

Het is niet dat ik dat nu niet durf ofzo, maar de timing lijkt steeds niet goed.

Woman zonder halve fles, zit hij dadelijk zo boven op jou:P Hahaha. Maar het komt goed hoor meis. Gewoon aftasten als je begrijpt wat ik bedoel. En inderdaad knuffelen is zeker zo belangrijk. Geniet er maar lekker van meid. Je hebt het dik en dubbel verdiend.:heart:

Welkom Mamaloe. Pipo thuis gelaten?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, zoals beloofd IK GA IN HONGERSTAKING:angry::devil:
Ik vind het inderdaad ook niet kloppen hoor. Ik weet ook wel dat, als Tactive één keer toe geeft het hek misschien van de dam is en meerderen komen met "en ik dan" dus het is voor de tactiven ook moeilijk, maar als nu veel mensen vragen om Thé terug te laten komen, kunnen ze wel een keer over hun hart strijken vind ik.
Als er iets is voorgevallen en mensen maken het weer goed tussen elkaar (voorbeeld Drup en Caro) is dat een leerproces voor beiden. Daarvan groeien mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Soothe

frummelen, friemelen, soppen, proppen, snuffelen, knuffelen, knipogen, likken, prikken.

Bolletje, je lijkt een ware ervaringsdeskundige.

Mooier had ik het niet kunnen verwoorden.

Ik ga maar even een koude douche nemen.

Bolletje.
;)

Goeie morgen Soothe. En netjes met je handen boven de waterstraal blijven hé?

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doen jullie pikant zeg :)

Bol, wat mij het meeste ergert is de bevoogding door Tactive in dit geval. Er wordt een duidelijke wens uitgesproken en botweg genegeerd.
En het gekke vind ik, een tijdje geleden is er een poll uitgeschreven voor mensen die al of niet het Woorddomino graag weer terug wilden zien op de dagdraad. Dat item mocht wel blijven staan, en de verzoeken zijn ingewilligd ook.
En dit is toch veel belangrijker dan een spelletje?
Enfin, ik heb er een mail tegenaan gegooid, en verder maar niet druk over maken, dat helpt toch niks.

heb je al een idee wat voor vijverplanten je gaat nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mamaloe, heb je gisteren gedronken dan? Of heb je te vast geslapen. Nou als je niet al te veel last hebt van die dufheid, doe het dan maar lekker rustigaan hoor meis. (Hoor mij nou?)

Ja Vie, het is allemaal een beetje vreemd, hoe het soms kan lopen. Hetzelfde van de week met die foto van Alf. Heb soms het gevoel dat er bij de Tactiven Gompies zitten.

Ik weet nog niet wat voor 'n vijverplanten ik ga nemen. Ik hoorde gisteren op het Koiforum dat koi's helemaal geen planten eten, dus dat fabeltje is ook weer uit de wereld.
Maar ik wil er wel een waterlelie in hebben. Die vind ik zo mooi. Heb de rode gehad.
O Vie ff iets anders. Heb jij het er nog met zuslief over gehad?:present: doe maar een p.b. hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, nee Bor, dit gaat over een poll die Dar vanmorgen heeft neergezet, om een forumlid dat een eeuwige ban heeft, weer terug te krijgen, en die door Tactive is weggehaald. Daar kan ik me kwaad om maken, dat botte negeren van onze wensen, en iemand die haar nek uitsteekt voor een ander, zo in haar hemd te zetten.
Hoe is het nu met het nieuws over je zoontje, weet je nu al wat meer? Ja natuurlijk zat je in je eigen sores, logisch!

Bolletje ik vind waterlelies ook zo mooi.
Onze karpers (zijn nu dood) lustten alleen maar vliegjes en maden enzo.
Over de rest krijg je een mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...