Otje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Jazeker, dat kanNou dat gebeurt vanzelf wel als dit zo door gaatNou ja maakt niet zo veel uit hoorTis alleen dat mn laatste wat langere liefde niet wilde/kon vrijen, waarom heb ik nooit geweten. Hij zorgde wel voor mij maar ik mocht niet aan hem komen. Daardoor ben ik wel wat voorzichtiger geworden denk ik met bespringenMaar het voelt wel heel erg als een afwijzing ookEven de hond uit en dan een dutje gaaaaaaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Yes!! Mijn naam is nu dus TIDA ipv HANNAH,Thnx Tactive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Woman, gewoon een beetje frummelen, friemelen, soppen, proppen, snuffelen, knuffelen, knipogen, likken, prikken, nou en dan moet het volgens mij, helemaal goed komen hoor. 't Is wel een hoop werk in het begin maar voldoende om de lakens te doen laten wippen.;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Goeiemorgen allemaalen welkom Tidafijne zonnige dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Bespringen? Heeft wel wat van atletiek weg.Zo bepringt men het paard of de bok.Verder heb ik niets tegen bespringen.Het heeft wel wat.Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Plan voor vandaag is vooral van de zon genieten. Of ik daar de rust voor heb zullen we zien maar oh, wat kan ik die vitamientje goed gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Haha Bolletje, ja ik zal eens de truukendoos te voorschijn halen. Eens goed in mn kledingkast kijken voor wat meer verleiding. Gelukkig is ie wel heel erg intiem van de knuffels enzo. Dat vind ik erg belangrijk. Gek hoor, voorheen dronk ik een halve fles en dan zat ik bovenop hem. Het is niet dat ik dat nu niet durf ofzo, maar de timing lijkt steeds niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ja, dat zag ik net ook Dar. Jemig! Tactive, flauw hoor!Ik zou toch graag willen dat jullie beseffen dat WIJ met ons allen, het forum vormgeven, en als er een poll opgezet wordt, waaruit duidelijk blijkt dat we het ergens niet mee eens zijn of iets graag anders zouden willen zien, jullie daar terdege rekening mee zouden mogen houden.Daarbij vind ik dat jullie Dar, die haar nek voor iemand uitsteekt, nu in haar hemd hebben gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nu slapen doegdoeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamalou Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Tjonge...hier ben ik dan. Maar wat gaan jullie snel :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Mamalou welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 quote: Originally posted by: womanHaha Bolletje, ja ik zal eens de truukendoos te voorschijn halen. Eens goed in mn kledingkast kijken voor wat meer verleiding. Gelukkig is ie wel heel erg intiem van de knuffels enzo. Dat vind ik erg belangrijk. Gek hoor, voorheen dronk ik een halve fles en dan zat ik bovenop hem. Het is niet dat ik dat nu niet durf ofzo, maar de timing lijkt steeds niet goed. Woman zonder halve fles, zit hij dadelijk zo boven op jou:P Hahaha. Maar het komt goed hoor meis. Gewoon aftasten als je begrijpt wat ik bedoel. En inderdaad knuffelen is zeker zo belangrijk. Geniet er maar lekker van meid. Je hebt het dik en dubbel verdiend.Welkom Mamaloe. Pipo thuis gelaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 frummelen, friemelen, soppen, proppen, snuffelen, knuffelen, knipogen, likken, prikken.Bolletje, je lijkt een ware ervaringsdeskundige.Mooier had ik het niet kunnen verwoorden.Ik ga maar even een koude douche nemen.Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nou, zoals beloofd IK GA IN HONGERSTAKING:angry:Ik vind het inderdaad ook niet kloppen hoor. Ik weet ook wel dat, als Tactive één keer toe geeft het hek misschien van de dam is en meerderen komen met "en ik dan" dus het is voor de tactiven ook moeilijk, maar als nu veel mensen vragen om Thé terug te laten komen, kunnen ze wel een keer over hun hart strijken vind ik.Als er iets is voorgevallen en mensen maken het weer goed tussen elkaar (voorbeeld Drup en Caro) is dat een leerproces voor beiden. Daarvan groeien mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Morguh allemaal, ga gauw de auto in, pup ophalen metzoonlief, jullie zien vanmiddag wel een foto'tje vanhet hondje, tralalie tralala....... heb er zin in !!!! groetjes FilippaFijne zonnige dag toegewenst allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 quote: Originally posted by: Soothefrummelen, friemelen, soppen, proppen, snuffelen, knuffelen, knipogen, likken, prikken. Bolletje, je lijkt een ware ervaringsdeskundige. Mooier had ik het niet kunnen verwoorden. Ik ga maar even een koude douche nemen. Bolletje. Goeie morgen Soothe. En netjes met je handen boven de waterstraal blijven hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Zekers Bolletje.Een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamalou Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 ben duf in mn hoofd, goh hoe zou dat nu komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Wat doen jullie pikant zeg Bol, wat mij het meeste ergert is de bevoogding door Tactive in dit geval. Er wordt een duidelijke wens uitgesproken en botweg genegeerd.En het gekke vind ik, een tijdje geleden is er een poll uitgeschreven voor mensen die al of niet het Woorddomino graag weer terug wilden zien op de dagdraad. Dat item mocht wel blijven staan, en de verzoeken zijn ingewilligd ook.En dit is toch veel belangrijker dan een spelletje?Enfin, ik heb er een mail tegenaan gegooid, en verder maar niet druk over maken, dat helpt toch niks.heb je al een idee wat voor vijverplanten je gaat nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ja alles okee, dank je Bor. Gewoon een beetje nijdig.Mamalou ik weet niet hoe jij je zo duf voelt. Vertel het eens.En welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Mamaloe, heb je gisteren gedronken dan? Of heb je te vast geslapen. Nou als je niet al te veel last hebt van die dufheid, doe het dan maar lekker rustigaan hoor meis. (Hoor mij nou?)Ja Vie, het is allemaal een beetje vreemd, hoe het soms kan lopen. Hetzelfde van de week met die foto van Alf. Heb soms het gevoel dat er bij de Tactiven Gompies zitten.Ik weet nog niet wat voor 'n vijverplanten ik ga nemen. Ik hoorde gisteren op het Koiforum dat koi's helemaal geen planten eten, dus dat fabeltje is ook weer uit de wereld.Maar ik wil er wel een waterlelie in hebben. Die vind ik zo mooi. Heb de rode gehad.O Vie ff iets anders. Heb jij het er nog met zuslief over gehad? doe maar een p.b. hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Misschien wil Tactive wel via een p.b., ons laten weten wat de rede is waarom Thé niet meer terug mag komen. Dan is er wat meer duidelijkheid. Zou ik zeer waarderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ja, nee Bor, dit gaat over een poll die Dar vanmorgen heeft neergezet, om een forumlid dat een eeuwige ban heeft, weer terug te krijgen, en die door Tactive is weggehaald. Daar kan ik me kwaad om maken, dat botte negeren van onze wensen, en iemand die haar nek uitsteekt voor een ander, zo in haar hemd te zetten.Hoe is het nu met het nieuws over je zoontje, weet je nu al wat meer? Ja natuurlijk zat je in je eigen sores, logisch!Bolletje ik vind waterlelies ook zo mooi.Onze karpers (zijn nu dood) lustten alleen maar vliegjes en maden enzo.Over de rest krijg je een mail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 quote: Originally posted by: Carolien Gooooodmorning! En hij is knuffelig, nou daar hou je het langer mee vol dan met een sneltrein hoor.Ja en die hebben soms ook urenlange vertragingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Dar, ik sta achter je. Als het tussen jullie weer goed is vind ik dit een normaal en redelijk verzoek. Mensen kunnen wel zeker veranderen en niet alleen van naam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden