Spring naar bijdragen

Donderdag drie juni tweeduizend tien

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hele goeie morgen allemaal :rose:
Wat een weertje..... ´´ tis opeens 100 % zomer, heb al een bakkie koffie in de tuin gedronken vanmorgen. Jippieeeeeeeeeeeeeeeeee.

Bol, volgens mij kun je prima meelezen als je een ban hebt hoor, allen het antwoorden geeft een paar probmeempjes :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, daar heb je groot gelijk in Ari.
Blijft een vervoermiddel dat niet even om een ander object heen kan....
Staat soms ook wel een koe op de rails, kan ook zomaar een hele hoop vertraging opleveren.
Gelukkig rijden jullie weer, dat is het belangrijkste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werk ze, werkenden.

Nou, laat ik het zo zeggen, ik denk erover om qua PsyQ even een pauze in te lassen, of er voorlopig helemaal mee te stoppen. Namelijk ik heb nu ook groepstherapie van weer een andere discipline en daarbij hebben een goede kennis en ik besloten om een bedrijfje op te zetten, waartoe ik nu druk bezig ben met een bedrijfsplan. Je wil niet weten wat daarbij komt kijken, vooral onderzoek naar "afzetgebieden". Dus mijn hoofd loopt toch al om. Mijn gewone werk gaat natuurlijk ook door.

Ja, dat was erg leuk gevonden Wilrijk, dat koppie. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat het eerste gedeelte van je posting betreft Vie:
Ik denk dat je inderdaad een vol koppie hebt op dit moment.
Met psyq bedoel je: gesprekken met de psychiater of psycholoog?
Als jij denkt dat de groepstherapie jou voldoende biedt en die gesprekken kan vervangen, ja, waarom dan doorgaan daarmee.
Aan de andere kant lijkt het me dat de gesprekken met de psyq nog het minste tijd pakken van alle bezigheden die jij opnoemt.
En als die gesprekken emotioneel heel veel energie pakken zijn ze misschien wel van heel veel belang voor jou.....
Ik vind het trouwens verschrikkelijk knap dat je een eigen bedrijfje gaat opzetten.
Wat voor bedrijfje wordt het Vie.
En dat daar ongelooflijk veel 'voorwerk' aan vast zit .... geloof het direkt, echt petje af hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari is de trein weer op gang?

Nou, Yvonne ik heb echt afwegingen zitten maken. De groepstherpie is heel erg gericht op mensen met sociale angsten zoals ik. Dit vergt meer energie, maar levert volgens mij ook het meeste op, juist omdat ik dan dingen doe die ik eigenlijk niet durf.
PsyQ is een vrij nieuwe instelling voor geestelijke gezondheidszorg.
Maar dank je voor het meedenken.

Die foto's van Wilrijk stonden ergens gisterenmorgen vrij vroeg op de dagdraad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okeeeee Vie, dacht aan een verschrijving dus, hihi:wacko:
Maar in dat geval denk ik dat je er wellicht best goed aan doet dat te laten vallen.
En wil is inmiddels zo vriendelijk geweest zijn goddelijke koppie nog een keer vrij te geven voor publicatie;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, tijd voor mij om hier af te sluiten.
Dingetjes in huis liggen te wachten op mij en daarna lekker wat rommelen in de tuin en genieten van het zonnetje.
Iedereen een heel fijne en zonnige dag.
En voor degenen die het moeilijk hebben een extra zonnetje en knuffel : :rose::sun:
Laterrrrr
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik zit nog in slaapmuts-houding, sorry nijvere bijtjes.

Vie,
Het afbreken van je therapie voor sociale angsten om een bedrijf op te zetten klinkt geweldig,
maar vraagt wél om een gesprek met de therapeut die je heeft ingeteekt (leuk hè) of zo,
of je niet je sociale angst aan het ontwijken ?????? bent door uit de groep te stappen en
je op je bedrijf te storten. t Is maar een gedachte, een meedenkertje.

Ari,
Vort met die trein, maar wat vind ik je dapper, altijd maar met de trein! Wat een engelengeduld
moet je hebben?
Of heb je een eigen koninklijke coupé met koffie, massage, stortbaden, en een sapcentrifuge? :D

Yvonne,
Ik moet er ook van tussen maar ja UITSTEL UITSTEL HÈ.

@de zon,
Over een uurtje geef ik mezelf vrij van het hh en ga met een loeispannend boek erin zitten. O zo!

Wilrijk,
Leuk koppie, lekker hè zo'n boot!

En verder iedereen EEN FIJNE DAG!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen
pietjeparel, wilrijk, suusje777, Yvonne, Vlaamsmeisje, bolletje, borretje, houtje,

Net thuis gebracht door vlam was wel weer prettig fijn.
Nu broodje in de oven en dan nog maar eens een dutje proberen. Vannacht was niet veel slaap. Op de bank die overigens heel lekker ligt met een onrustige hond en muggen.
En ik vraag me af wanneer er eens wat meer gaat gebeuren. Onder de lakens.
Even kijken of mn broodje al klaar is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Houtje,
Nee het is juist andersom, ik wil in de groep blijven maar de individuele therapie stopzetten.
Heb mijn therapeute net gebeld. Ik krijg drie maanden "pauze", als ik in die tijd besluit om er toch mee door te gaan kan ik ten alle tijde weer een afspraak maken. Goed geregeld dus.

En hoe is het met jou en de nekperikelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Houtje. Als het goed is komt vandaag de game binnen meid.:)

Verder heeft de Bol maar weer een advertentie gezet voor iemand die voor mij de vijverrand en een waterval kan gaan metselen. Ik heb daar toch moeite mee want doe het het liefst zelf. Zodat ik kan zeggen, dit is mijn werk maar ik moet dit echt niet doen. Ik moet leren om dingen aan anderen over te laten. Kost veel moeite maar het moet lukken. Ik kan niet meer alles.:(:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goooood Morning all :)

Als het goed is gaat m'n nieuwe naam binnenkort in werking. Wie weet herkennen enkelen van jullie mij wel. Die naam gebruik ik al ruim 10 jaar.
Vandaag gaat 1 van m'n honden naar de kapper. wordt geschoren. Hoop ik want hij heeft een bloedhekel aan dat gedoe.

Vandaag ben ik blij dat ik de eerste maand door ben. Ik merk dat ik met hele kleine stappen vooruit ga. M'n lichamelijke conditie is abominabel maar elke dag loop ik zo veel als ik kan. Alles moet weer opgestart.

Fijne dag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...