Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 juni 2010


filippa

Aanbevolen berichten

Goejesmorges allemaal.

Ook weer van de partij. Nog niet bijgelezen van gisteren maar dat komt nog wel.

Een kort nachtje van 1 uurtje slaap maximaal vanmorgen van half 6 tot half 7. Niet te geloven voor iemand die 8 uur nodig heeft. Waarom???? Ik weet het niet. Bah, vind ik niks aan.:devil:

Vandaag zonder en morgen kamperen, tralalalala:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 315
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Dees en Suus, ik heb je verhaal nog eens gelezen suus, wat een enge tijd heb je doorstaan zeg. Jij moet echt van ijzer zijn gemaakt hoor, ik denk niet dat er veel zijn die dit kunnen zoals jij. Chapeau.
Dees, 1 uurtje maar ?? Ik heb ook niet veel slaap nodig, maar 1 uur maar ? Dan ben ik de rest van de dag maar een halve hoor ! Ik hoop dat je vandaag misschien nog een tukje kan doen ? Ik ga dat in elk geval proberen, liefst in het zonnetje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers,

Ik ga een paar daagjes naar een vriendin. Die belde gisteren avond op of ik zin heb. Ja, en of ik zin heb:):rose:
Ze woont in hetzelfde dorp als ik dus kan ik makkelijk met de fiets daar naar toe. Dit wordt dikke pret, en ik heb er zin in.
We gaan een beetje winkelen en gezellig babbelen. Verder kijken we wel maar het wordt leuk.
Ik kom af en toe wel ff binnen wandelen in de huiskamer hoor. Kan jullie toch niet helemaal missen.
Nou mensen maak er wat van. doei doei.:heart::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou over tien minuten naar schoollopen[20 minuten] brrr.

Enne Dar geen vrede hier hoor,nope nergens te bekennen, wel sneren en ... opmerkingen dus steun hmwoahhh, Het is klaar, met de kids gaat alles beregoed hoor en ook gezellig samen, de kids zijn blij dat ik er weer ben!!! Dat is wat belangerijk is. Fijne dag Dar:heart:

Wilrijk nee hoor geen iron lady, je leert incasseren in de tijd, en je grens wordt steeds wat hoger maar ik sta hier in mijn woonplaats gelukkig bekend als een normale meid die oog heeft voor haar omgeving en familie en vrienden.
Ik ben ondeugend lief haha,
En jij wat ga je allemaal doen vandaag? Lekker hoor Griekenland ligt naast Albanie, ben er geweest en het was net greece maar dan minder toeristen:D

Zo ik ga even de schooltasjes pakken en hup there we go, even rust in de tent daarna tot half 12,

Zie jullie zo weer om ong. kwart voor 9.

Dikke kus en steun voor degene die het nodig hebben[maar de kus is voor iedereen hoor)

-X- Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog gauw 2 foto'tjes van onze dag gisteren. Zoals jullie kunnen zien was het weer niet alles, maar we hebben er toch een toffe dag van kunnen maken.
Hier komen we dus aan in San Stefano met deze kanjer van een boot
Vandaag geen plannen, maar dat kan snel veranderen met onze B vrienden hier. Veel bewolking weeral, morgen nog slechter, maar zon en maandag superweer voorspelt. Dat zullen dan ook 2 bootjesdagen worden denk ik.
Nu eerste even douchen en bakkertje aandoen, zodat deze dag van start kan gaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een wandeling

Landschap in nevelen gehuld
Dampen slaan van het kanaal
De wieken van de molen er bovenuit
Koeien die lijken te zweven
Oog in oog met de haas die
voorzichtig het aardappelveld betreedt
De lammetjes die me huppelend tegemoet
komen, terwijl ik ze niet op de wereld hielp
Een man die zijn hek openschuift, goeiemorgen
Hooiland langs het zandpad waar de eenden al zonnen
Ik lach hardop als twee hazen voor mij uit op straat keurig
rechts aanhouden
Sluit mijn ogen wanneer de bedwelmende geur van de meidoorn
mijn neus bereikt

Lig hier al te huilen van al het moois
De dag nog amper begonnen
Straks door de stad waar op het station
de één rent en de ander wacht

Ik steek ze allemaal aan
Ga met iedereen dansen!

(dat delen..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

Opnieuw een mooie dag! Vandaag worden m'n oren uitgespoten en hoop ik beter te horen. Gisteren heb ik heel veel gedaan. Zelfs de stofzuiger gebruikt. Dat is voor mij heel wat. Maandag worden de ramen eindelijk weer gelapt en zal ik zeker helderder zien ;)

Geslapen als een os.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...