Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 juni 2010


filippa

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 315
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vlaamske, weet je ik vind het wel goed zo. Hij zoekt het maar uit. Ik heb het losgelaten. Weer lekker in mn upje en gewoon weer mn zaakjes goed regelen.
Erg vervelend als mensen beloven je te helpen (dak lekt, hij zou een ladder komen brengen, en toen ie dat zei nam ik em al niet mee serieus)
Onverschilligheid van mijn kant betekent wel end of story.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hela A'pense deerne!

Alles ok??
Ik wil ook terug naar buiten want maandag is 't alweer gedaan me de zon! Maar heet nu! Echt! En ik zie gene steek op mijne lab top in de zon!

Zeg en Fleur, ga jij naar die meeting volgende week (als ze doorgaat). Anders konden we samen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman ik weet niet vanwaar jij komt maar ev. kunnen we ergens onderweg afspreken???

Als het nog steeds Scheveningen station is tenminste.
Ik kom met de trein vanuit Antwerpen.

En ps. die sex komt wel denk ikals het the right guy on the right moment is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee, ik hou er nog niet over op
Volgens mij weet ik waar de schoen wringt
Hij drinkt steeds als we elkaar zien
Niet heel veel ofzo, en hij kan ook stoppen
maar stiekum knaagt bij mij wel het idee dat we geen sex hebben omdat ie toch al lekker beetje tipsie is
Dus dan wordt er geknuffeld tot hij in slaap valt en als een Harley Davidson begint te snurken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deerne hé?? :D Klinkt wel mooi..

Alles goed hoor VM. Ik zit hier nog op kantoor en het lijkt me echt zaaaaaaaalig buiten. Dochter blijft weg tot 21:30u maar weet niet goed wat doen dadelijk want iedereen is druk..hmmm..nog ff over nadenken ;).
Is het maandag weer voorbij??? Doemme dat was niet voor lang dan!

Nee moet spijtig genoeg werken op 12 juni :(. Een openingsfeest dat onze dienst heeft georganiseerd...pfff..
Gingen er veel mensen gaan?

Ach woman..ik ben ook wel een beetje zoals je vriend hoor. Dat wil niet zeggen dat hij jouw niet graag heeft. Is hij lang alleen geweest?
Ik was namelijk voor mijn laatste relatie heel lang alleen en toen ik holderdebolder weer verliefd werd kon ik toch ergens die ruimte die ik nodig had niet opgeven. Mijn ex kon er maar moeilijk mee om want hij wou het liefst onder mijn huid kruipen. Misschien hebben jullie totaal andere verwachtingen van de relatie. Misschien moet je hem eens vragen wat hij juist verwacht toekomst gericht of zoiets? Weet niet hoe lang jullie al met elkaar omgaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spijtig da ge moet werken Fleur!
Ik wou eerst een nacht in Scheveningen blijven maar aangezien de Belgische regering beslist heeft dat we de 13 de moeten (verplicht!) gaan kiezen...

Ja Woman ik moet ook langs den Haag dus als het zou door gaan kunnen we daar ev. afspreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahahaha....

Wat een komiek dat manneke van je, 3 jaar en dan ook nog zo intelligent !!!
Ach, je moet maar zo denken, honden mogen eigenlijk het liefst niet van ons fastfood eten !!!
En waarom ? Omdat het vol zit met verkeerde vetten, veel eiwitten en mineralen...
Dus waarom zou het verkeerd zijn voor ons als mens !!!
Denk juist dat het betere voeding is voor ons, maar wij mensen vinden het nu eenmaal lekker...
Maar goed dat heb je ws al van je huisarts te horen gekregen...

En ja, zo'n frikandel !!! Sorry... maar toen ik hoorde wat ze daar allemaal in verwerkte ben ik frikandel-af geworden... brrrrrrrrrr...........

Nog even over mijn struintocht naar de juiste zonnebrand voor mn kat/poes/onzijdig !!!
Niemand had antwoord...

Dierenwinkel : hahaha mevrouwtje toch, daar hebben wij niks voor !!! Komt maar heel zelden voor, dus...........
.................Grrrrrrrrrrrr.........mevrouwtje ???? ben dan niet echt van de grote, maar vrat hem bijna op..... tel tot 10000000000000000000000000000000000..... :devil:

Drogist : Sunblock voor de wintersport ????
Mevrouw, beseft U dat het inmiddels Juni is ???
................Grrrrrrrrrrrrr............ pff, nee ben blond !!! Is het al zo laat in het jaar ???
Kreeg een quasi verbaasde blik toen ik dat vroeg !!! Hahahahaha...;)

Afijn, nu toch maar de Calendula-zalf en een sunblock voor kids meegenomen...
Hoop dat het giftig is voor die scheetjes van me... Zijn inmiddels een jaar of 7, maar zou ze niet meer kunnen missen !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlaams meiske dan spreken wij toch in ieder geval af ?
Uurtje of 2 op Den Haag Centraal ????

Ja ik heb wel wat verteld Fleur. Hij is een beetje verstrooid, en dat geeft helemal nix, is juist wel grappig. Maar het blijft een feit dat ie van alles belooft en er komt nix van terrecht want hij heeft steeds van alles en nog wat andere dingen te doen. Tsja, als hij geen tijd heeft voor een liefje en geen puf om de liefde te consumeren ben ik wel een beetje klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leven is hard voor de aardigen hé vlaamse ;). Ach ja ik krijg er uren voor dus ergens kan ik dat dan weer opnemen in de loop van de week ofzo. En had toch al moeilijk geweest om mijn dochter ergens achter te laten..
Zeker vertellen hoe het was ginders zenne!!

Ja stemmen den 13de..jieeepiiieeeee :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Woman, ik laat je per pb nog weten in de loop van de week hoe laat ik in den Haag ben, wathever happens, anders gaan wij samen ne koffie (of aleez nen tomatensap want als ik teveel koffie drink slaap ik niet!) drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeehhhh, jullie zijn zo snel....
Mijn berichtje naar Ya valt nu een beetje uit de toon, maar goed.... Was goed bedoeld

Woman :
Wees duidelijk naar hem wat jij verwacht van hem...
En dan nog, laat je niet uit je balans halen door hem... Kies in eerste instantie voor jezelf...
Sorry, krijg een beetje het gevoel dat je een beetje teveel met hem bezig bent en daardoor jezelf vergeet en wegcijferd...
Als ik het verkeerd heb hoor ik het wel...

Maak me een beetje zorgen om je...
Lees nu inmiddels al zo vaak dat je voor jezelf gaat kiezen en dat ie "de pot op kan" (sorry, Rotterdams gezegde") al kom je er wel telkens op terug, dus het zit je hoe dan ook toch dwars...

Liefs Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...