Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 juni 2010


filippa

Aanbevolen berichten

Fleur,

Niet mn doggie, maar mn witte kat/poes/onzijdig die verbrandde oren heeft...
In die mate dat ik van de dierenarts een kuurtje Anti-biotaca heb gekregen omdat het al aan het ontsteken was..
Gaat al beter, maar met dat weer komende tijd , ik klaag niet, maar hoe hou ik een buitenkat binnen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 315
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar een poes heeft toch ook haartjes op zijn oren? Vreemd...wist niet dat zoiets kon. Arme poes..

Is een Antwerpse uitdrukking bondie ;). Omdat je zij dat het zo vlug ging..
Als bij ons iemand niet kan volgen zeggen we 'fietske pakken'..dan ben je vlugger mee ;). In Antwerpen zeggen soms heel flauwe dingen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve Kanjers,

Hier ff een klein berichtje van mij. Ik heb al de pagina's niet gelezen hoor, want m'n vriendin moet zo als d.j. aan de comp. zitten.
Hier gaat het wel redelijk. We hebben vanmiddag een goed gesprek gehad en daarin kwam toch naar voren dat ik veel te veel hooi op m'n vork neem en dan niet de gevolgen zie. Dus wordt het me gauw teveel. Ik heb dit al heel m'n leven gedaan, dus tijd dat ik me eens af ga vragen als ik een groot project onder handen neem, of ik het wel aan kan.
Verder heb ik Jos ook nog aan de tel. gehad. Die zei dat het goed geweest is dat ik gisteren en vannacht zo lang geslapen heb, dus moet ik dat ook maar meer gaan doen.
Dadelijk lekker Surinaams eten mmmmm. Daar heb ik altijd wel trek in. En vanavond op de bank hangen en helemaal niksen.
Zo lieve mensen dit was het weer. Ik moet nu plaats maken voor onze d.j.
Wens iedereen een hele fijne avond toe en tot morgenvroeg.:heart::sun::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Maar een poes heeft toch ook haartjes op zijn oren? Vreemd...wist niet dat zoiets kon. Arme poes..




Is een Antwerpse uitdrukking bondie
;)
. Omdat je zij dat het zo vlug ging..


Als bij ons iemand niet kan volgen zeggen we 'fietske pakken'..dan ben je vlugger mee
;)
. In Antwerpen zeggen soms heel flauwe dingen
:D



Fleur :

Heeft ook haartjes op haar oortjes hoor, maar schijnt dus toch te kunnen...
Wist het ook niet...
Is inderdaad wel zielig hoor....
Is echt een kroelkip en nu iedere keer als ik haar aai bij haar oortjes duikt ze weg...
Maar knapt gelukkig al enigszins op !!!
Mag haar aldaar alweer aanraken, nu alleen nog voorkomen dat het weer gebeurt en bij die andere ook...
Heb er 2 (Witte) dis een gewaarschuwd mens is voorbereid...
Baby suncreme dus !!! Om ze nu met dit weer binnen te houden vind ik ook zo zielig


Moest trouwens lachen om je opmerking na je uitleg !!!
Fiets heeft lekke band !!! Wat nu ???:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eet smakelijk Bol..............
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....................
Ben jaloers !!!

Maar gun het je van harte, en luister naar wat ze tegen je zeggen..... Gas terug en denk aan jezelf !!!:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat ik een paar typfouten heb achtergelaten. Denk dat de vermoeidheid toeslaat..
Goh hoe kan je zoiets voorkomen? Blijven smeren op die oortjes dan..maar ja ze zijn natuurlijk ook soms voor een tijdje op pad en dan lukt smeren tussendoor niet.
Nee ze binnenhouden moet je zeker niet doen. Zeker niet bij poezen die gewoon zijn buiten te gaan.

Nou ja
:huh:
Daar zeg je iets...
Hij hoort natuurlijk net lek te gaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan ben je net even jong als ik blondie..
Alleen denk ik dat mijn hersencelletjes toch al aan het afsterven zijn hoor :D.
Ik denk dat ik met lijstjes moet beginnen werken zodat ik niets vergeet...hmmm

Tijd om door te gaan!! Eindelijk genieten van een beetje zon en rust :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, mijn zoon van 9 heeft net een hele leuke boek van opan gekregen.

Fantasy van Geronimo stilton. Met "reukplaatjes", ook vieze geuren zoals slangegif, maar ook lavendel enzo!
Heel grappig!!

Maar have fun in de tuin van de echte geuren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is de reden waarom ik gestopt ben Fleurtje, ik hou best van een feestje en dat mag best met veel drank, maar meer dan 2 flessen vind ik gewoon echt zo ontzettend teveel. Dus dan maar niet meer drinken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...