Vie Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Reserveer maar zo'n lekker bakje cappuccino voor me Wilrijk.Zelf vind ik het helemaal niet erg - sorry voor degenen die graag nog een dag zon hadden gewild - om een flinke verfrissende donderbui te krijgen. Het is nu al benauwd buiten, slecht voor de longen.Heb me voorgenomen om vandaag de boekenkast leeg te halen, te reinigen en opnieuw in te richten.Zal het meteen even doen Dar, dat registreren.Ja Yvonne, de zon komt er nog wel doorheen, maar het voelt aan alsof er ieder moment van die donkere donderkoppen kunnen verschijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ja vandaag gaat het onweren. Heeeeeerlijk. Ik hoop dat we zwaar weer krijgen. Dan vind ik het in m'n huis het fijnst. Je zit zo beschermd.Dadelijk maar weer eens m'n aquarium schoon maken want die ziet er niet uit met al dat alg poeh.En verder zie ik wel.Flip je hondje in de plomp gevallen? Dat zal inderdaad schrikken geweest zijn maar ze kunnen vanaf hun 9 weken goed zwemmen hoor. Je hebt best kans dat ze het zo leuk vind dat je ze iedere keer hoort plompen.Alleen maar hartstikke goed als een hond veel zwemt. Daar blijven de spieren soepel van. Zeker als ze wat ouder worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Vie......... catch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 uhhhhm geloof dat je de suiker bent vergeten Wil.....en de melk.................. en de koffie........................ en ook het koppie ....................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 ik zelf vind onweer niet erg hoor. en een beetje water is ook welkom. Alleen is mijn hond zo vreeeeeeeeeeeeeeeselijk bang voor onweer. Wil op schoot kruipen, met de poten om mijn nek. Kan ik dus helemaal niets meer doen...... Maar oke , tis maar goed dat we zelf het weer niet kunnen sturen...... zou er nog veel meer onenigheid in de wereld zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 En nu dan voor iedereen catch chatch catchSuiker toevoegen naar believen. En nu moet ik naar mijn bakkertje. Tot seffes of later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik vind onweer eng, brrrr griezelig gewoon !!Maar van mij mag het allemaal wel wat opfrissen dus eenbui is welkom, dank voor de koffie Wilrijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Nou meiden , dat wordt delen : drie bakkies met zun zessen dus, hihi. Maar evenzogoed : hartstikke lekker Wil. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Zo, dat smaakte. En nu ga ik er toch echt nog even vandoor.... zolang het nog kan van de zon genieten. Meiden en heer, fijne voortzetting, ik kom straks nog wel ff binnenwippen hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Hihi, Wilrijk speelt catch-as-catch-can.Wat vervelend voor je Flip, dat je bang bent voor onweer. Is dat iets van vroeger, dat je er bang voor gemaakt werd?Het kan mij niet hard genoeg gaan, liefst met van die ratelende knallen en prachtige lichtflitsen van de hemel tot op de grond. Hoewel, als ik op de heide zou lopen met onweer zou ik me ook niet zo op mijn gemak voelen.Heb je geen schuilkelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Vonneke dat komt vaker voor hoor dat honden bang zijn voor onweer. Maar het beste is dat je hem gewoon laat. Niet op pakken of troosten want dan stimuleer je z'n angst. Beter is met hem te gaan spelen of zo zodat hij er niet op let.Wil jongen nog een paar dagen hé? Dan is de vakantie weer voorbij of heb ik het verkeerd. Nou geniet er nog maar lekker van.Vietje het is zondag hé dus niet al te hard werken lieverd.O en natuurlijk ook goeie morgen Igor en Darretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Haha Bolletje, jij gaat toch ook je aquarium schoonmaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Goedemorgen allemaal,Het zonnetje is hier nog vel en krachtig (Amsterdam West). Nu nog aan de koffie en een broodje om bij te lezen en straks even hardlopen.Fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ben ik al mee klaar Vietje. Heb alleen de ramen schoon gemaakt. Morgen doe ik de pomp, zodat die vandaag al het vuil uit het aquarium kan zuigen.M'n vissen zijn zo tam hé? Ik kan ze bijna gewoon pakken. Ze zijn niet bang als ik met m'n hand in het aquarium kom. Nou moet ik wel opletten dat de natuurlijke angst wel een beetje blijft want als ze dadelijk buiten in de vijver zitten en er zou een reiger komen dan zwemmen ze daar ook naar toe, en dat kunnen we niet hebben. hoeft dat beest alleen z'n snavel open te doen en alles zwemt naar binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 hi hi Bol dat zou wat zijn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ja Tielse Flipje, dan kost zo'n vijver mij handen vol met geld. Heb je trouwens weer eens een foto van je woefie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ga er zo 1tje opzetten ok?Vie ik vind de knallen zo beangstigend ben ook niet kapotvan vuurwerk, regen is niet erg !Als kind vond ik het al niets ik denk door al die enge verhalendat de bliksem in de boom kan schieten, dat ie in jeauto kan schieten dat je dan daarmee tegen een boommoet rijden zodat de electiciteit zich verplaatst naarde boom, brrrrrr krijg er de rillingen van.Nou ff foto'tje schieten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Goedemorgen Vie, bolletje, witte, filippa, Dar, Carolien, Joris Een prettig en droge dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Goeie morgen Witte, Alf en Caro.Flip, een auto is een van de veiligste plek als het onweert. Hij heeft rubbere banden dus als het ooit op de auto slaat, schiet de bliksem gelijk in de grond hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Goeimorgen, zelfde rijtje als van Bol + Bollie zelf natuurlijk:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Had ik jou nou nog geen goeie morgen gewenst lieve Jane?????? Nou bij deze dan Is toch een Eng. setter of zoiets Caro? Ja dat wil wel in het water hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Foto'tje van de pup !! Ga snel ontbijt maken oma komt !!http://yfrog.com/cb004qxj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Morguh allemaal, die ik nog niet heb opgenoemd vanmorgen !! fijne zalige zondag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Goedemorgen, ook voor de niet ingelogdenIk wens, ik wens jullie..Een dag om nooit te vergeten Groetjes Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden