Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Goed bezig Lostgirl. Ik ben ook benieuwd hoe het Sparood vandaag vergaan is.En Lin las ik vanochtend. Hoe'st met je hartje Lin? (zou ze vanavond nog komen lezen?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeBollie, mogen wij met de dwerg hypo's en de dolfijnen komen spelen?? Please???Wie zijn wij Nieneke? Wilde jij niet samen met S. op vakantie? En was niet de afspraak dat die kanjertjes van jou, hier zouden komen? Ik meen met daar toch iets van te herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lostgirl Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 ja ik ben best trots, ondanks dat het niet motiverend is dat je je ziek voelt in plaats van beter.Maar het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik weet het niet LG, hoe dat zit met Refusal. Zou je daarvan ziek geworden zijn? Og misschien toeval. Iedereen is weleens ziek nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Goeie avond Lost G. en Mupke:heart:O @#$#%$ P.P. vergeten. Goeie avond ook voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 LG. wij hebben hier ook allemaal keelontsteking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Dag Bolletje?Nog steeds druk met de vijver las ik. Megaproject he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Zet m op girls!Ik ga even Forest Gump kijkenduurt errug lang, dus ik log maaruit. bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik heb mezelf net begroet zie ik. Komt ervan als je even makkelijk wilt doen met de ingelogden te kopiëren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Zeker Mup. Ben er vorig jaar al mee begonnen. Eigenlijk geen doen meer voor iemand van bijna 60 jaar maar het is dan ook mijn laatste grote karwei (hoop ik)Doei doei Lieve Jane. Geniet lekker van de film meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Dag Jan. Veel plezier met de film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lostgirl Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 ik weet het niet, ik had hele heftige hoofdpijn kon nauwelijks meer praten en heb overgeven. Dacht eerst dat ik een kater van de alcohol in de deodorant en creme had hahaha. ben een paar dagen later naar de huisarts gegaan en die zijn inderdaad dat er een aantal dingen door elkaar liepen bijholte ontst. enz maar dat ik beter ff kon stoppen. Durf nou niet goed weer te beginnen, degene die het voorgeschreven heeft is op vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 quote: Originally posted by: ari quote: Originally posted by: bolletjeNOU IS ARI WEER PLEITE ZEG:angry:. Sorry Bol, was ff met de hond uit![/QOch lieverd, je hoeft je niet te veronschuldigen hoor. Ik had er een smilie achter moeten zetten. Want ik was natuurlijk niet echt boos hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 En hoelang doe je nu al zonder Refusal dan LG?Gaat ook goed zonder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lostgirl Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 1 week nu zonder, refusal. Was nog maar paar dagen begonnen. afgelopen zaterdag wel gedronken maar was gelijk sávonds ziek. Denk dat medicijnen nog nawerkten.Nu geen behoefte maar dat kan natuurlijk zo weer veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 quote: Originally posted by: MupkeEn Lin las ik vanochtend. Hoe'st met je hartje Lin? (zou ze vanavond nog komen lezen?) Hi Mupke, mijn hart is nog steeds een drama, heel de dag door hart-overslagen, wordt er doodmoe van. Volgens de huisarts komt het van de stress, ik ben idd zwaar gestresst, dat wordt je vanzelf wel van die overslagen, heel de dag bezig met proberen niet in paniek te geraken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 quote: Originally posted by: lostgirlNu geen behoefte maar dat kan natuurlijk zo weer veranderen. En hoe ga je dat aanpakken dan LG? Heb je een tactiek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Oh Lin, wat vervelend dan zo. Kan je iets krijgen tegen de stress? Waardoor ben je gestressed eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 quote: Originally posted by: MupkeWaardoor ben je gestressed eigenlijk? Van de hartoverslagen, vind dat erg eng en raak er steeds bijna in paniek van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lostgirl Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: lostgirlNu geen behoefte maar dat kan natuurlijk zo weer veranderen. En hoe ga je dat aanpakken dan LG? Heb je een tactiek? Weet nog niet, ben vandaag ook weer voor het eerst hier. BEn wel heel erg gemotiveerd, dus dat scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 SoIk heb lekker geyogaatBen nu helemaal van de chillywillyZo maar eens een prakkie maken. En daarna nog meer chillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik ga weer uitloggen, ga maar vroeg naar bed... fijne avond, iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Bij mij zijn de hartkloppingen weer weg momenteel Lin. In het begin dat ik ze had (is al jáááren geleden) ben ik er ook mee naar de huisarts geweest. Die zei ook: Stress mevrouwtje ()Ik mocht er een valiumpje voor nemen. Maar dat heb ik toen niet gedaan omdat ik zijn antwoord geruststellend genoeg vond. Het idee dat die hartkloppingen een signaal zouden zijn dat ik elk moment met een hartaanval zou kunnen neervallen, wekte alleen maar meer stress op. Dus door zijn diagnose kon ik die angst wat loslaten.Ja, en nu na het stoppen had ik ze ook wel weer, maar dat was hoop ik tijdelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 quote: Originally posted by: lostgirlWeet nog niet, ben vandaag ook weer voor het eerst hier. BEn wel heel erg gemotiveerd, dus dat scheelt. Dan zit je vandaag toch in ieder geval alweer goed he?Elke dag een stapje erbij LG. Maakt vanzelf een heleboel dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lostgirl Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 ga er zo ook weer vantussen. Mijn meissie naar bed brengen en denk dat ik er zelf maar weer naast ga liggen hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden