Spring naar bijdragen

Maandag 7 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by: Vlaamsmeisje
Bollie, mogen wij met de dwerg hypo's en de dolfijnen komen spelen?? Please???


Wie zijn wij Nieneke? Wilde jij niet samen met S. op vakantie? En was niet de afspraak dat die kanjertjes van jou, hier zouden komen? Ik meen met daar toch iets van te herinneren.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet het niet, ik had hele heftige hoofdpijn kon nauwelijks meer praten en heb overgeven. Dacht eerst dat ik een kater van de alcohol in de deodorant en creme had hahaha. ben een paar dagen later naar de huisarts gegaan en die zijn inderdaad dat er een aantal dingen door elkaar liepen bijholte ontst. enz maar dat ik beter ff kon stoppen. Durf nou niet goed weer te beginnen, degene die het voorgeschreven heeft is op vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
ari

quote:


Originally posted by:
bolletje

NOU IS ARI WEER PLEITE ZEG:angry:.



Sorry Bol, was ff met de hond uit![/Q

Och lieverd, je hoeft je niet te veronschuldigen hoor. Ik had er een smilie achter moeten zetten. Want ik was natuurlijk niet echt boos hoor.:):heart:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke
En Lin las ik vanochtend. Hoe'st met je hartje Lin? (zou ze vanavond nog komen lezen?)



Hi Mupke, mijn hart is nog steeds een drama, heel de dag door hart-overslagen, wordt er doodmoe van. Volgens de huisarts komt het van de stress, ik ben idd zwaar gestresst, dat wordt je vanzelf wel van die overslagen, heel de dag bezig met proberen niet in paniek te geraken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

quote:


Originally posted by:
lostgirl






Nu geen behoefte maar dat kan natuurlijk zo weer veranderen.





En hoe ga je dat aanpakken dan LG? Heb je een tactiek?



Weet nog niet, ben vandaag ook weer voor het eerst hier. BEn wel heel erg gemotiveerd, dus dat scheelt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij zijn de hartkloppingen weer weg momenteel Lin. In het begin dat ik ze had (is al jáááren geleden) ben ik er ook mee naar de huisarts geweest. Die zei ook: Stress mevrouwtje (:D)

Ik mocht er een valiumpje voor nemen. Maar dat heb ik toen niet gedaan omdat ik zijn antwoord geruststellend genoeg vond. Het idee dat die hartkloppingen een signaal zouden zijn dat ik elk moment met een hartaanval zou kunnen neervallen, wekte alleen maar meer stress op. Dus door zijn diagnose kon ik die angst wat loslaten.

Ja, en nu na het stoppen had ik ze ook wel weer, maar dat was hoop ik tijdelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
lostgirl


Weet nog niet, ben vandaag ook weer voor het eerst hier. BEn wel heel erg gemotiveerd, dus dat scheelt.



Dan zit je vandaag toch in ieder geval alweer goed he?

Elke dag een stapje erbij LG. Maakt vanzelf een heleboel dagen.



:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...