Yvonne Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Goeiemorgen frummers. Hier lijkt het nog te schemeren..... geen vogel te horen.... en het is licht aan het regenen, wat een verschil. Beker koffie en we kunnen weer los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Morgu Carolien. Hier hebben we inmiddels een paar minuten achter de rug waarin hierboven echt alle sluizen opengingen..... straks plu toch maar meenemen om hond uit te laten. misschien toch nog een ideetje voor Bekkie: bellen naar dat onbekende nummer met je eigen nummer geblokkeerd, dan kan de persoon in kwestie niet zien dat jij het bent..... en heb je kans dat ze opnemen en dat jij een stem herkent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 En laptoppie gooide alles eruit daarnet....... gaaniegoe met dat ding, toch maar eens laten nakijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Moet gaan rennen naar de douche. Ook goeiemorgen ondertussen Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 morgu Wil, Laatste dagje vandaag??? Ben nu weer ff weg.... moet brood en zo voor tussen de middag gaan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Moet rennen nu...... tijd gaat altijd weer veel te snel....... fijne dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hey, Von, Dar, Caro en alle latere inloggers. Had problemen hier met mijn internet (again) !!!Laatste dagje hier idd, we gaan met de boot naar het vasteland en doen daar, Plateria, the Blue Lagoon en Sayada aan, waar ze de lekkerste scampis hebben van de gehele wereld. Gisteren mijn fototoestel gestolen, algoed dat ik altijd de foto's op verschillende media bewaar. Niets aan te doen. Koffie en bakker wachten op me. Hier weer fantastisch mooi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Goedemorgen medefrummers...Ben ik weer! Drukke dag voor de boeg en dito weekend achter de rug! Maar ga er weer tegenaan:)Fijne maandag weer iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Vind het trouwens een prachtig stukje onderschrift Von. Is die K. Gibran een bekend iemand ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Gevonden, Kahlil Gibran ! Die google toch hé.Morgguhhhh ekstertje, alles goed met je ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ja Dar, kweetet, maar er zijn erger dingen hé De foto's zijn gered in elk geval, dat is het belangrijkste !Morgend alaine en niwi, gaan we goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hee, niets blijft ook voor jou verborgen he!Ook goedemorgen vanaf de fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Vandaag heeele lange werkdag, aangezien tevens avonddienst eraan vast.Bleh! Hopelijk lukt het vanavond nog even in te loggen. Will, jammer van je toestel; al zou ik m'n schending van privacy als erger ervaren ('wat moet je met je tengels aan mijn spullen!" ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 gm allen.....we gaan goed, wilrijk, we gaan nog steeds goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Tja, 't is nog steeds behelpen met een wankel toetsenbord op het stuur. Maar alles went. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Klopt Dar, ik heb het ook niet op een hoop liggen, jammer genoeg, maar ik maak me daar niet zo heel erg druk over, zoals ik al zei: er zijn erger dingen. Een heel dure was het trouwens niet en de volgende gaat ook weer geen hele dure zijn. Tegenwoordig kan je voor weinig geld al een redelijk toestelletje kopen Hij lag in de boot alaine, en omdat ik heel dringend naar de wc moest heb ik er niet maar naar omgekeken. Hij is dus uit de boot genomen, beetje mijn eigen schuld dus, mea culpa.Ik ook hoor niwi, ik ook, al vind ik het zelf. Maar nu zal ik het thuis ook moeten kunnen bewijzen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Eigenlijk ben je dus IN de boot genomen, hihi.Nu moet ik weg mensen;allemaal een droge dag gewenst (alleen dat water vanuit de hemel is OK, goed voor de plantjes; bovendien moet ik toch werken (excuus vopor de buitenmensen vandaag)). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hoi ari, ik ben er ook ineens mee weg. Koffers pakken, bakkertje etc etc. Laat de laatste dag de beste zijn hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sparood Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 goeiemorgen allemaal!vandaag mijn eerste alcoholvrije dag!ik heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 gefeliciteerd, sparood... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Gooooooodmooooooorniiiiiiiiing Campers!Vanmorgen weer een halve kilo lichter sinds ik gestopt ben en meer (bijna dagelijks) sport.Nog twee dagen tot de verkiezingen.Heb jij al een keuze gemaakt?Hé Wil ...dat is balen. Gelukkig heb je de data gered. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 goeiemorgen mensenzit hier te wachten tot mijngasten ingepakt en weg zijndan kan ik lekker gaan spinnenvoor ik alles weer op orde maakvoor de volgende.en zo blijven we bezig he.en het is nog droog ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Goeie morgen Dar, Eks. Caro, Will en de rest.Zo eerst weer ff een Refu. en kof. en dan aan de gang. Vandaag komt er iemand die mij leert hoe ik moet downloaden. Heb er zin in.Nou ff lezen wat er vanochtens al geschreven is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Goeie morgen Spa, Niwi, Alaine, Jane....... en wie was er nu nog meer? O ja Ari.Zo alles weer een beetje bij gelezen. Alaine, knap hoor met je neus typen:)Wil wat ontzettend vervelend dat je fototoestel is gejat. En inderdaad, ze moeten met hun tengels van andermans spullen af blijven.Spa, veel schrijven hier, veel contact houden met het frum dan trekken wij je er wel door meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Good morning Het is een illusie dat je privacy op internet gewaarborgd is. Daarom moet je zelf goed afwegen wat je wel en niet prijsgeeft. Mij maakt het niets uit dat mensen weten dat ik een alcoholist ben. Daar ben ik vrij open over. Dat anderen, vooral met werk dat wel uitmaakt begrijp ik goed. Een forum zoals dit zie ik ook als een oefenplek omdat wat hier gebeurt ook irl kan gebeuren. Daar moet je mee leren omgaan.Dat is ook de reden waarom ik tegen bannen ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden