Spring naar bijdragen

Maandag 7 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgu Carolien.
Hier hebben we inmiddels een paar minuten achter de rug waarin hierboven echt alle sluizen opengingen..... straks plu toch maar meenemen om hond uit te laten.

misschien toch nog een ideetje voor Bekkie: bellen naar dat onbekende nummer met je eigen nummer geblokkeerd, dan kan de persoon in kwestie niet zien dat jij het bent..... en heb je kans dat ze opnemen en dat jij een stem herkent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey, Von, Dar, Caro en alle latere inloggers. Had problemen hier met mijn internet (again) !!!
Laatste dagje hier idd, we gaan met de boot naar het vasteland en doen daar, Plateria, the Blue Lagoon en Sayada aan, waar ze de lekkerste scampis hebben van de gehele wereld.
Gisteren mijn fototoestel gestolen, algoed dat ik altijd de foto's op verschillende media bewaar. Niets aan te doen.
Koffie en bakker wachten op me. Hier weer fantastisch mooi weer. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heeele lange werkdag, aangezien tevens avonddienst eraan vast.
Bleh! Hopelijk lukt het vanavond nog even in te loggen.
Will, jammer van je toestel; al zou ik m'n schending van privacy als erger ervaren ('wat moet je met je tengels aan mijn spullen!" :angry:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Dar, ik heb het ook niet op een hoop liggen, jammer genoeg, maar ik maak me daar niet zo heel erg druk over, zoals ik al zei: er zijn erger dingen. Een heel dure was het trouwens niet en de volgende gaat ook weer geen hele dure zijn. Tegenwoordig kan je voor weinig geld al een redelijk toestelletje kopen ;)
Hij lag in de boot alaine, en omdat ik heel dringend naar de wc moest heb ik er niet maar naar omgekeken. Hij is dus uit de boot genomen, beetje mijn eigen schuld dus, mea culpa.
Ik ook hoor niwi, ik ook, al vind ik het zelf. Maar nu zal ik het thuis ook moeten kunnen bewijzen hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk ben je dus IN de boot genomen, hihi.

Nu moet ik weg mensen;
allemaal een droge dag gewenst (alleen dat water vanuit de hemel is OK, goed voor de plantjes; bovendien moet ik toch werken (excuus vopor de buitenmensen vandaag)).
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gooooooodmooooooorniiiiiiiiing Campers!

Vanmorgen weer een halve kilo lichter sinds ik gestopt ben en meer (bijna dagelijks) sport.
Nog twee dagen tot de verkiezingen.

Heb jij al een keuze gemaakt?

Hé Wil :camera: ...dat is balen. Gelukkig heb je de data gered.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Spa, Niwi, Alaine, Jane....... en wie was er nu nog meer? O ja Ari.
Zo alles weer een beetje bij gelezen.
Alaine, knap hoor met je neus typen:)

Wil wat ontzettend vervelend dat je fototoestel is gejat. En inderdaad, ze moeten met hun tengels van andermans spullen af blijven.

Spa, veel schrijven hier, veel contact houden met het frum dan trekken wij je er wel door meid.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good morning :)

Het is een illusie dat je privacy op internet gewaarborgd is. Daarom moet je zelf goed afwegen wat je wel en niet prijsgeeft. Mij maakt het niets uit dat mensen weten dat ik een alcoholist ben. Daar ben ik vrij open over. Dat anderen, vooral met werk dat wel uitmaakt begrijp ik goed. Een forum zoals dit zie ik ook als een oefenplek omdat wat hier gebeurt ook irl kan gebeuren. Daar moet je mee leren omgaan.
Dat is ook de reden waarom ik tegen bannen ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...