Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 581
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Dees, wat is het alternatief? Je hebt geen andere keuze. Maar het idee dat je nooit meer kunt drinken, moet groeien. Het moet als het ware een deel worden van je denkproces. Door in het begin veel tegen jezelf zeggen "Ik kan nooit meer drinken", wordt dat op den duur een deel van jezelf en zal je het minder tegen jezelf hoeven te zeggen. Maar ik denk dat je het eerst moet gaan leren te accepteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dus weer terug van Pietje Peut. Het was een goed en fijn gesprek. Dit ging over zijn oog, zijn zwager, J. v.d. Sloot, mijn relatie met Jos, en dat ik al ruim een half jaar niets meer gedronken heb. Hij was erg verbaasd omdat ik daar niet zo veel over vertel, maar hij was duidelijk blij voor mij.
O ja, en we hebben het ook nog een tijd gehad over de bouw van de vijver en de koi's. Al met al, erg ontspannen.
Nog even over lichaamstaal gehad i.v.m. J. v.d. Sloot. We kwamen op Clinton uit die loog over zijn relatie met die M. Lewinsky. Zij schijnt onder toezicht van hem, een dikke sigaar voor een ander doeleinde gebruikt te hebben dan waar die voor gemaakt is, vertelde hij, waarop ik antwoorde dat dat hem dan wel lekker gesmaakt zal hebben toen hij die op stak. Voor het eerst heb ik hem hartelijk zien lachen. Dat was leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bericht treft me Desi. Alcohol nooit meer voor je weggelegd. Wat was daar dan de laatste jaren het voordeel voor jou van? Werd je er beter van?

Nou, om op je vraag in te gaan, alcohol werd een beetje teveel een spoiler voor me op den duur. Ik deed er mijn leven geen goed mee, en mijn vriendschappen ook niet. Plus dat mijn gezondheid achteruit ging. En nu zeg ik het nog eufemistisch.
Waar komt dat "ik mag niet meer" bij jou vandaan?

Mensen help me, want er wordt me gevraagd of ik een bordercollie-herder-kruising wil opnemen. En ik heb al drie Terriërs, zeg dat ik het niet doe.

Bol Klinkt alsof je alweer een therapeut jou niet laat helpen, maar andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meteen begint het te gieten.... zo hee!

Nee dank jullie wel voor de rem. Ik kan niet zo goed tegen, als er een beroep wordt gedaan op mijn medelijden.

Het overstroomt hier inmiddels, jemig, dit is een tropische regen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...