Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 581
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

PP:)
Ik ben als de dood voor psychopaten..

Dees
Dat alleen voelen ken ik ook
je buitengesloten voelen omdat je niet meedrinkt
wat je eerst wel deed. Lees de Cirkels nog eens
staat het ook in.
In het begin vond ik mezelf zielig, zij wel, ik mag het niet
maar toen zag ikook wat drank kan uitrichten en
was toen blij dat ik daar geen deel meer van uitmaak
Gezelligheid hangt ook niet af van meedrinken, moest
ik ook leren en ben nu eigenlijk gezelliger zonder
dan met drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Dees daar gaat ie dan. Ik vind jou een niestnut, een zuiplap, een zwakkeling, een draaikont, een vieze huisvrouw, je zorgt niet goed voor je man, je zorgt niet goed voor jezelf, je laat je man in de steek, je laat hem vallen je doet jezelf en je man pijn. je kan niet met geld om gaan, je drinkt door de refu heen, je hebt geen doorzettingsvermogen en ga zo maar door. Ben je het daar mee eens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor je antwoord.
Ze heeft over haar hele lichaam plekken
Het is wel even over geweest. Maar nu dus weer terug.
Nertsenolie dus, moet ik dat over haar eten druppelen ?

quote:


Originally posted by:
bolletje

Woman het verhaal over jouw lief poesje. Dat vind ik moeilijk het eerste wat in mijn op komt is, nertsenolie, maar dat heb ik al vaker gezegd. Verder kunnen ze het diertje testen op allergiën. Wat ik ook dacht maar dat heb ik nog niet eerder gehoord is, misschien is ze wel allergisch voor dat vlooienspul dat je gebruikt. Maar heeft ze over haar hele lichaampje kale plekken of is het maar op een plek. sommige dieren kunnen ook op een vlo al allergisch reageren hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman nee daar moet je haar mee in smeren. Het kan best zijn dat haar huidje te droog is. En daardoor gaat het te veel schilveren en dat heeft weer jeuk tot gevolg. Door het huidje vet te maken kan het best zijn dat het minder wordt of zelfs over gaat. Maar was je er al eens mee naar de dierenarts geweest? En zo ja, wat zei hij dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cat Stevens wil met me afspreken.
Ok, maar dan wel over een poosje pas. Eerst even een poosje alleen zijn.

Dees luister eens. Hou op met je te verzetten. dan wordt het alleen maar erger. Laat het gevoel toe en je zult merken dat het verdwijnt. Je moet hier toch doorheen, en ja dat is heel moeilijk. Ik heb ook nog steeds de vrijdagsblues.
Ga douchen, beetje fruit eten, even naar buiten. Je zinnen verzetten.
Kom op meid, :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik was nog niet geweest. Ik had wel gebeld en toen had ik een heel stom gesprek. Heb nu heel duur voer waar ze echt van smult, maar ht duurt vast even voordat dat merkbaar is. Dan beter hel even wachten met de dierarts.
Mag ze de nertsolie wel binnenkrijgen, want als ik het op haar vacht smeer zal ze met het wassen wel wat binnenkijgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja natuurlijk mag poes het binnen krijgen. Dat schaad niet hoor. Maar dierenartsen schrijven vaak duur voer uit omdat ze daar grof geld aan verdienen. Ik weet het omdat allebei mijn zwagers dierenarts zijn.
Als je nu minder wilt gaan betalen kun je ook eens gewoon kip geven. Een kippenpoot lekker laten trekken en samen met de bouillon geven. Doe dat desnoods door het dure voer maar dan krijgt ze genoeg eiwitten binnen, en zolang een dierenarts niet weet waar die kale plekken vandaan komen is duur voer misschien wel overbodig. Toch misschien een keertje een allergie test laten doen, anders blijft ze heel haar leven aan dat dure voer zitten terwijl het misschien ook op een andere manier op te lossen is.:sun::)
O en Woman, als ze zich gaat wassen, lijkt het dan net of ze schrikt? Dus een snelle beweging maakt daar waar ze zich gaat wassen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ga ik eens op letten, of ze schrikt.
Ik zie wel af en toe haar huid schrikken, net of er een zenuw trekt.
Kippenpootje eerst braden ? Of alleen in de bouillon laten staan.
Daar zal zewel blij mee zijn, nou dat heeft ze ook wel verdiend. Tis zo'n scheetje xx

quote:


Originally posted by:
bolletje

Ja natuurlijk mag poes het binnen krijgen. Dat schaad niet hoor. Maar dierenartsen schrijven vaak duur voer uit omdat ze daar grof geld aan verdienen. Ik weet het omdat allebei mijn zwagers dierenarts zijn.


Als je nu minder wilt gaan betalen kun je ook eens gewoon kip geven. Een kippenpoot lekker laten trekken en samen met de boillon geven. Doe dat desnoods door het dure voer maar dan krijgt ze genoeg eiwitten binnen, en zolang een dierenarts niet weet waar die kale plekken vandaan komen is duur voer misschien wel overbodig. Toch misschien een keertje een allergie test laten doen, anders blijft ze heel haar leven aan dat dure voer zitten terwijl het misschien ook op een andere manier op te lossen is.
:sun::)

O en Woman, als ze zich gaat wassen, lijkt het dan net of ze schrikt? Dus een snelle beweging maakt daar waar ze zich gaat wassen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft mij opgedoken, via zo'n site.
Hij is nog jong, 26 dus ik verwacht niet teveel.

quote:


Originally posted by:
Dar

quote:


Originally posted by:
woman


Cat Stevens wil met me afspreken.


Ok, maar dan wel over een poosje pas. Eerst even een poosje alleen zijn.





Hihi, waar heb je die nu weer opgedoken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...