Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik heb nu zoiets
al regent, hagelt en onweert het
Ik ga hakken, dit wel, dat niet
Er werd enige druk uitgeoefend
Dan kan ik wel eens link worden

Maar ik heb ook heel veel gezien
en geleerd het afgelopen jaar

Dus ik denk
Laat maar schuiven
Komt wel goed :)

Je klinkt goed Suus!
Hier raakt het vertrouwen
nooit op..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 581
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben binnen bij de doedels. Ik heb een tamboerein meegekregen en volgende week mag ik weer meedoen. Eerst zou ik 1x in de 3 weken meedoen met doedels II maar nu mag ik ook de andere weken meedoen met doedels I
Nu dus goed oefenen, teksten uit mn hoofd leren en oefenen op de 2e stem. Want er zingen al 2 baritons op de 1e stem dus het heeft geen zin om daar bovenuit proberen te komen.
En dan maar afwachten wanneer ik eens voor het eerst meemag met een optreden. Tofhoor. Dus ik ga hier thuis de hele dag buikdansend met een tamboerein oud hollandse en schotse liedjes zingen
jiiiiiiiihaaaaaaa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje nog even een vraagje over de drumsticks. Ik wil het graag goed doen he ;)
Eerst braden dus, zonder zout, in boter, of olie is misschien wel beter ? Dan een poosje laten trekken in bouillon, gewoon groentebouillon of liever dan rundvleesbouillon ??
En dan met stick aan poesje geven of zelf botje er vast uit halen ??
En dan mag mn hondje ook wel een stukje.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, als je zoutarme bouillon gebruikt kan het geen kwaad. Ja het botje eruit halen is niet zo nodig, zeker niet met de kippen uit de supermarkt. Die zijn in zo'n korte tijd gegroeid dat de botstruktuur erg poreus is, en als ze buiten komt en vogeltjes vangt krijgt ze ook botjes binnen. Er zit een heel klein spits toelopend dun botje in wat je er wel uit moet halen. En natuurlijk mag de woef er ook van smikkelen. Daar is het niet zo goed voor om hem kippenbot te geven.
O ja en eiwitten zitten n.l. in kippenvlees al veel. Een rauw eitje per week helpt alleen als een hond of kat het hele jaar door erg veel verhaard.;)


Marjo:present: voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé verdullekes ik vergeet nog wat. Woman koop gewoon een paar van die kippenbouten. Dat hoeven niet persé drumsticks te zijn. Het is hetzelfde vlees alleen je hebt veel meer voor minder geld.;)
En in olie of boter bakken maakt niet zoveel uit. Rundvleesbouillon is lekker voor dieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi jullie.

zit er iets in de lucht? Ik heb even kruislings hier en daar gelezen maar kom zomaar drie anderen nog tegen die vandaag ook gedronken hebben? Ik ook.
Baal, baal! (understatement!) :angry:
Reden? Ja, die was er, maar natuurlijk ook helemaal niet. Wat een flauwekulactie was dit weer van mij.

nouja, ik zit nu aan een gezond appeltje en alles wat ik nog ga drinken vandaag zal fris of thee zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,

Ik lees net van je poes met plekken. Kan het een vlooienallergie zijn?
Dan helpen de gewone bandjes en druppeltjes ook niet. 't Beest wordt dan al stapeldol van één vlooienbeet. Probeer Advantage eens. Dat zijn ook druppeltjes maar alleen verkrijgbaar bij de dierenarts. En zeer effectief!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, ik zie echt geen één enkele vlooi bij poezie
Ze is hagelwit dus dat zou je dan makkelijk kunnen zien, ik check dagelijks, vaak meerdere keren per dag.
Maar ik zal het noteren, lief dat je meedenkt. alle beetjes helpen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Witte kreeg ook allemaal plekken
toen de rooie dood was gegaan en ik
het pand had verlaten. Het bleek stress

Hij is liefdevol door de kinderen opgevangen
en heeft denk ik wat pammetjes gehad..

Misschien wat wrijving met oude poes en hond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik heb echt ook wel een beetje het stressidee hoor.
Met hond en poes gaat het prima. Gister nog met zn allen als een echte kudde op muizenjacht geweest, op het grote mensenbed :)
maar ze is een overgevoelig beestje. Volgens mij is ze half albino.
ze heeft echt een héél zacht en gevoelig karakter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, ik heb nog even meegelezen
en herkende mezelf in bepaald gedrag

Ik heb er een handje van mijzelf als
zwakkere op te stellen
En op een negatieve manier aandacht
te vragen

Wilde bijna ook een afspraak voor
het consult..

Ik vind je sterk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf erbij dat de overdracht niet goed gegaan is.
ze is hier ijskoud gedumd door de vorige eigenaar. Liefdeloos.
Zonder plekken trouwens, dus ze heeft het daar wel goed gehad.
Ze zit altijd boven, in mn atelier. is best groot hier. Ik zit hier vaak en dan wordt er ernstig geknuffeld. Savonds til ik er altijd even naar beneden dan kruipt ze lekker op schoot want dan gaan we met zn allen op de bank. gezellige beestenbende :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve kanjers. Voor mij is dit een hele fijne afsluiting van de dag. Dees je bent geweldig:heart: En de rest ook. Mupke, heel goed dat je jezelf weer tot de orde geroepen hebt:)
Lieve mensen. Slaap lekker, rust goed uit, droom prettig en....... tot morgen weer.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het waren 'maar' twee pilsjes. Dus echt dramatisch is het niet. Maar het is wel tegen datgeen wat ik met mezelf afgesproken had.
Ik ga mezelf er niet te lang over afstraffen ook. Punt.
Ik weet nl. nog steeds hoe het moet, dat niet-drinken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

De katten wachtten geduldig tot de muizen hun snuitje door een gaatje in de muur laten zien. Ze zitten nog in de muur namelijk. knaag knaag heel vervelend.



Woman, een vriendin van mij geeft de katten een par dagen geen eten als er muizen in huis zijn. Dan sluit ze ze op op zolder (waar de muizen dan meestal zitten) en is het probleem in een dag opgelost.
Ikzelf heb geen katten; wel muizenvallen; werkt goed met kaas erin. Of een schoteltje met muizenkorrels (van de pookleW) in de ruimte in het plafond (bij mij bereikbaar vanuit de meterkast).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...