Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Okee IgorHier ist ook even wat minderTake care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik zit met t probleem: hoe leer ik accepteren dat alcohol nooit meer voor me weggelegd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 marjo kijk je uit met jezelf. je bent heel waardevol, ondanks dat niet iedereen je altijd snapt.bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Het is okeeHoort erbijStraks is het weer andersWederzijds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Lieve Dees, wat is het alternatief? Je hebt geen andere keuze. Maar het idee dat je nooit meer kunt drinken, moet groeien. Het moet als het ware een deel worden van je denkproces. Door in het begin veel tegen jezelf zeggen "Ik kan nooit meer drinken", wordt dat op den duur een deel van jezelf en zal je het minder tegen jezelf hoeven te zeggen. Maar ik denk dat je het eerst moet gaan leren te accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dat heeft tijd nodig DeesJe bevind je in roerige tijdenNeem je tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik ben dus weer terug van Pietje Peut. Het was een goed en fijn gesprek. Dit ging over zijn oog, zijn zwager, J. v.d. Sloot, mijn relatie met Jos, en dat ik al ruim een half jaar niets meer gedronken heb. Hij was erg verbaasd omdat ik daar niet zo veel over vertel, maar hij was duidelijk blij voor mij.O ja, en we hebben het ook nog een tijd gehad over de bouw van de vijver en de koi's. Al met al, erg ontspannen.Nog even over lichaamstaal gehad i.v.m. J. v.d. Sloot. We kwamen op Clinton uit die loog over zijn relatie met die M. Lewinsky. Zij schijnt onder toezicht van hem, een dikke sigaar voor een ander doeleinde gebruikt te hebben dan waar die voor gemaakt is, vertelde hij, waarop ik antwoorde dat dat hem dan wel lekker gesmaakt zal hebben toen hij die op stak. Voor het eerst heb ik hem hartelijk zien lachen. Dat was leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Waarom lukt het me dan niet? Wat in mij houd dat tegen? Heb het gevoel alsof ik alleen gedwongen wordt.Wanneer komt dat nu eens uit mezelf.Zit er gewoon op te wachten maar het lukt me niet.Wordt er radeloos van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Laat je vallen DeesGeef het verzet opGeef je overJe wordt opgevangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Je bericht treft me Desi. Alcohol nooit meer voor je weggelegd. Wat was daar dan de laatste jaren het voordeel voor jou van? Werd je er beter van?Nou, om op je vraag in te gaan, alcohol werd een beetje teveel een spoiler voor me op den duur. Ik deed er mijn leven geen goed mee, en mijn vriendschappen ook niet. Plus dat mijn gezondheid achteruit ging. En nu zeg ik het nog eufemistisch.Waar komt dat "ik mag niet meer" bij jou vandaan?Mensen help me, want er wordt me gevraagd of ik een bordercollie-herder-kruising wil opnemen. En ik heb al drie Terriërs, zeg dat ik het niet doe.Bol Klinkt alsof je alweer een therapeut jou niet laat helpen, maar andersom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Vie: niet doen: je hebt je handen al vol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Marjo, je hebt een nieuw onderschrift!Ik vind alleen het woord 'noodlot' zo groot.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Doen Vie!Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nou, dat vond ik nou ook CathyIk haal het weg, dat was het.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Mar, je kunt ook je eigen variant maken toch?Want het 1e deel van de zin is prachtig, en ergens klopt het ook wel.Dus: liefde is een zachte hand die..... (en nu jij!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 mij in moeilijke tijden troost....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Maar is twijfel dan erg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Mar, we helpen je!!!!Ik geloof dat je vast met een heel mooie komt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Goedemiddag allemaal,ik hoop dat alles goed gaat met jullie,ben totaal niet op de hoogte van alle ditjes en datjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wat er is?Feitelijk nietsMoeite met opletten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Meteen begint het te gieten.... zo hee!Nee dank jullie wel voor de rem. Ik kan niet zo goed tegen, als er een beroep wordt gedaan op mijn medelijden.Het overstroomt hier inmiddels, jemig, dit is een tropische regen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Bij welke uitspraak heb je dat PP?Ik vraag me af of je daar iets prettiges mee bedoeld of niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Mooi Marjo.... en zo is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Het is hier heel broeierig in de zon Vie, dus ik verwacht ook nog wel de nodige nattigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Albertina Hoi!Hoe gaat het?Mijn gedachtenloopjes BorVan die kleine kortzichtigecirkeltjesAfleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden