Spring naar bijdragen

zaterdag 26 juni 2010


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 443
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goede morgen allemaal, het belooft een warme dag te worden :D heerlijk. maar helaas er zijn ook mensen die moeten werken.
waarom heb ik s'morgens altijd goede plannen om de dag droog door te brengen en hoe later het wordt hoe meer ik m'n plannen vergeet. en ja het niet in huis halen, de winkels zijn tot 20.00 open.
nou maar weer een start maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,

Een fijne opening!
Ja, hier wordt ook al luidkeels gezongen en wat is er mooier?? Ja, ik weet het al, dit gezang maar dan zonder schuldgevoel omdat er gisteravond toch weer een flesje wijn openging.
Wonder boven wonder bleef het daarbij maar toch, zoals Igor zegt: 's morgens grootse plannen voor een droge dag maar als de avond nadert ga ik, hup, zomaar overstag.

Maar: ik ga de dag prettig invullen: tuinieren, boodschapjes, boekje, feestje!!!!!!! (ik ben BOB, dat gaat me wel goed af) en proberen een beetje vertrouwen te hebben.

Voor eenieder die dit leest: een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemlorgen!! :rose:
Wat ben ik blij dat ik gisteravond bijtijds afgehaakt heb. Het is akelig geworden lees ik net. Een half uur erover gedaan om bij te lezen. Erg jammer.
In bed heb ik nog wel lang liggen nadenken want voordat ik vertrok (toen was het nog wel leuk hier) zijn er goede 'denkers' gegeven. Dus daar kan ik wel wat mee. Dank daarvoor. :present:

Igor, wat kan ik zeggen behalve: volhouden! Maar dat klinkt stom en overbodig want is je wel bekend. Ik geef je een roosje mee voor vandaag. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Café-lachroom voor iedereen?

GG en Igor, ach zolang de goede plannen er blijven zal het op een keer wel goed komen! Sterkte vandaag.

Mupke, ook ik was nogal gechockeerd door de wendingen gisteren. :o

Kore, :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, dag!
Ik had jou nog niet gezien,

Vroeger, toen doorzakken nog leuk was,
Maakten we de WIJZE afspraak:
Wat na twaalven wordt gezegd,
blijft tussen deze muren,
en komen we later niet meer op rerug.

Op een openbaar forum kan dat dus niet.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht al dat je me gewoon niet gezien had Kore. Mijn :( was een flauw grapje.

Dat is het verschil tussen het geschrevene en het gesproken woord Kore. Het blijft altijd staan, zwart op wit en is niet meer te vergeten of af te zwakken. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even over gisteren, want ik heb het nu toch allemaal gelezen, HEEL VEEL respect voor Marjo.
Hoewel ze het zelf niet steeds makkelijk heeft, deed ze echt haar best om de juiste dingen te zeggen hoewel ze genegeerd werden.

Marjo :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop achter de feiten aan,
dat ligt niet aan mijn hoge leeftijd,
maar aan mijn computer,
als ik op antwoord klik duurt het tijijijden voor dat venstertje verschijnt,

Dus ook een fijne dag voor jou vlaams meisje,
en voor jou Caro,
en voor iedreen die inmiddels ook weer ingelogd is.

Nou nou.....
De dag is amper begonnen
en ik heb alweer een boze blik en een roos te pakken.
Dank je wel!
Voor jullie:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En om toch nog even op vannacht terug te komen,
Het is pijnlijk mensen elkaar te zien kwetsen,
maar nóg pijnlijker is het,
als het om mensen gaat die er niet bij zijn,
niet hún waarheid kunnen zeggen.
Daar heb ik geen goed woord voor over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag meissies, goedemorgen!

Hier een uitgeslapen Ekstertje vanuit een huis metdaarboven een strakblauwe lucht! Zalig! Wat een mooie manier om de dag te beginnen. Gisteren na het werken nog lekker buiten gezeten met de nieuwste van Stephen King. Toen de muggen honger kregen maar naar binnen gegaan, maar had er lol in. En droog gehouden weer, dat ook.
Vandaag weer de hele dag werken, zal dus weinig zon zien. Maar dat komt dan morgen wel...

Hoor dat het gisterenavond heftig was op het forum? Hoop dat het wel wat opgeleverd heeft dan voor deze of gene anders is het jammer van alle energie...Maar goed, je kunt er zelf voor kiezen om het forum dan even te laten voor wat hij is, toch?

Iedereen weer een fijne dag!

Igor:
vandaag droogblijven hè meis! Niks in huis en uit het drankpad van de winkel blijven! Haal maar iets anders lekkers in huis;)

Mupke:
ben het wel helemaal met je eens...dingen over anderen zeggen waar diegene niet bij is kan gewoon niet...Jammer dat dat blijkbaar gebeurt is. Dan ga ik al meteen denken: hadden ze het dan ook over mij?:$ Het forum moet je ook een stukje vertrouwen geven, maar aan de andere kant, het blijven mensen en die doen zulke dingen (helaas...)

Carolien:
Geniet van je wandelende struikje;)

Alle anderen ook een mooie droge dag gewenst!
Enne...niet te lang in het zonnetje hè?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeie morgen allemaal.
Nien, mag ik een bakkie, maar dan zonder lachroom? (wil wel lachroom, maar moet opletten met wat ik in mijn mondje prop).

De sfeer hier gisteravond was inderdaad niet leuk, zacht uitgedrukt.
Ook ik heb nog even 'meegepraat' , merkte dat er zoveel 'verzet' in me naar boven kwam door in mijn ogen ongenuanceerde bikkelharde oordelen.....
Ben naar bed gegaan, was trouwens ook al laat voor mijn doen.
Maar ik hield er geen prettig gevoel bij over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...