Spring naar bijdragen

zaterdag 26 juni 2010


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 443
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Niwi en Fleur.
Heu de zon uit doen? Ik denk dat je dan veel mensen heel erg boos maakt:)
Ja ik kan me voorstellen dat je je schuldig voelt naar je kleine meid. Ik heb een draadje aangemaakt bij thema''s rond alcohol. Als je behoefte hebt om dieper op deze gevoelens in te gaan zou je daar kunnen schrijven. Maar het kan ook hier hoor. Jouw keuze meisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Me love bbq B) hint hint ;)

Vraag me af hoe dochter het gisteren op de fuif had..goh..ze gaat naar het middelbaar kan je geloven.
Gisteren viel mijnen euro..Het was één van de laatste keren dat ze nog naar die school gaat. Voor een kind zo een nieuw hoofdstuk.
Man man die gaat nog wenen..voel haar spanning en stap in mijn hoofd een aantal jaren terug :).
Hoop dat ze fijne vriendjes vind op de nieuwe school en niet gepest wordt ofzo..
Mijmer mijmer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi, jij hebt het altijd al geweten, me er dikwijls op gewezen, maar je weet evengoed als ik dat ik dit pad doormoest. Het is nog niet te laat, verre van. Nu op tijd de teugels strak.
En kracht zal ik nodig hebben, dus stuur me maar wat op :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Wil. Maar 2x is het WEL gelukt, en dat moet je ook niet vergeten hoor. Ik neem 's maandags en donderdags één pilletje. Ik geloof dat Antabus krachtiger is maar dat weet ik niet zeker. Maar we gaan er samen tegenaan joh. Dan moet het lukken.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Fleur,
Blijf werken, dat doe je goed:heart:

Ik ga over een goed thema nadenken, voor kinderen van alcies.

maar voor nu....
Ga ik genieten van de zon!!!!!!

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe

Laterzzzzzzz

Ohh en trouwens het eten vd BBQ smaakt veel lekkerder
zonder alcholbijsmaak;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel me eenzaam en verlaten, sinds ik gestopt ben lijkt het wel of niemand meer zin heeft om wat met me te doen. Zelfs mijn broertje heeft geen zin om langs te komen, "vrienden" moeten heel het weekend studeren maar zie ik vervolgens door de stad lopen als ik sigareten ga halen en mijn weekend gaat bestaan uit het voor de computer zitten of tv kijken. Waarom doe ik dit nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bollekewolleke..gisteren heeft even teveel van me gevraagd. Ik vind het knap wat Marika durfde aanhalen enerzijds, vind het vreselijk voor haar en ze heeft een punt waar ik me héél bewust van ben maar voelde me afgeschilderd als..Op een hoopje gegooid..met de vinger gewezen..
Het brengt me in de war en vraagt enorm veel energie.
Ik lees het wel een keertje maar waarschijnlijk niet vandaag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

witte :heart:. Dat zal ik vanavond voor de tweede keer ervaren, heb er verleden week ook eentje gehad zonder !!!

Fleurtje, volg je neusje maar straks, want het gaat beregoed rieken :D
Nieuwe school voor je dochtertje ? Heel belangrijke stap. In centrum Wilrijk of elders ? Ben ook aan de bist geweest vroeger en is een hele fijne school.

Bolletje, maandag dan samen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Sorry, geen tijd om te lezen.
Kennen jullie Murphy's law????? Ik ben hem helaas weer aan het ondergaan, bah!!!
Wacht op de ANWB, lekke band.
Bij mijn auto zit geen reserveband meer, bij een lekke band moet je een of ander goedje erin spuiten en dan kun je naar de garage rijden oid. Maar dat lijkt simpeler dan het in de praktijk is.
Vorige maand OOK al een lekke band, dezelfde nota bene, en toen mislukte het.
Dus naar de garage, band natuurlijk aan gruzelementen, nieuwe band dus!!!!! Kassa
Nu dan maar de ANWB.

Maar balen, zou op weg gaan naar Friesland. Naar vriendinnen, met wie ik daarna naar hun boot zou gaan. Niet dus.:angry::
Thuis maar even de computer aan, krijg ik een e-mail van de vriendin over wie ik vorige week een bericht stuurde.
:(
Een uitleg waarom ze me in de steek laat, waarom ze "mijn problemen er niet bij kan hebben".
Klinkt allemaal wel logisch vanuit haar perspectief, maar het komt toch keihard aan merk ik. Harder dan ik had verwacht.
Ik had toch nog de hoop dat er iets uit te praten viel..................
(Gelukkig heb ik haar niet verteld van het hele adb-gebeuren.)
En wat denk ik in eerste instantie: laat ook allemaal maar, wat heeft het voor zin etc. etc. Ik wil een borrel!!!!!!!!!
Waardeloos dat ik DAT meteen denk!!! Toch!??????
WAt een rotmechanisme!!!!!! Nog lang niet uitgesleten blijkbaar.

Niet dat ik het ga doen, maar ik wilde het wel meteen. bah!!!:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek, zo lezen we dus allemaal verschillend. Of interpreteren het anders is misschien beter gezegd.
Ik heb Marika's berichten niet zozeer tegen jou gericht ervaren Fleur. Wel gemerkt dat jij je bijzonder aangesproken voelde.
Je weet zelf hoe jouw relatie met je dochter is. En of je door de drank daar eventueel fouten in gemaakt hebt. :heart: Verantwoording en publique is niet nodig. A

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...