Spring naar bijdragen

zaterdag 26 juni 2010


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 443
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi Dar, ik bungel ergens onderaan inmiddels. (ook goeiemorgen trouwens:rose: )
Ik heb nederland tegen duitsland in de finale....:D

Maar er zijn zoveel echt rare uitslagen .... ik ga er gewoon van uit dat dit allemaal niet te voorspellen was... en dat de echte voeltbalkenners wel onderaan MOETEN hangen, hihi (ik weet er dus echt niets van hoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Dar


Ik heb het hier nooit als een soft gedoe ervaren, dat is het ook niet als je goed kijkt. Er is wel veel verdriet onder de forumleden hier en dat weet men van elkaar en daarom draagt men hier elkaar over het algemeen wel een warm
:heart:
toe. Dat is niet *soft* in mijn ogen. Dat is bijzonder
:sun:


==============================

Ben ik het helemaal mee eens Dar.

Ekster werk ze hoor, fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb de discusie van gisteren gelezen en ik moet zeggen dat ik God dank dat ik geen kinderen heb. Ik weet dat, toen wij nog een café hadden mijn moeder een keer zo zat was dat ze achter in de auto door twee mannen betast werd. Dit heeft me ontzettend veel pijn gedaan. Ik geloof dat, als ik kinderen zou hebben ik toch door gegaan had met drinken omdat ik op die leeftijd nog helemaal niet zo ver was om te stoppen. Ik zou me ontzettend schuldig gevoelt hebben nu als ik terug had gekeken.
Maar praten op die manier over mensen die er zelf niet zijn, is inderdaad niet goed. Iedereen doet z'n uiterste best om te proberen van de drank af te komen. En dat dat niet bij iedereen in een keer lukt is niet erg. We zijn er met z'n allen mee bezig. als je hier op het forum komt, wil je gaan werken aan de verslaving, anders kom je hier niet. Laten we dat respecteren.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Vlaamsmeisje
Finale: Argentinië-Duitsland,winaar: Argentinië Dar!


Wat zeg je nu Nieneke. Tuurlijk niet. Wij winnen:)
Nee hoor ik zou het ook niet weten, maar dat wij niet in de finale komen dat geloof ik wel. maar we zijn goed bezig. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

MOOOOGGGGGHHHHHUUUUUU VONNIE:heart:

Lekker Dar, Lavas. Ik ga hem binnenkort drogen. Gewoon een dag in de zon of een paar uurtjes in de over op 50 gr. mmmmmmmmmmm

Oeps, ola Witje. Tuurlijk kun je wat zeggen over gisterenavond. Als je iets dwars zit of daar een mening over hebt heb ik daar veel belangstelling voor. Dat zijn de diepere gesprekken waar zo vaak om gevraaagd wordt, denk ik.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIhi Bol, krijgen we toch nog de diepe gesprekken.
Wat mij betreft: ik voelde me gisteravond niet zo prettig bij dat diepgaan.... doe mij maar de lachroom van vanmorgen... wel light dan he? ;)
Lieve luitjes ik MOET weg nu, helaas.
Maar het zonnetje schijnt inderdaad heerlijk.
Bol, heb eindelijk die truuk met azijn gedaan...... na een dag alles geel/wil ipv groen.... yes, een gouwe tip dus!

En over kruiden gesproken: ik heb altijd ook basilicum staan... alleen vallen er altijd gaatjes in de blaadjes en die gaatjes worden steeds groter.... kan geen beestje vinden dat dat doet, vervelend hoor, want het is mIJN basil.... en dat eten ZIJ op :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Darreltje dat is voor de winter als ik het droog. Er blijft dan nog genoeg over om het als vers te gebruiken. Heerlijk ruiken je handen dan hé, als je het plukt?

Gaat goed hé Von die azijn? Daarvoor hoef je niet van die dure potjes te kopen die binnen een mum van tijd op zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha Bollie, nederland kampioen?

Je hebt gelijk over de misschien diepere inhoud van het gesprek van gisteren. Maar de manier waarop, moet dat dan zo??

Hoi Witte, ik had je nog niet gezien! Fijn weekend! Genieten van het lekkere zonnetje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen!
Net terug van een lekkere wandeling met de hond, wat een STRALENDE dag!!!! Ik zou zeggen: Zet je pc uit en ga lekker naar buiten, genieten van het mooie weer en leuke dingen doen. En 1 ding is zeker: het blijft droog vandaag dus dat gaat ons ook lukken.
Ciao

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen lieve frummers, zit op mijn werk met weeral een wee gevoel. Gisteren nog maar eens laten zien dat ik het niet kan. Ik ben het een beetje moe aan het worden !
Zoals Caro eerder zei, de dag beginnen vol met goede voornemens, echt gemeend en als de dag vordert, gebeurtenissen vinden plaats, gelegenheden bieden zich aan, struikel ik keer op keer.
Weet je wat ? IK BEGIN MORGEN MET DE ANTABUSE !!! (kan niet vroeger beginnen, mijn lijf zit nog vol, zou anders doodziek worden)

Het is zo en niet anders. Ik heb geprobeerd en gefaald. Nu de blok er op :$

Kan er nog een koffie'tje af ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Jules en liefste Williebillie.
Falen klinkt zooooo negatief kerel. Het is je niet gelukt en het heeft tijd nodig gehad om daar achter te komen. Maar je hebt het geprobeerd.En het is ook zo ontzettend moeilijk om van de alcohol af te blijven.
Een hele dikke :sun: voor jou lieverd dat je aan de Antabus begint. Het is een steun in je rug en je zal zien dat het een stuk gemakkelijker gaat.
Wat hier soms gebeurd is, dat je een maatje zoekt die met je mee doet. Ik slik twee x per week Refu. Heb je zin om samen met mij de strijd aan te gaan. Dat we elkaar helpen herinneren om het te slikken? Voor mij is 2x per week genoeg. Hoeveel x per week wil jij gaan slikken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allen :sun:

Kan iemand de zon nog ff uitdoen? :devil:. Ik voel me zooo brak..2:30u is echt geen uur meer voor dit oudje :(.

Over gisteren.. Het gaf me een slecht gevoel en waarschijnlijk is dat omdat ik inderdaad weet dat ik heb gefaald naar mijn dochter toe. Maar daar werk ik aan en hou er dan niet van als als iemand daar niet voor openstaat en kort op de lees spant. Waar was het grijs naartoe?
Dus ik voelde me inderdaad aangevallen, ook al vind ik het heel erg wat Marika is overkomen.

Sorry mensen, ff stuiptrekkingen :D

Het is me hier al veeeeeeeeeeel te warm begot!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook als dochter van een alcoholist ooit is een naar berichtje
geplaatst naar een vader die hier toen kwam.
Ik weet nog heel goed dat t me toen onwijs verkeerd schoot, wat hij zei.
Ik heb t toen best snel verwijdert, want hij was er ook niet, op dat moment.
maar ik schrok ontzettend van mn eigen reactie achteraf.
Hoe diep kan iets zitten dacht ik.
Nou diep dus, daar kwam ik toen wel achter op dat moment.
En als iets diep zit, dan moet je er iets mee, dacht ik daarna.
En tot op vandaag ben ik blij dat ik daar mee aan de gang ben gegaan.
Dat is hoe het mij vergaan is.
Zolang alcoholisten met kinderen zich hier op het forum begeven, zijn ze al een hele grote stap op weg
om er iets aan te doen. En het gevecht is niet makkelijk, anders zaten ze hier niet.
Ik zou dan ook zeggen, we kunnen iemand beter ondersteunen, maar dat geldt voor iedereen wel of geen kinderen.

Al typende denk ik bij mezelf misschien is dit wel een onderwerp wat ik op thema's
wil zetten. maar over de titel ga ik ook nog ff nadenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro, bol, het lijkt wel of er een zware last van mijn schouders valt. Mijn besluit staat echt vast, ik doe mezelf en mijn vrouw er te veel pijn mee en het geeft me een warm gevoel als ik jullie steun lees.:heart::heart:

Bolletje, ik heb geen idee eigenlijk, euh 2x per week is voldoende ?? Of moet het elke dag ?? Ik heb er geen flauw idee van, moet de bijlsluiter nog lezen.

Falen is idd een slecht woord, maar zo voel ik het wel even aan. Wat heb ik moeite gedaan om te slagen in mijn opzet, maar van de 10 ben ik er zeker 8x niet in geslaagd te doen wat ik wou doen, en dat is op tijd stoppen. Ik heb dit moeten doorlopen, zou het anders niet geweten hebben, maar ben toch weeral een stukje wijzer geworden. Ik kan het dus niet !!!

Wanneer neem jij je refu bolletje ?? Ik ga met je mee :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...