Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfVanavond veel TV Wordt een moeilijke keus: voetbal of film of... misschien dit maar dat is leuker voor de dames mogelijk de ideale manIk hoef daar niet naar te kijken het gaat waarschijnlijk over mij... But of course!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 en nog bescheiden ook Alf, wow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dat bedoelde ik ook PP, maar ja, dan nog steeds zoek ik huis + baan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik kom zomaar binnenvallen; ben steeds weg geweest om maar wat afleiding te hebben.Vanmiddag met wat vrienden gefietst; vrnl. in bosgebied en dat was wel lekker maar vanaf een koffiepauze heb ik steeds, tot nu toe, zin in wijn terwijl ik het niet wil; ik weet hoe beroerd ik er van wordt en vooral, hoe verdrietig.Zozeer zelfs dat het pijn doet in mijn lijf, ik wil a-vrij door het leven..........Sorry voor mijn brute inval op dit forum maar ik moet mijn trek bedwingen en zo kan dat hoop ik.Nu ga ik eten, samen met man die een biertje drinkt (wat mij dan weer niets doet).We zitten buiten waar het eindelijk lekker is.Na het eten ga ik eens bijlezen van vandaag; hoop dat het voor iedereen een beste of dan toch een niet al te slechte dag is geweest.Tip: ik heb de hele dag een katoenen sjaal bij me die ik kletsnat maak met een sproeier en dat is erg prettig moet ik zeggen.Nou, misschien tot straks en anders: dank voor het "aanhoren" van mijn verhaal.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Geen enkele ervaring mee Torti.... Ben hier begonnen ... en hoop hier ook te eindigen, wat 'drinkforum' betreft dan En ja, kwestie van je berichtjes niet al te herkenbaar neer te zetten, maar de essentie van wat je kijt wilt en wat betreft je hulpvraag kan hier prima lijkt me. Alf, hoe ist nu met je? Is het slapen al wat beter dan het was? Depressieve gevoelens kunnen denk ik niet zomaar 1,2,3 verdwenen zijn, maar als het slapen op zich nou al wat beter zou zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Geertje, je zit nu te eten als ik het goed begrijp.....probeer daar van te genieten.... En heel veel sterkte, volhouden hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 JaneDat heet zelfverzekerdheidof zelfkennis...Heb ik geen van beidennou ja, een beetjeBen verre van de ideale manVoor M wel natuurlijk...YvonTja, het slapen schijnt wat rustiger te zijn volgens M, maar dat je nou zegt dat ik al uitgerust wakker wordt, nou nee..dat komt denk ik nog als allestot rust is gekomen, hechtingen eruit etc.Van depressie heb ik sowieso al veelminder last meer, denk dat het ergste voorbij is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ha Yvonne," lekker" gewerkt met dit weer?Ik moet elke keer weer lachen om jouw onderschrift, blijft leuk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Alf sterkte!Ik ga d'r ff uit! Tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Avond Hannah1heb je tip nog gelezen over hoestenHoe ist ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 DAg Tort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik vrees dat alle vrouwen nu echt aan het kijken zijn naar die uitzending over de ideale man..Ik ga ook maar eens kijken dan toch maar denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hoi Jannigje.... das niet om te lachen hoor, je zal je hele leven maar verkloten in 1 dag, hihi;)Heb lekker gewerkt... airco... daarna in auto ..... airco... daarna sportschool... ook airco, was wel een lange dag , dat dan wel weer. En had gewoon ook graag lekker in mun tuintje lopen te klooien ook al was daar airco. Het heeft hier trouwens wel even geregend vandaag.....Alf, ben blij voor je dat het ergste voorbij is w b depri zijn. Nu dus lichamelijk verder opknappen.... en blijven hopen dat de operatie echt resultaat heeft. En tussen de regels door krijg ik de indruk dat het 'thuis' niet helemaal lekker zit... misschien door zowel geestelijk al lichamelijk beter in je vel komen dat het gaat lukken om in ieder geval te gaan knokken voor jullie samen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: Alfmisschien dit maar dat is leuker voor de dames mogelijk de ideale manIk hoef daar niet naar te kijken het gaat waarschijnlijk over mij... Hahahaha die Alf toch. Ik kijk ook niet hoor. Heb meer met mijn eigen fantasieën over mooie mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Najaaaaa Alf....neen dus, zat te 'zweten' op een antwoord voor jou. Ben al lang niet meer op zoek naar de ideale man. Heb al meer dan dertig jaar een man, mijn eigen man. En daarna.... dan hoef ik geen man meer, ideaal of niet. Ik geloof trouwens niet meer in een ideale man.... en das nog zacht uitgedrukt, hihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Woooooow Bol zomaar samen op het forum..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Goeie avonend Vonneke, Geert en Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: Alfdat komt denk ik nog als alles tot rust is gekomen, hechtingen eruit etc. Van depressie heb ik sowieso al veel minder last meer, denk dat het ergste voorbij is... Zeg ideale man , het zou ook goed kunnen komen van de narcose he? Dat werkt erg lang na hoor. Je zou het donderdag ecen kunnen vragen als je op controle gaat.Ik kijk Single. Stelletje rare wijven. Maar wel véél leuker dan kijken naar geneuzel over de ideale man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 AIRCO???? My kingdom for an airco!!!!!Heb jij mazzel! Bij mij geen airco op werk, thuis, auto of sportschool.:$En ja, die eendagsvlieg................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Bedoel je dat het 'voorbij zijn van een depressie' door de narcose kan komen.. en dat dat ook weer voorbij gaat dan.... hm, zou ik niet blij van worden.. maar ik denk dat je wat ander bedoelt mup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik zal je wel weer tegenvallen Alf maar kijk naar CIS, met een peukje. Demente kat op de stoel samen met Banjo en een bak koude meloen. Straks nog een frisse neus en het is toch gezellig om de dag drankvrij door te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Vriendlief kijkt voetbal...Grrrrr!Ga even wat bijlezen en wie weet heb ik dan ook iets nuttigs te zeggen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Huh huh huh, die opschepperij komt van de narcose, hè Mup?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hihihihi Jannig.... die eendagsvlieg heeft echt vette pech hoor. Ennu, die airco is best lekker hoor. Heb ooit tijdens een hittegolf in mij vakantie wel eens gedreigd dat ik weer aan het werk zou gaan...... niet alleen de temperatuur zat toen tegen.Maar om eerlijk te zijn: Je zit wel een wereld die niet echt echt is. En als je na je werk buiten komt loop je tegen een MUUR van hitte op hoor. En dan kom ik uit de auto ... zegt Kees: zullen we even lekker buiten zitten nog.... kom ik met mijn: uhhhh liever niet hoor, wordt niet goed van de hitte nu....Awel Jannig..... hoe erg kan een mens zeuren dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ja ja Vonnie samen op het forum en val ik mee?Drup, hoe is het met het koppie? Nog zoveel last van of is het minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden