Spring naar bijdragen

dinsdag 29 juni

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 662
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom zomaar binnenvallen; ben steeds weg geweest om maar wat afleiding te hebben.

Vanmiddag met wat vrienden gefietst; vrnl. in bosgebied en dat was wel lekker maar vanaf een koffiepauze heb ik steeds, tot nu toe, zin in wijn terwijl ik het niet wil; ik weet hoe beroerd ik er van wordt en vooral, hoe verdrietig.
Zozeer zelfs dat het pijn doet in mijn lijf, ik wil a-vrij door het leven..........

Sorry voor mijn brute inval op dit forum maar ik moet mijn trek bedwingen en zo kan dat hoop ik.

Nu ga ik eten, samen met man die een biertje drinkt (wat mij dan weer niets doet).
We zitten buiten waar het eindelijk lekker is.
Na het eten ga ik eens bijlezen van vandaag; hoop dat het voor iedereen een beste of dan toch een niet al te slechte dag is geweest.

Tip: ik heb de hele dag een katoenen sjaal bij me die ik kletsnat maak met een sproeier en dat is erg prettig moet ik zeggen.

Nou, misschien tot straks en anders: dank voor het "aanhoren" van mijn verhaal.

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen enkele ervaring mee Torti....
Ben hier begonnen ... en hoop hier ook te eindigen, wat 'drinkforum' betreft dan ;)
En ja, kwestie van je berichtjes niet al te herkenbaar neer te zetten, maar de essentie van wat je kijt wilt en wat betreft je hulpvraag kan hier prima lijkt me.

Alf, hoe ist nu met je?
Is het slapen al wat beter dan het was?
Depressieve gevoelens kunnen denk ik niet zomaar 1,2,3 verdwenen zijn, maar als het slapen op zich nou al wat beter zou zijn???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane
Dat heet zelfverzekerdheid
of zelfkennis...
Heb ik geen van beiden
nou ja, een beetje
Ben verre van de ideale man
Voor M wel natuurlijk...

Yvon
Tja, het slapen schijnt wat rustiger te zijn
volgens M, maar dat je nou zegt dat
ik al uitgerust wakker wordt, nou nee..
dat komt denk ik nog als alles
tot rust is gekomen, hechtingen eruit etc.
Van depressie heb ik sowieso al veel
minder last meer, denk dat het ergste
voorbij is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jannigje.... das niet om te lachen hoor, je zal je hele leven maar verkloten in 1 dag, hihi;)
Heb lekker gewerkt... airco... daarna in auto ..... airco... daarna sportschool... ook airco, was wel een lange dag , dat dan wel weer. En had gewoon ook graag lekker in mun tuintje lopen te klooien ook al was daar airco. Het heeft hier trouwens wel even geregend vandaag.....

Alf, ben blij voor je dat het ergste voorbij is w b depri zijn. Nu dus lichamelijk verder opknappen.... en blijven hopen dat de operatie echt resultaat heeft.
En tussen de regels door krijg ik de indruk dat het 'thuis' niet helemaal lekker zit... misschien door zowel geestelijk al lichamelijk beter in je vel komen dat het gaat lukken om in ieder geval te gaan knokken voor jullie samen? :heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Najaaaaa Alf....
neen dus, zat te 'zweten' op een antwoord voor jou.
Ben al lang niet meer op zoek naar de ideale man.
Heb al meer dan dertig jaar een man, mijn eigen man.
En daarna.... dan hoef ik geen man meer, ideaal of niet.
Ik geloof trouwens niet meer in een ideale man.... en das nog zacht uitgedrukt, hihi:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Alf

dat komt denk ik nog als alles

tot rust is gekomen, hechtingen eruit etc.

Van depressie heb ik sowieso al veel

minder last meer, denk dat het ergste

voorbij is...

Zeg ideale man :P, het zou ook goed kunnen komen van de narcose he? Dat werkt erg lang na hoor. Je zou het donderdag ecen kunnen vragen als je op controle gaat.

Ik kijk Single. Stelletje rare wijven. Maar wel véél leuker dan kijken naar geneuzel over de ideale man. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihihi Jannig.... die eendagsvlieg heeft echt vette pech hoor.
Ennu, die airco is best lekker hoor.
Heb ooit tijdens een hittegolf in mij vakantie wel eens gedreigd dat ik weer aan het werk zou gaan...... niet alleen de temperatuur zat toen tegen.
Maar om eerlijk te zijn: Je zit wel een wereld die niet echt echt is.
En als je na je werk buiten komt loop je tegen een MUUR van hitte op hoor.
En dan kom ik uit de auto ... zegt Kees: zullen we even lekker buiten zitten nog.... kom ik met mijn: uhhhh liever niet hoor, wordt niet goed van de hitte nu....
Awel Jannig..... hoe erg kan een mens zeuren dus.... :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...