Spring naar bijdragen

14 juli 2010

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 433
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vonneke ik heb haar tel. nr. niet. Jammer dat ik dat niet opgeschreven heb daar niet aan gedacht. Erg vervelend nu. Nou ze zal wel weer hier komen hoor maar ik maak me toch wel zorgen. Om 1.30 bellen doet men niet voor niets.
Ze zal zeker wel weer terug komen maar in wat voor 'n gemoedstoestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Von, na nachten denken en piekeren en praten met kids en partner... ik ga ervoor:D
Kom nu ietsje vervroegd terug (normaal nog 2 weken) om de hele administratieve rompslomp hier in B in orde te maken. Dat zal nog wat worden.... bureaucratie in B is op U tegen te zeggen
Maar goed dan heb ik de komende weken weer wat om handen
:D
Vooropgestelde datum is 1 november, dus nog even tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
BamBam

Bol, laat dat schuldgevoel los! Het wordt er echt niet anders van. Als ze je heel hard nodig heeft belt ze toch wel terug? En was Suus nuchter toen ze belde vanacht. Mijn ervaring is dat het meilijk praten is met iemand die niet nuchter is. Als ze wel nuchter was dan had ze wellicht een oor nodig maar de meesten slapen tegen die tijd. Voel je toch niet meteen zo tekort schieten. Waarom is dat?

Ik herken het maar zie ook het rare ervan in. Waarom zou ik er altijd voor mensen kunnen zijn. Dat is niet te doen!

En ook: als iemand je zo laat belt en dan niet ff laat weten wat er is, op een ander tijdstip, tja, dat is ook iets om een vraagteken bij te zetten.

In het algemeen, niet alleen nu.

Je hebt helemaal gelijk Bam Bam. Maar ik voel me niet echt heel erg schuldig hoor. Het is meer de bezorgdheid die ik voel, en de wetenschap dat ik, als ik de tel. opgenomen had, ik meer zou weten. En het jullie zou laten weten. Ik blijf nu toch met de vraag zitten "Hoe is het met haar".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
igor

morgen Bor

Tas hier gaat het 'goed' ga nu dag 3 in
. en met de pups is het schitterend. leuk om thuis te komen leuk om wakker te worden en leuk als ze hun dutje doen
;)
kan ik even aan het werk en de modderpoten weer wegwerken

Respect voor je :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah Von 'tijd genoeg' niet zo zeker van zijn hoor, jij kent ons Belgenlandje niet hé en hoe de administratieve diensten hier werken...eer je hier de juiste papieren in handen hebt, nou dan heb X aantal maal doorverwezen geweest naar verschillende personen en heb je uren aan de telefoon gehangen met de nodige ergerlijke muziekjes op de achtergrond
maar goed nu zéker nog niet teveel over nadenken, als het zover is zal ik wel op het forum mijn ergernis uiten:D met de wijsheid dat er wel altijd iemand zal zijn die mijn frustraties zal opvangen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps zon, ik benijd je niet dan.
Kwestie van verstand op nul zetten en de blik op oneindig in zulke gevallen....
En gooi je ergernis tegen die tijd hier er maar uit hoor, hebben brede ruggen;)
Dames, ik ga er vandoor..... ga wat nuttigs doen hier.
Wens iedereen een fijne dag.
Madelief..... hou je haaks, gaat hartstikke goed zo...
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, goeiemorgen had ik al eerder gezegd en wat zijn er opeens een boel hier!

Misschien snap ik het niet ( ben vroeger blond geweest hihi) maar Suus was vanmorgen toch hier? Of hebben we nu 2 suusjes want deze heette Suusje2000 en stelde een vraag over hoe te communiceren en dat vond ik vreemd want Suus deed dat toch altijd al?

Bol: nog even terug komend op ons "gesprek" gisteren over koken enzo. Ik ben begonnen om op de eet-draad te schrijven en wil dat blijven doen wanneer ik er moeite mee heb. Dat zou voor mij wel eens kunnen werken. uitproberen.

Tida: ben benieuwd! Start rustig op, ben je een dieseltje?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Saar.
Wat goed van je dat je op het eetdraadje geschreven heb. Jij komt er wel hoor.;)
Ik weet niet wat ik vandaag eet omdat ik er over zit te peinzen om mijn vriendin te bellen. Die is echt zon ontzettend bang van onweer. Wil haar aanbieden om naar haar toe te gaan om haar een beetje gezelschap te houden. als dat zo is dan eet ik bij haar. En das altijd surinaams omdat ze getrouwd was met een Surinamer.
En anders kijk ik wat ik hier nog heb liggen. Altijd wel iets lekkers in huis.
Maar goed van je hoor lieverd. Je bent een kanjer.:present:
O ja, en Suus 2000 is toch iemand anders. Had al geschreven bij "wie is wie om haar Suzie te noemen. Dan weten we wie wat schrijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helleu,

Die dromen van mij...

Overdag voel ik me psychisch echt heel goed, ontspannen. Maak me niet mee zo'n zorgen en trap mezelf niet constant de grond in.

Maar dan 's nachts, in m'n dromen, m'n hele oude, jonge leven herhaalt zich daar en zo glashelder! Het loopt elke keer uit op een enorme woedeaanval van mij en dan wakker worden met hoofdpijn. Omdat ik dan denk "ach, het is maar een droom" val ik redelijk snel weer in slaap en begint het weer.

Waar ik eerder overdag last van had lijkt zich nu te verplaatsen naar m'n onderbewuste en komt er dan in dromen toch uit.

Maar alles wel heel helder, zo helder dat ik het in de droom durf uit te vechten, me durf te verzetten. Iets wat ik vroeger thuis nooit echt durfde.

De woede (en vast daaronder het verdriet) is dus nog steeds niet weg. Dat is niet erg, het mag er zijn. Al die gevoelens mogen er zijn want zo was het nu eenmaal.

Wat ik ook droom is m'n gedrag. Ik herken zoveel oud gedrag in m'n dromen. Dingen die ik nu niet meer zou doen want ik ben Moeder Theresa niet!

Gaf bijvoorbeeld m'n airco weg aan iemand die zieker deed dan ze was en voelde al snel spijt. Bovendien bleek de ruimte ook veel te groot voor de capaciteiten van de airco.
Ook liep ik me helemaal een slag in de rondte voor anderen en zweette als een otter (niet eens irl :) )

Overdag voel ik me prima en heb zin dingen te ondernemen! Nee, niet het huishouden maar leuke dingen waar ik nog niet teveel bij hoef te lopen. Nu is het natuurlijk zomer(komkommertijd) maar als ik me zo blijf voelen dan wil ik me toch gaan aanmelden voor een creatieve cursus voor tijdens de wintermaanden.

Heb een goede tip tegen hielspoor gekregen en ga daar snel achteraan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen uitslapers. heb het gras al gemaaid en zit nu aan de tweede ronde koffie. ga zo proberen struiken eruit te halen. als me 1tje lukt ben ik al tevreden.

Dank jullie wel voor de complimenten :D maakt me weer een stukje sterker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanxxxx Bolletje:heart:

Tida: jee dat klinkt nou nog eens goed!
Mss is het wel zo dat wat nog verwerkt moet worden nu naar de dromen gaat. Zelf heb ik altijd het idee dat wanneer ik iets kan gaan dromen dat ik dan pas echt begonnen ben het te verwerken.
Fijn dat je je overdag zo goed voelt, ik hoop dat je iets voor je hielen vindt dat werkt :present:

Nu duik ik weer de keuken in. Heb van buuffie een zak vol courgettes gekregen, wil die niet laten "verkommeren";).

Laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...