Spring naar bijdragen

14 juli 2010


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 433
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
niwi

tjah...tasseke....ik heb ook wel genoten toen ik nog dronk....


maar die mooie momenten wegen zeker niet op tegen de ellende van de drank die ik meegemaakt heb..



Hee Niwi,

Gisteren las ik nog een oude Libelle door.
Daar stond een interview in met een mevrouw die in een verslavingskliniek zat.
Ze zei precies hetzelfde, en ik heb deze reactie wel vaker op het forum gelezen.
IK kan alleen maar bevestigen dat het voor mij net zo voelt :present:
Al valt het niet altijd mee ik ben iedere ochtend zo blij dat ik niet heb gedronken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief:
Ik ben vroeger een periode van ruim 10 jaar niet bij de tandarts geweest. Ik ging op kamers wonen in een andere woonplaats en zocht er geen tandarts. Na een aantal tandartsloze jaren durfde ik niet meer. Pas toen ik hier ging samenwonen dacht ik laat ik maar n's gaan. Tandarts gezocht en gevonden. Dacht dat ik veel aan mijn gebit zou moeten laten doen, maar had alleen wat tandsteen! :)
Ga nu weer trouw ieder half jaar...
Heb je nog een tandarts Madelief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi,

geef mij twee borrels en ik wordt zo aggressief als wat
hatelijk vooral en knokpartijen genoeg gehad.

nee niet echt genoten dus
mmm, wel een goede voor mijn lijstje nadelen
je wordt een tokkie en vechten kan je niet meer met die dunne sprietjes als armen :D



Ik ga er weer vandoor!
de plichten van vandaag roepen
maar ik piep er wel tussendoor

Ekster,
succes bij de tandarts, ik doe je het niet na :wacko:

Yvonne, als je inlogd.......

heb ik je potverdrie weer gemist!
hoop dat het goed gaat met je.
vrolijke ochtendnoot
;)

zo laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eks, ik heb wel een tandarts, maar weet niet of ik nog in zijn systeem zit.
Het is ruim 3 jaar geleden dat ik voor het laatst geweest ben.
En bij mij is het nu echt nodig.
Heb altijd goed met hem op kunnen schieten, maar zn praktijk is aardig groot geworden.
Ben van plan om hem persoonlijk te spreken te vragen en dan uitleggen waarom ik zolang niet geweest ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal:rose:
Tas, jammer dat je gaat, ik moet ook gewoon eerder opstaan als ik vrij heb... en niet eerst tientallen pagina's gaan terug lezen:P
En ook niet eerst .....
Fijne dag Tas, geniet van alle moois wat je tegen komt hoor.

Zit hier nog even na te peinzen over alles wat ik van gisteren en eergisteren heb gelezen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief:
Stoer dat je het uit wil gaan leggen...Zou ik niet durven. Zou een smoes verzonnen hebben waarom ik die 3 jaar niet gegaan ben. Je zult denk ik na 3 jaar nog wel in het systeem staan hoor!

Caro:
Denk met je mee. Hoop ook snel iets over Suus te horen Ik ga er maar van uit dat ze rust moet houden met haar ogen en dus niet kan computeren. Of misschien is ze wel opgenomen in het ziekenhuis?


Ga er weer vandoor!
Misschien tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fransje, werk ze...

Borretje, ook goeiemorgen.
Las net gisteren terug, mijn eerste gevoel is dat het misschien heeeel goed zou kunnen zijn voor jou en eigenlijk je hele gezin die opname.
En ik heb zomaar het idee dat het wel eens DE mogelijkheid zou kunnen zijn om jouw zoontje weer definitief thuis te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekster, ook voor jou een fijne dag hoor.

Tsja, Suusje..... ik hoop zo dat er een andere reden is voor dat telefoontje en het hier niet verschijnen....

En wat heerlijk dat het Igor lukt nu..... dikke vette pluim.
Net als voor Madelief, gaat hartstikke goed dus.
En... GG , ook toppie, nu nog lekkerder in je vel komen.
Catthy gaat dus ook prima, hoop dat ze dat kleine flesje heeft kunnen negeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op werkdagen moet ik er ook om half zes uit Madelief... heb een hele tijd gehad dat ik op de andere dagen ook al om een uur of vijf wakker was en niet meer kon slapen.
Maar de laatste tijd lukt het me steeds beter om uit te slapen... tot een uur of acht wel soms.
Heerlijk , maar vind het aan de andere kant ook wel zonde van de tijd.
Die hele vroege uurtjes zijn zo lekker rustig nog: tuindeur open en van die heerlijke lome buitengeluiden die naar binnen sijpelen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Ik begrijp nog niet hoe ik kan communiceren met jullie.....:$ Ik weet al wel via het kopje: wie is wie, iedereen een bemoedigend woordje terug te geven! Kunnen jullie mij wat meer vertellen hierover in duidelijke taal, ahahaha.

Goedemorgen trouwens, Dikke kusz Suusje.

Ps. Menig één heeft een tekst eronder staan, is dat dé bewuste quote?? ( bennie blond hoor:D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suzie, het communiceren hier lukt je volgens mij al prima, gezien je berichtje:D
Maar als je het over een persoonlijk berichtje plaatsen... dan klik je op het slotje dat rechts boven de persoon in kwestie staat en krijg je een schermpje in beeld waar je een berichtje kunt zetten voor die persoon alleen.
Links boven deze pagina staat ook een slotje en daarachter staat ...nieuwe berichten.
Daar kun je zien of er een persoonlijk berichtje voor je is binnengekomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...