Spring naar bijdragen

zaterdag 17 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

Hallo ben ik weer voor efkes...

Heb een stukje van de draad van vandaag gelezen, maar alles? Nee, dat is niet te doen (voor mij dan). Las ergens dat ik niet zoveel over mezelf vertel: klopt! Ik ben bang voor herkenning omdat ik familieleden heb met een alcoholprobleem, vandaar. Heb geen zin om straks op familiefeestjes nicknames van hier uit te wisselen;) :D Ik heb er gisteren veel baad bij gehad om wel wat te vertellen. Is misschien voor jullie ook wel prettig om te horen dat ik uit meer besta dan een appel met een drankprobleem...
Ik vind ook dat we aan dit forum veel mogen ophangen, maar niet alles...Zoals ik sommige tussen de regels door hoor doen...We zijn geen therapeutische gemeenschap hier en dat is tevens ook de kracht. Dit forum kan niet voor iedereen werken. Je voelt er je thuis of niet en kijkt verder...Sommigen hebben er baat bij en anderen hebben meer steun/ begeleiding/ medicatie nodig. Iedereen komt hier voor zichzelf. Sommigen zullen het redden, velen niet. Proberen er te zijn en te helpen natuurlijk! Maar je moet het nog altijd zelf doen...
Ik hoop dat we dat kunnen blijven doen op een respectvolle wijze en zo niet dan hebben we nog een moderator die ingrijpt:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach nee Dar, geen gevoel van macht hoor, eerder een gevoel van tederheid naar hem toe. Dit zijn ook altijd de momenten waarop ik voel dat Jos blij met me is. Het zijn de momenten waarop ik voel dat er even een tevreden Jos is. Nee geen gevoel van macht.
Ik denk eerder dat mijn moederlijke gevoelens dan erg sterk aanwezig zijn.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een video van Caro haar kleinzoon ontvangen en wat een poepie dat kindje met die grote mooie ogen. Leuk als ik hem strakjes een keer live kan zien. Toch doet het je beseffen dat mijn kinderwens nooit in vervulling is gegaan en daardoor ook nooit oma zal worden. Naja kan ff pijn doen maar gun een ieder zijn of haar geluk hierin. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Wing nu je er toch bent, ik heb jou een vraag per pb gesteld en ik weet niet of jij je pbees wel eens bekijkt, maar het ging over kleding en schoenen van natuurlijke vezels waar jij het ooit wel eens over had. Weet je dat nog?
En verder hallo natuurlijk. ongeduldig zijn is ook een vak.

Slokje ik ben heel benieuwd hoe je avond gaat verlopen. Ben je van plan het bij fris te houden?
Heb je al een soort strijdplan voor jezelf ontworpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had laatst een verjaardag van een vriendin en daar zou ook bier zijn natuurlijk. Ik had van tevoren het lijstje met mijn voordelen en nadelen van het drinken geprint en dit nog eens doorgelezen voordat ik er heen ging. Het hielp wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry maar de hele map alcohol is verdwenen uit mijn favorieten. ADB vond ik zo terug maar kan het adres van de chat niet vinden. Is oke om het te geven want Tactive weet er van en weet dat het naast ons forum ligt maar ik moet er ff op dus als iemand het adres heeft heel graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...