Spring naar bijdragen

zaterdag 17 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oohh mazzel Marjo!!
:D

desnoods gooi je bij verveling alles in de hoek
op zoek naar een nieuwe
maar als het nieuwe toch niet is wat je dacht
heb je in ieder geval de oude vertrouwde nog
en de hulpmiddelen om het weer soepel te laten spelen

ik was overgestapt naar cd
helaas.........
puntgaaf geluid, maar geen gevoel
strakgetrokken en geen ruimte voor iets anders
zo ben ik niet
toch maar terug naar die oude vertrouwde
nieuwe naald
toch weer het gevoel van thuiskomen
heerlijk die kleine krasjes, dat ben ik
en allemaal hebben ze hun eigen verhaal
ik houdt van verhalen
verhalen maken dat ik ik ben

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen wil bloemen ? En dan nog ongeduldig zijn ook ??

Verdeel het maar, de bloemenwinkel was leeg ;)



:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allen,

Vandaag een week droog en voel me super !!!
Helaas wel slecht geslapen, niet door onrust hoor, maar het is hier nog zo warm in huis...

Vandaag een drukke dag dus zal niet veel reageren... en heb ook een keer niet gelezen...

Iedereen een droge dag en we gaan er weer voor...

Liefs Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

partners in crime hé ;)

Toch beter dan dit zeker, alhoewel het halvelings mijn sterrebeeld is :D

Ja igor, drie weken + 1 dag, and counting. Voel me er echt al langer hoe beter door, en mijn familie begint waarachtig trots te worden. Ik de bourgondier, de buitensporige, de nooit is genoeg. Hahaha, eat this ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...