Spring naar bijdragen

zaterdag 17 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bij boosheid is het altijd goed te onderzoeken wat me zo boos maakt. Het zegt altijd iets over mezelf.

Cathy, ik weet niet of je mn berichtje gister had gelezen maar omdat ik em zelf zo leuk vind komt tie nog een x.

Kom nou toch es naar een meeting joh. Ken je me elke week horen orakelen:wacko::)

Den Will, heb je antwoord gelezen. Ik merk bij mezelf dat ik minder uitbundig ben zonder drank. En wellicht is dat wel wie ik echt ben. Zonder drank minder op de voorgrond. En ik wil sneller naar huis. met drank zoop ik altijd over mn moeheid heen en nu voel ik dat ik moe ben en geef ik eraan toe.
Prima toch dat je meewilt, hou jezelf goed in de gaten. Leuk is ook het observeren van al die mensen die veel drinken. Hoe ze veranderen enzo. Kan ik me wel es mee vermaken, soms ook niet, dan stoort het me enorm. Ach ja, ook dat zegt weer iets over mij en dat is prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bammie, ik heb wel gereageerd, ik geloof op de pactdraad.

Ik hoor je graag orakelen, beslist: maar niet in een groep andere mensen.
Ik handel mijn schaamtegevoel nog niet.

Weet iig dat ik je graag lees en jaloers op je ben......;)
Het is vooral omdat je goed kunt leven met wie je bent in alle opzichten; ook weet
dat reacties iets over jezelf zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhen, mooi stukje gisteren. Heb niet meer de hele draad gelezen, too much.

Zo, gepoets en nu weer nr mn hondjes. net een dikke bui hiero, gelukkig niet meer zo warm. Lekker slaapweer denk ik:lips: Heb een detective, mss lukt het wel om een tijdje te lezen. En verder lekker nix of een beetje onkruid trekken. Er staat er genoeg:huh: haha.

Heb een fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoe lieve kanjers ik ben weer thuis. Nu dadelijk ff twee kruiwagens zand halen bij een vriendin 100mtr. verderop. Ik heb soms moeite als mensen me zien lopen met een volle kruiwagen. Vroeger had ik daar helemaal geen last van maar nu denk ik af en toe wel eens. Wat zullen mensen nu wel niet denken. Maar goed das zelfprojectie. Leuk als ik weet hoe ik over mezelf denk hé?:P;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bambam, ik ga observeren en er lessen uit trekken hoop ik ? Wil ik ook nog zo zijn ?? Nah, denk het niet ;)

Nie zeggen niwi, duurt te lang. Vandaag is goed hoor, weet je wel ?? Laat me de maandag er ook nog bijpakken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haye Dhen, ja hoor, soms verschiet ik echt van mezelf. En we gaan verder. Ik wil bij jullie komen te staan, in de hall of fame ;)

Ik hoor liever elke dag dan de rest van mijn leven niwi. Een wijs iemand heeft me dat ooit eens ingefluisterd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej lieve Igor ook ik wil je niet bang maken maar wel vertellen wat er gebeurd is in mijn leven en vooral met de drank. Wist niet eens dat iemand kon sterven aan de drank. Ja dacht de lever maar dat je kon stikken in je eigen bloed? Ik hield haar nog in mijn armen met een wanhopige puber om me heen. Ze golfde het bloed over me heen maar kon me niks schelen want ze stikte en niemand kon iets doen. Zo is mijn beste vriendin gestorven en op dat moment wist ik dat ik er ook iets aan moest doen (noot ze stierf een jaar na mijn man). Vrij van alco ben ik niet maar wel erg wakker geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...