smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Anti-depressiva Slokje, en soms een oxazepammetje, bij heel erge onrust en niet slapen. Maar da's maar een halve.BTW, ik stop vaak tussen het minderen door. Dat is nog een late reactie op een eerdere opmerking van iemand.Pff wat wordt er weer veel geschreven!Hier een vette onweersbui. Snel wat weten te tuinieren nog, dat scheelt! Waah, wát een regen zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 hahaha....DEN WOMAN SE ....!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ja slik ook nog anti maar ben er bijna vanaf slik nu hop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Caro,Denk dat je mijn eerdere berichtje niet gezien hebt.Snap ik wel hoor, er word zoveel geschreven!.Mensen ik ben er even van tussen!Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Tactive: :heart:Briljant! --------------------------------------------------------------------Goedemorgen!Koffie zwart graagStraffe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Zet m op hè Madelief, je mag al bijna naar de parfumwinkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 een tik aan je bol en horen dat je niet lief bent? Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Caro,Staat er niet ergens geschreven.....een taal zonder franje ??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 potverzes dat was een lastig gesprek.wat zeg je tegen iemand die net alles is kwijtgeraakt?een klein stemmetje in mijn hoofd vraagt zich ook af waarom ik beldeom iemand even te steunen?of was het mijn eigen geschrokken gevoel wat ik moest uiten?nou jaaaa, niet altijd diep nadenkenhij was blij dat ik wat liet horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 wat erg tasseke jij was er voor steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Goed dat je het even meldt Caro; dat geeft weer duidelijkheid.Ik geloof ook niet dat je het slecht bedoeld. Zeker niet!Je laatste bericht is duidelijker dus... meedogenloos mbt de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Tas dat hij het fijn vond dat je gebeld had is toch mooi. gewoon het dank je wel accepteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Tas, dat doortobben, ik ken het.Doe maar niet.Je was er even voor hem.(erg trouwens als zoiets je overkomt!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Slokje,die steun, die betwijfel ik.iedereen belt nu natuurlijk opde een voor steun, de ander uit nieuwsgierigheid, weer een ander omdat die zichzelf belangrijk vindt.en juist die schifting kan hij nu niet maken, het hoofd staat wel ergens anders naar.en als je wordt plat gebeld, heb je weinig tijd voor een serieus gespreklaat staan, dat hij uberhaupt snapt wat er allemaal gebeurt op dit moment.ok, ik ben verdrietig voor hemhet helpt geen snars behalve dat het mij nu belemmerdtoch maar over tot de orde van de dag, dit zijn namelijk dingen waar niemand iets mee kan.Ik ga bloemen halen!de vrolijkheid naar binnen brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ben ik even, beste mensen bedankt voor de support.He lekker gesport en ga nu douchen en boodschappen doen.Het is me teveel om allemaal even door te lezen, sorry, geen desintresse, tijdgebrek.Ga het vandaag proberen droog te houden. Mijn dochter komt zo en die houdt me wel bezig.sterkte allen en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Helaas, ik leef nogdacht ik toen ik wakker werdBen blij met de jarenlang opgebouwdeband die ik inmiddels met T. hebHet deed me in een bulderbui schitenVanavond is het andersIk vrees ik ben te begaanMet een iederDus dealniettemin:Tas!!! Jetset!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ja maar je toont toch belangstelling als je dat niet gedaan had was het voor jou gevoel niet echt goed geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 radslag voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Parel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Gunst Marjo, ik vind het eigenlijk best leuk dat je leeft. En soms ben ik ook wel eens zaggerijnig dat ik er des morgens nog ben. Maar ja, we zijn er nou eenmaal dus dan kunnen we er best nog iets leuks van maken. Denk je niet?Tas, je toonde belangstelling. Wat eis je nog meer van jezelf. Dat je een oplossing aandraagt? Wat ben jij streng voor jezelf zeg! Slokje heb je pb gelezen, dankjewel. Ben er nog steeds niet achter wat jij zelf wil kwa drinken. Weet je het zelf wel, waar je op aanstuurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Die Marjo hè.Ha fijn, ze is er weer!!!!!!T niet eens met wat je gisteren schreef?Kan het me niet herinneren....en: is de straffe koffie er lekker ingevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Moest er iemand bloemen hebben ?? :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Jij Wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 oeps,even terug lezen..........wat een ego zeg!!!Marjo,gelukkig verschillen we van meningik ben blij dat je wakker bent geworden!heb je btw al een nieuwe naald kunnen vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden