Spring naar bijdragen

zaterdag 17 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uhmmm Mup, wil je dat ik mijn reactie ook weghaal of zit daar niet iets in wat voor jou 'bedreigend' zou kunnen zijn?

Morgy Cathy, hoe ist vandaag.

En lekker vroeg op is zo heerijk, beetje genieten van de rust hier en vooral van de rust en ochtendstilte buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy, leuk toch, dat er van alles gebeurt.

Ik heb het bericht van Jetset nu gelezen. Tja, mij sprak het niet zo aan. Wordt er niet genoeg naar de toekomst gekeken en blijft men teveel hangen in het verleden? Ik vind van niet. Als je wat met je verleden te verhapstukken hebt om met jezelf door te gaan, kan dat heel nuttig zijn om dat eens goed te omschrijven.
En de toekomst, daar weet niemand nog wat van.
Wat ik hier het meest vind is, hoe doe je het NU, wat houdt je bezig, hoe ga je om met de dingen op je pad. En dat blijft me boeien, het leert me dingen, kortom, meestal vind ik hier een nuttige gedachtewisseling.
Niettemin wens ik je het beste, Jetset.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij is het niet super.
Raar hoor, ik weet dat ik dat deels zelf in de hand heb. Ga er dus weer tegenaan vandaag.
Twee dagen de mist in gegaan en behoorlijk somber geweest.

Vie: ik ben lang geleden geopereerd geweest aan een hernia: daarna enkel een zwakke plek overgehouden, dwz beetje rekening moeten houden met niet een heel sterke rug. Maar feitelijk geen klachten meer gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Strak plan Mup, en inderdaad, je kunt via Tactive een andere naam aannemen, geen gek idee.
Jammer van de naam Mupke, vind ik leuk, maar je vindt ongetwijfeld weer een andere leuke naam.

Vie, ik ben niet iemand die veel met het verleden bezig is.
Ik wil mijn 'heden' niet laten bepalen door wat is gebeurd, hoewel ik natuurlijk donders goed weet dat het verleden invloed heeft op het nu.
Ben bezig met NU te leven, ben wel meer bezig met de vraag wat ik met de toekomst wil.... misschien heeft dat met het ouder te maken, hihi.
Maar inderdaad, als mensen er baat bij hebben om veel met het verleden bezig te zijn teneinde daar in het nu zich fijner door te gaan voelen.... prima.
Iedereen heeft zijn / haar eigen manier van met het leven om te gaan.
Bij mijn helpt het om met een enorme knipoog en een dosis humor naar mezelf te kijken, maar dat ligt voor iedereen weer heel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP, bij deze dan mijn excuses richting Jet, was niet mijn bedoeling haar te kwetsen.

Bollllll , goeie morgen.

Cathy, vandaag dus ook weer dag 1?
Ga ervoor hoor.
Volgens mij hebben jullie gisteren weer aardig wat slecht weer gehad he?
Regen en onweer?
En bij ons geen spatje, wel zagen we een inktzwarte lucht overdrijven jouw kant uit.
Hoop dat het nu bij jou ook weer rustig zonnig is, letterlijk dan, maar zou ook figuurlijk misschien wat kunnen helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over het stukje van Jetset, en áán Jetset:
Ook ik heb - zeker in het begin - wel moeite gehad met het forum, om sommige dingen. En nog wel eens.
Het veroveren van een eigen plekje is 1 ding.
De inhoud van geschreven woorden is weer wat anders.
En wat je daar mee doet is ook weer iets.

Wat ik met de inhoud van het geschreven doe zegt heel veel over mezelf.
Dat is iets wat ik hier in elk geval héél duidelijk geleerd heb!
Soms is dat héél erg fijn, soms is het vervelend, ingrijpend, etc.
En hoe dan ook blijven we verschillende mensen.

Voorbeeld:
Ik had gisteren geen tijd om te reageren maar heb bij het lezen wél begrepen dat Ekster met name veel gehad moet hebben aan haar verhaal wat ze kwijtkon. Ekster schrijft nooit zo veel over zz in mijn ogen. Dus ik vond dat fijn voor haar dat ze erover kon praten. Maar ik hoefde er gisteren zelf niets mee ( teveel met andere dingen bezig). Hoewel het ook iets opriep bij mij: pijn meevoelen.
Ik vind dat niet erg.
Ook dat hoort erbij als je betrokken wilt zijn en hoopt op de ander zijn betrokkenheid naar jou toe.

Een deel van jouw verhaal begreep ik niet Jetset. Maar het is wel naar om teleurgesteld te voelen.
Ik hoop gewoon dat je hoe dan ook goed verderkomt. Met wat je ook doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goedemorgen.
Het begin van een hele goede dag, voor mij zijn alle dagen 1 januari, cq een nieuw begin, nieuwe kansen.
Soms maak ik er iets moois van en soms een zootje. HELAAS. En een spijt daarna.!!!!!!!!
Eerst denken en dan doen, maar ja helaas gaat die vlieger niet altijd op.
En nu ga ik eerst even naar de spinningles en daarna zien we el verder.
Ik denk maar eens een vakantie plannen met echtgenoot, is dit jaar nog niet van gekomen.
Ben er wel aan toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne die indruk had ik ook niet van jou, dat je ergens in je verleden bent blijven hangen. En die knipoog lees ik wel tussen je regels door. :present:
Maar net zoals je zegt, iedereen staat in een ander stadium. Als iemand het nodig heeft om daar nog even flink de bezem door te halen, prima toch! Dat heeft ook te maken met hoe iemand NU in het leven staat en met de dagelijkse dingen omgaat. Wat je meegemaakt hebt blijft toch een deel van wat je nu bent.

Op zich vind ik het wel een interessant topic, de toekomst. Alleen, je leeft vandaag. Dus je kan handelingen verrichten die in de toekomst een bepaalde uitwerking hebben (natuurlijk hoopt men op een positieve uitkomst) maar verder kan je gewoon niet zoveel met de toekomst. Ik tenminste niet.

Vandaag, NU kan ik iets doen dat gevolgen heeft. (Hihi, wat een verantwoording eigenlijk.)

Bijvoorbeeld als de bliksem naar de brievenbus lopen om kaart naar forumvriendinnetje op de post te doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag gisteren ook dat VM niet lekker erbij zat.
Ze kon haar verhaal niet goed doen.
Dat is dan ook weer zoiets. Blijft bij me hangen en daar wil ik wat over zeggen.
En een volgend keer ontgaat me iets of.... nou ja. Dat hoort een beetje bij een forum, denk ik.

PP, ik zit ergens heeeel knel mee.
Ik was eerst heel blij. (maar kennelijk is dat ook kwetsbaar?) Toen gebeurde er iets waar ik
dus in gekwetst werd en dat ging best ver. Diep.
Ik hoefde er even niet meer te zijn, zeg maar.
Ik ben in verwarring over het knel zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, nee hoor Dar, het is hier 0.28 uur, ben helemaal confuus!
Wat ben je allemaal aan het up- en downloaden, is dat in verband met de cursus?
En heb je wel voldoende ontbeten? Ja nee ik vraag het eigenlijk in het algemeen, omdat ik laatst een heel artikel las over het belang van gezond ontbijten. Ook voor mensen met een neiging tot verslaving is het heel goed om met veel granen en eiwitten te ontbijten.

Mijn kat heeft besloten dat de muismat zijn plekje is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Cathy ik heb dat ook gekregen. Heb hem verwijderd omdat ik niet weet wat het allemaal is. Vertrouw dan toch op m'n eigen dingen die er op staan. God weet is het niets en krijg je zomaar gratis een virus erbij, en gaat je p.c. naar z'n grootje.;)

Kruimel, heel goed dat je eerlijk bent lieverd. Dat is de eerste stap naar een alcoholvrij bestaan. Weet dat het bij meerderen niet in een keer lukt, maar complimenteer jezelf dat je er mee aan de gang blijft.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...