Spring naar bijdragen

zaterdag 17 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

achteraf denk ik ook waarom ben ik niet naar het forum gegaan voordat ik begon. vandaag droog houden dus, ik heb het even kunnen vergeten. maar de dag is ook voorbij gegaan zonder wat nuttigs te doen, vandaag de schade weer inhalen :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Madelief:
Heerlijk dat het zo goed gaat met je!:present:

Goedemorgen Geertjegeert:
Meelezen is toch ook ok? Alles bijhouden hier is zo wie zo niet te doen...Dat lukt mij in ieder geval ook niet. Maar wanneer ik het nodig heb zijn ze er voor me en hoop toch hetzelfde voor de anderen te kunnen betekenen. Zo te horen probeer jij dat ook! :heart:

Ha die Igor! Ook goedemorgen:
Binnenkort intake? Spannend lijkt me dat! Waarvoor ben je aangemeld? Kun je je al een beetje vinden in alle ideeen die de bedrijfsarts en zo voor je had? Leek me dat je er nogal door overspoelt was....

Ha die Yvonne!
Één en al tevredenheid hier hoor;) Ik had gisteren echt een dag van groei! Geniet er nog van na...
Had heel veel aan het forum gisteren. De stoorzender heb ik toen maar genegeerd....

Hoi Vietje:
Ik ken iemand die voor de hernia steeds de een of andere prik krijgt, het schijnt te helpen...
Lijkt me erg pijnlijk zo'n hernia....sterkte! :present:

Will goedesmorrens kerel:
Jetset weg? Jammer....Zo eens even kijken of ik het terug kan vinden in het draadje van gisteren...


Alle latere inloggers natuurlijk ook goedemorgen!
Hier alles weer ok. Gisteren een moeilijke dag, maar wel leerzaam! Vandaag werken en morgen wil ik naar het veldje waarop mijn moeder verstrooit is. Volgende week is ze 5 jaar dood.
Verder nog wat concrete plannen gemaakt en dat geeft lucht.
Mezelf opnieuw een nieuwe startdatum gegeven onder mijn handtekening. Wil weer vers beginnen. Gisteren een boek gelezen van Deepak Chopra over verslavingen overwinnen ("Overwin je verslaving"). Heb het in 1 ruk uitgelezen. Ik vond het heel raak en toepasbaar op mijn situatie. Ga nu "Balans in je leven" van hem lezen. Hoop dat ik daar ook handvaten vind voor een vervanging vinden voor de ontspanning die ik vond in de alcohol. Zo wil ik bv. gaan mediteren....Ook ga ik mij opgeven voor Yoga, dat wil ik al een tijdje en ga ik nu echt doen!
Je ziet, ben lekker bezig;)
Hoop dat ik dit goede gevoel weet vast te houden!

Iedereen een fijne zaterdag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stukje van Jet stond geloof heeeeel laat op de avond....
Samen met nog wat andere kritiek...

Yoga,.. aan de ene kant trekt het me, aan de andere kant ben ik bang dat ik er veel te nuchter voor ben, dat ik de neiging krijg om te gaan 'keten' , raar mens ben ik eigenlijk, maar wel goed dat ik het van mezelf weet, hihi.
Doe wel vaak ontspanningsoefeningen als ik me erg gejaagd of gestressd voel.
Dat dan weer wel :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, maar nee, laat ik sterk zijn Vie, er moeten aardig wat kilo'tjes af....
Ik snuif die heerlijke lucht wel op en pak een afgevallen kruimel... is ook lekker.
Misschien moet ik het toch eens gaan proberen dat yoga .
Jammer dat ze het hier in de sportschool niet hebben.
Ga toch eens op zoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen ook voor mup en tina.
mup, ik las je stukje van gisteren, je wilde niet meer komen, ondere andere omdat je het gevoel had herkend te zijn.... is er inderdaad iemand in je omgeving die jou hier herkende, of is het alleen een gevoel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geef die kilo's maar hier hoor Yvonne, ik kan wel wat meer op de knoken gebruiken.

Hè ja Igor, we maken het gezellig en gezond, versgeperst en versgebakken.

Nu ga ik toch even gisteren verder lezen, want ik voel me helemaal niet up-to-date.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...