igor Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 goed he kruimel. ik heb het ook droog gehouden. moet er van tussen tot laterssszzz
Kore Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Hoi will,ja natuurlijk hou ik het droog!Iets keuks, de vriendin waar ik heen gawas hier laatst en toen bleekdat we, onafhankelijk van elkaarwaren gestopt.Toen ik vroeg hoe ze dat gedaan hadzei ze:gewoon een knop omgedraaid.
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Ik heb dikwijls aan die knop gedraaid hoor Kore, jammer genoeg iets te laat denk ik Slaaplekker, ben er mee weg !!
Kore Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Beter laat dan nooit Will!Slaap lekker!Ik ga nu ook Allemaal een fijne dag!!!
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Goeiemorgen mensen,hier schijnt de zon weeren ik ga er een fijne vakantiedag van maken.Slokje: de eerste stap is een daalder waard!Igor, ook voor jou: volhouden nuje wilt het en je kunt het!
albertina Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Goedemorgen!hier ook prachtig weer, alle reden omerop uit te gaan.Houd het droog allen.Heb een fijne dag.
bolletje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Goeie morgen lieve kanjers,Ik dacht net ff dat ik op een buitenlandse site zat Dar;)Mensen ze komen me zo halen. Moet dierenambulanse draaien dus ben zo weg.
Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Jane, Tina, Dar, Bolletje! Goedemorgen!
druppeltje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Mogge tijgers,Drupje ook present en kee.
Yvonne Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Goeiemorgen frummers:rose:Slok, heerlijk gevoel he? Voor herhaling vatbaar? Igor,gaat weer goed dus, ook een goed gevoel vanmorgen. Kore, wat leuk dat jouw vriendin dus eigenlijk gelijk met jou die knop heeft omgedraaid, moet je ook een goed gevoel hebben gegeven.Buenos diaz Dar, comol le va???? (uhhh is een andere taal geloof ik , hihi)Madelief.... drie uur ..... komt goed, morgen gewoon weer een tikkie vooruit. Vie en drup..... gezellie.
Vie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Een goedemorgen allen.Dar moet je eigenlijk geen Marokkaans leren?
Yvonne Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Oeps, heb ik bol helemaal niet gezien , pffff, shame.... Hele goeie morgen bol, sorry :$
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 is dat ijsje Dar? Galao?Madelief, is er iets gebeurd dat je je even een time out nodig hebten de wekker op dezelfde tijd houdt? Niet verkeerd hoor even pasop de plaats, de balans opmaken en zorgen dat je niet te hard van stapelloopt. Ik ben zelf meer van alles of niks en dat breekt me best op soms.Maar als je wat kwijt wilt, of steun nodig hebt? Laat je het dan ff weten?of zit ik verkeerd en moet ik op de pactdraad zijn?
bolletje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 quote: Originally posted by: DarBom dia Bolletje, Madelief, Albertina, druppeltje, Vie !A que horas parte o dierenambulance? Si Dar Si.
bolletje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Lieve kanjers ik ben weg. Houd het droog vandaag:) Slokje blijf sterk hé? En Jan ook hé?Tot vanavond allemaal.
Vie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Ik was even ruzie aan het maken met het koffiezetapparaat.Droomde vannacht dat ik een pak speculaas zat leeg te eten. Kom ik vanmorgen de kamer in, de hele tafel vol half-opgegeten speculazen. Ik moet geslaapwandeld hebben, maar weet er niets meer van.
Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Jane,Het heeft te maken met het weekend.Hier komt er dan vaak iemand binnenvallen, een goede vriend.Die drinkt dan wat bij ons, en dat nekte me.Maar ik ga er weer voor.De beste dagen zijn de doordeweekse voor mij.Dan heb ik rust om me heen.
druppeltje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Dar kan het niet gewoon in het Spaans? Dat versta ik iets beter want Portugees lijkt wel dialect.
Yvonne Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Hihi Madelief, deur op slot houden.... kan hij ook niet meer zomaar binnenvallen.... moet je hem openmaken voor hem.... en zorgen dat hij zonder vallen de bank bereikt...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 ja voel me goed juist nu wat een verschil met gister zeg echt fijn.Goedemorgen allemaal aan de andere kant van de pc
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Ga lekker even mijn dingetjes doen heerlijk
Yvonne Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Geen woord Dar.... Slok, daar doe je het voor he? Lekker fris wakker worden smorgens...Hihi Vie, jij en een pak specu leeg eten..... lijkt me nou helemaal niets voor jou:$
Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Yvon,Ja dat zou ik kunnen doen, ware het niet dat het een dierbare vriend is en hij niet lang meer te leven heeft.De kanker zit door zijn lijf, zijn leven word gerekt met chemo's.Dus ik laat hem altijd binnen.Moest ik even uitleggen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden