Spring naar bijdragen

zondag 18 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

Goh wat goed dat je zo van tuinieren houdt Slokje. Lijkt me mooi als je daar zo in kan opgaan.
Bij mij roept dat juist heel veel spanning op, maar ja ik heb ook niet bepaald groene vingers. Sterker nog, de gedachte aan tuinieren werkt bij juist als een anti-afrodisiacum, wat ook wel weer handig kan zijn soms ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja ben net klaar met douchen lekker schoon geen zand meer in mijn tenen en nagels nu koffie ach mensen wat heb ik een moeite ermee zeg gatsie denk pak nu die kleine glas en ik doe dit en denk nee niet doen maar mijn hand staat er wel naar en heb een nipje genomen sorry ja ik vecht nu weer aan de koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mariek, ja hoor ik bedoel een ventilator;) ja dierenambulance is heel fijn werk, soms wat moeilijk maar dat nemen we op de koop toe. Ja en verder wordt her veel gestresst, gemopperd en loopt alles in het honderd. De leiding is een beetje overwerkt zeg maar. We hebben er nu een assiel bij gekregen en die zit bij ons in het gebouw. Ja en dat ruikt rond deze tijd niet zo fris. Maar daardoor hebben we het erg druk en er is eigenlijk geen goed schema wie wat moet doen. Daardoor lopen de dingen niet zo, zoals het hoort. De mensen die er langer werken en wat ouder zijn, doen eigenlijk al het werk en de stagiaires zitten maar. Maar goed, ik doe m'n werk en ben eigenlijk niet zoveel in het gebouw dus heb daar weinig mee van doen.
Hoe is het nu met jou? Ging het nu met het huisje door of weet je dat nog niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
marieke44

Lijkt me echt fijn en dankbaar werk Bol,


Trouwens, ik las: op de bank met vent, ik zag de punt niet, maar ik neem aan dat je de ventilator bedoelt
:D



Jan 40, die moeilijke momenten blijf je nog wel even houden, jij was zeker ook een avonddrinker?


Mijn gewoonte was, na half 10 altijd een wijntje te nemen, zo'n gewoonte blijft nog wel even in je koppie zitten en het lijkt alsof de avond langer duurt,




Slokje, lekker in de tuin gewerkt, lekker om je af te kunnen reagern op iets,


ik heb daar de muziek voor, vanmiddag weer eens lekker aan m'n accordeon getrokken, ik heb deze nog niet zolang, het is een Tjech, dus lekker even wat Balkan muziek gespeeld, dat is mijn uitlaat klep...


Het is nu zomer dus de repetities van mijn koor staan ook stil, mis het wel hoor....




Ja heerlijk ben alleen nu erg moe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedenavond,

Strijders tegen de vijand alcohol. Ik laat eens even iets van me horen. Nog een paar weken en dan sta ik 4 jaar droog. 4 jaar ik kan het haast niet bevatten. Toen ik hier begon, aarzelend te schrijven, veel lezen, van wat de oude rotten schreven. Ontzag voor die mensen, die zomaar niet meer dronken. En ik!
geloofde maar niet dat ik het ook kon. Maar zo langzamerhand kreeg ik de smaak te pakken ik kreeg mijn maatjes hier op het forum Anna en Rufus. Samen stopte wij op 7 augutus 2006 met het drinken van Alcohol. Wij werden hier ookwel het RAF team genoemd. Door zoeen pact, maak je het je eiegen makkelijker, of eiegenlijk moeilijker. Want je wilt niet uitglijden, je wilt niet voor de anderen twee onder doen. En mijn ervaring is dan ook het is mede daardoor gelukt. En ik kan jullie verzekeren, dat het de beste stap is geweest, die ik ooit in mijn leven heb gedaan. Nu moeten jullie niet denken, dat je van de hel in de hemel komt, want dat is beslist niet waar, is ook mijn ervaring. De vele ups en downs die het leven kent, gaan gewoon door. Maar ze zijn nu nuchter veel makkelijker te hanteren. Je kunt het nu onder ogen zien en je hoeft erniet meer voor te vluchten, in de verrekte alcohol.
Mensen ik kan het jullie echt aanbevelen. Vecht en overwin en wordt daardoor gelukkiger.

Een warme groet, van een gelukkige, niet drinkende alcholist.

ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
ferry

Een goedenavond,




Strijders tegen de vijand alcohol. Ik laat eens even iets van me horen. Nog een paar weken en dan sta ik 4 jaar droog. 4 jaar ik kan het haast niet bevatten. Toen ik hier begon, aarzelend te schrijven, veel lezen, van wat de oude rotten schreven. Ontzag voor die mensen, die zomaar niet meer dronken. En ik!


geloofde maar niet dat ik het ook kon. Maar zo langzamerhand kreeg ik de smaak te pakken ik kreeg mijn maatjes hier op het forum Anna en Rufus. Samen stopte wij op 7 augutus 2006 met het drinken van Alcohol. Wij werden hier ookwel het RAF team genoemd. Door zoeen pact, maak je het je eiegen makkelijker, of eiegenlijk moeilijker. Want je wilt niet uitglijden, je wilt niet voor de anderen twee onder doen. En mijn ervaring is dan ook het is mede daardoor gelukt. En ik kan jullie verzekeren, dat het de beste stap is geweest, die ik ooit in mijn leven heb gedaan. Nu moeten jullie niet denken, dat je van de hel in de hemel komt, want dat is beslist niet waar, is ook mijn ervaring. De vele ups en downs die het leven kent, gaan gewoon door. Maar ze zijn nu nuchter veel makkelijker te hanteren. Je kunt het nu onder ogen zien en je hoeft erniet meer voor te vluchten, in de verrekte alcohol.


Mensen ik kan het jullie echt aanbevelen. Vecht en overwin en wordt daardoor gelukkiger.




Een warme groet, van een gelukkige, niet drinkende alcholist.




ferry.



Knap van je ferry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slokje,

Hoop dat je dit nog leest !!!
Zie het dag voor dag, en dag voor dag die *** eerste niet nemen !!!
Maakt het een stuk overzichtelijker...
En luister naar de wijze woorden van Niwi (mn beschermengel) wat zou je ermee opschieten als je nu gaat drinken, maakt het er echt niet makkelijker op !!!
Maar goed, heeft ie mij ook wel meerdere keren moeten uitleggen en in moeten prenten voordat ik het begreep... Blond soms ?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...