Tatum Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hannah, ik heb geen sponsor. Misschien moet ik daar wel om vragen. Het zou kunnen. Ik weet wel iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Tatum:heart:Dhendro das weer een fijn bericht. Ja zonder brandstof zijn we nergens meer.Wingemans, ik schrik van dat berich joh. Ik zou het erg jammer vinden als ik je niet meer zou zien op het frum. Je hebt toch altijd een hele goeie bijdrage. Dat zal ik gaan missen denk ik. Ik hoop dat je nog bijdraait en blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ben je jalours Igor? Ik zou het niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 morgu Igor. Klaar met poetsen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wing,Ik zou het erg jammer vindenals je ophield hier te schrijven!Ik vind jouw bijdrage nl bijzonder waardevolen met veel liefde, inlevingsvermogen en geduldgeschreven. Ik reageer niet vaak op jou,omdat ik het meestal achteraf pas lees.Je hebt een keer een vierregelig zinnetjeaan mij geschrevendat meer deed voor mijdan 1000 woorden.Oja, je humor was ik nog vergeten!Gewoon blijven hier, Wing,graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Owowowow. leuk.... doe maar en geef de schuld dat je ramen niet gelapt zijn dan maar aan mij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hannah, nee, ze blijven staken, vannacht om 1 uur benzine kunnen krijgen van het leger, vanochtend om half 6 twee vluchten binnen met vertraging (stiptheidsactie op het vliegveld). Roerig zomertje, het rare is ik krijg er geen eens trek van, moet niet aan een borrel denken. Ik vind het te leuk om toch te doen wat ik wel kan doen, ik zet me niet meer in de hulpeloze rol. Wel slaaptekort maar ja dat is niet zo erg, straks ff wat bijslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Als ik jou was dan had ik zo'n respons niet gegeven. Het is zeer zeker niet helpend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Kun je dus voorlopig weer even vooruit Dhen. mooi. En hartstikke goed dat je geen trek hebt gekregen, je hebt problemen hebben dus losgekoppeld van het item drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Tegen wie heb je het nu Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hee Wing, ik lees je graag, ik vind de manier waarop jij in het leven staat inspirerend. Het verschil voor mij tussen droog en droog; u snapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik ben weg mensen. tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Dhendro,Het lijkt me heerlijkom één van die toeristen te zijn,met 2 van die stabiele:rose:s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nou, werk ze Bol, hopelijk niet veel ellende op je pad vandaag goeiemorgen kore. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Werk ze, Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goede morgen Yvonne,anderen ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 en ook een zonnig goeiemorgen hiervandaan:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Morgu Jane, vandaag weer naar je eigen stekje toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wing, je zit binnen, in je hart, van daar uit probeer je naar buiten te gaan en dan is de wereld open, vriendelijk omdat jij dat bent. Op het moment dat je teveel buiten zit raak je soms even de verbinding met binnen weer kwijt en ga je naar de bekendere buitenpositie. Zo werkt het bij mij. Dan even rust, op adem komen, binnen weer voelen. (even terug op rots of naar boom) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goedemorgen Tatum, Anika, Dhendro, Wingchun, Kore, Jane4, Yvonne, Bolletje, Cathy56, Fleurtje en IgorZat gisteren op een verjaardagen zag bier, witte en rode wijn aan mijvoorbijtrekken in hoeveelheden die mij voorheen wel aansprakenDe cola L landde voor mij.Ik had het naar mijn zin, maar zag ook de verandering komen. Veel gelachen, maar ook kleine irritatiestussen anderen. Wat ben ik blij datik niet meer drink, maar nog mooier:ik had gisteren voor het eerst het gevoeldat ik niet meer verslaafd ben, een soort echte bevrijding.Ik weet niet of dat gevaarlijk is of juistecht bevrijdend... tijdelijk of blijvend.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Kore mijn toeristensmile is een beetje een rol, ik voel me er niet echt lekker bij, het was leuk toen ik dronk, het is nu niet waar m'n gevoel ligt, het is werk nu wat ik doe omdat het gedaan moet worden en omdat het me een kans geeft om over 2 a 3 jaar wat anders te doen. Maar goed, rol of geen rol; ik zorg goed voor de bezoekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden