lady jane Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Ankerstraat Amsterdam Woman, (op de fiets?!)en 2 in purmerendwel ff meten of ie past
lady jane Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 aan het werkallerluiste Janebye maar weer
ekstertje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Blondie:Waarschijnlijk ben je er al niet meer hier op het forum, maar toch héél veel succes bij je gesprek om 14.00 uur!! Hoop dat het je brengt waar je op hoopt...
Alf Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Log even inzit op het werk dus niet te langPPDank voor de tipweet niet welke krantmaar ik kijk wel evenkan altijd emailenJa, het heeft impactdat is wel duidelijk...
Mupke Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Middag ekstertje, Alf, Tactive, witte, borretje quote: Originally posted by: fleurtjeMups..all ok?..vond gisterenavond beetje triest eigenlijk..maar ligt aan mijnen gemoedstoestand waarschijnlijk. Alles oké hier Fleur. Ik weet niet wat je triestig vond gisteravond.En hoe gaat het vandaag bij jou? Knop nog steeds op de juiste plek?
Alf Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 NOg even dan heb het artikel gevonden PPAlthans ik denk dat deze het isde @ verwijzing klopt nl.Herkenbaar allemaal hoor, pfff:(apneuartikelHoi Mup en tot ziensmoet werken...
witte Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Hoi haddock, Mupke, borretje, en Alf die weer aan t werk is
Mupke Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Middag Witte en Haddock. Ik snap niet zo goed hoe de lijst van ingelogden samengesteld is. Ik dacht altijd dat de laatst ingelogde aan het eind van het rijtje staat. Maar dat kan niet kloppen, want haddock stond er net nog niet toen ik mn berichtje schreef. Doet er verder ook niet toe, maar ik probeer soms wel een beetje overzicht te bewaren. Dat is de controlefreak in mij. Ik meld me later vandaag vast wel weer.Dagggg.
witte Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Jij gaat goed he Bor!Dat vind ik nou zo ontzettend leuk om te lezen.
witte Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Nou zeg........Ga je nou aan mij vragen of dat zo is???Nah ja:oIk dacht ik zeg het gewoon ff tegen je.Dat mag toch ook gezegd worden, of niet dan?Met mij gaat het goed BorIk heb lekker vakantie dus beter kan het niet he:D
witte Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 preciesBen er weer van tussen.Laterzzzz
bolletje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Goh Igor dat geeft hopelijk toch weer een beetje hoop, ik hoop het zo voor je, want dat doet leven.Ik kom net van Jos. Hij wil in een zorghotel yes:) Ik hoop dat ze hem daar op willen nemen. Hij zag er altijd tegenop omdat hij dan e6000,- p.m. kwijt is maar dat kan hij een groot gedeelte van z'n maandinkomen doen.En anders moeten we gaan kijken of hij een privéverpleegster kan gaan nemen.Heeft iemand ervaring met een zorghotel of privéverpleegster? Ik heb zelf geen flauw idee hoe je aan zo iemand kan komen. Maar goed er is weer wat hoop bij Jos (voor zolang het duurt). We gaan er weer voor.Goeie middag Witje en Niwi.
ekstertje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Bolletje:Ben er ook niet zo mee bekend...Googlen is dan idd een optie. Wel een duur verhaal, maar als hij het kan betalen waarom niet. Alles beter dan Bolletje als privé verpleegster:DGisteren naar de dierentuin geweest, was erg gezellig:) Veel dieren gezien, maar ook eigenlijk vooral veel gekletst. Daarna lekker uiteten. Ja, droog gehouden:)Zit te denken...Blondie zit nu waarschijnlijk midden in haar gesprek! Blondie: Ik ben weer n's wat anders doen. Fijne dag nog iedereen
Kore Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Bol,Er zijn ook bureaus die bemiddelen in particuliere verpleging en verzorging,b.v. Care Company.Je kunt daarvoor ook een persoonsgebomden budget aanvragen.Fijn dat er weer wat ruimte is.
bolletje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Dank jullie allemaal voor de tips. Ik ga meteen kijken.
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Wauw dat is wel een mooie Jane, maar voor mij helaas teveel gedoe om er voor te reizen. Moet nog steeds mn energie verdelen, anders word ik een kattekopje http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=ZWEMBADDie ernaast is ook mooi, bij de rekkolB
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Nou moeIk vind een knopje op mn beeldscherm en die trekt hup alles scherp op mn beeldscherm !!Beter voor mn ogen Hier kan ik het wel even mee uitzingen tot ik ergens een leuk schermpje (flatscreen?) op de kop tik voor een habbekrats.
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Heb nog even on line gekeken maar daar is ie uitverkocht Too bad....
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 JIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEE
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Ik hoor zojuist dat we nog 2 optredens hebben !!!!Oooooooh daar word ik zooooo gelukkig van hahahahaha !
bolletje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Nou lieve mensen, ik heb wat uitgeprint van het zorghotel in Veghel. Het ziet er allemaal erg mooi uit moet ik zeggen. Ben wel eens vaker voor Jos aan de gang geweest daar, maar het was toen nog niet de tijd.Het is echt een hotel, en hij heeft 24 uur p.d. zorg als hij wil. Incl. wijn op bestelling, eten, lich.verzorging, Bib. nou en een eigen kamer, dus kan z'n nieuwe t.v. ook mee. O ik hoop zo dat het door gaat. Heel misschien zie ik dan na 20 jaar een tevreden iemand. Ja Peter (psych.) zei dat ik er wel rekening mee moet houden dat het daar ook weer niet goed zal zijn maar ik denk dat hij toch meer tevreden zal zijn dan nu. Nu kan hij niets meer zelf bepalen.
VM1 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst 2 augustus 2010 Hey Bollie,Ben blij voor je! Ik hoop echt dat het wat wordt!! Wat een regen ineens hier zeg! We hebben moeten rennen, naar binnen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden