Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 311
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Log even in
zit op het werk
dus niet te lang

PP
Dank voor de tip
weet niet welke krant
maar ik kijk wel even
kan altijd emailen
Ja, het heeft impact
dat is wel duidelijk...

Geplaatst

Middag ekstertje, Alf, Tactive, witte, borretje :moon:

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Mups..all ok?..vond gisterenavond beetje triest eigenlijk..maar ligt aan mijnen gemoedstoestand waarschijnlijk.

Alles oké hier Fleur. Ik weet niet wat je triestig vond gisteravond.
En hoe gaat het vandaag bij jou? Knop nog steeds op de juiste plek? :present:

Geplaatst

Middag Witte en Haddock. Ik snap niet zo goed hoe de lijst van ingelogden samengesteld is. Ik dacht altijd dat de laatst ingelogde aan het eind van het rijtje staat. Maar dat kan niet kloppen, want haddock stond er net nog niet toen ik mn berichtje schreef. Doet er verder ook niet toe, maar ik probeer soms wel een beetje overzicht te bewaren. Dat is de controlefreak in mij. :D

Ik meld me later vandaag vast wel weer.
Dagggg. :)

Geplaatst

Nou zeg........
Ga je nou aan mij vragen of dat zo is???
Nah ja:o
Ik dacht ik zeg het gewoon ff tegen je.
Dat mag toch ook gezegd worden, of niet dan?

Met mij gaat het goed Bor
Ik heb lekker vakantie dus beter kan het niet he:D

Geplaatst

Goh Igor dat geeft hopelijk toch weer een beetje hoop, ik hoop het zo voor je, want dat doet leven.:heart:

Ik kom net van Jos. Hij wil in een zorghotel yes:) Ik hoop dat ze hem daar op willen nemen. Hij zag er altijd tegenop omdat hij dan e6000,- p.m. kwijt is maar dat kan hij een groot gedeelte van z'n maandinkomen doen.
En anders moeten we gaan kijken of hij een privéverpleegster kan gaan nemen.
Heeft iemand ervaring met een zorghotel of privéverpleegster? Ik heb zelf geen flauw idee hoe je aan zo iemand kan komen. Maar goed er is weer wat hoop bij Jos (voor zolang het duurt). We gaan er weer voor.

Goeie middag Witje en Niwi.:present:

Geplaatst

Bolletje:
Ben er ook niet zo mee bekend...Googlen is dan idd een optie. Wel een duur verhaal, maar als hij het kan betalen waarom niet. Alles beter dan Bolletje als privé verpleegster:D

Gisteren naar de dierentuin geweest, was erg gezellig:) Veel dieren gezien, maar ook eigenlijk vooral veel gekletst. Daarna lekker uiteten. Ja, droog gehouden:)
Zit te denken...Blondie zit nu waarschijnlijk midden in haar gesprek! Blondie: :present:
Ik ben weer n's wat anders doen. Fijne dag nog iedereen

Geplaatst

Bol,
Er zijn ook bureaus die bemiddelen in particuliere verpleging en verzorging,
b.v. Care Company.
Je kunt daarvoor ook een persoonsgebomden budget aanvragen.

Fijn dat er weer wat ruimte is.:heart:

Geplaatst

Nou moe
Ik vind een knopje op mn beeldscherm en die trekt hup alles scherp op mn beeldscherm !!
Beter voor mn ogen :)
Hier kan ik het wel even mee uitzingen tot ik ergens een leuk schermpje (flatscreen?) op de kop tik voor een habbekrats.

Geplaatst

Nou lieve mensen, ik heb wat uitgeprint van het zorghotel in Veghel. Het ziet er allemaal erg mooi uit moet ik zeggen. Ben wel eens vaker voor Jos aan de gang geweest daar, maar het was toen nog niet de tijd.
Het is echt een hotel, en hij heeft 24 uur p.d. zorg als hij wil. Incl. wijn op bestelling, eten, lich.verzorging, Bib. nou en een eigen kamer, dus kan z'n nieuwe t.v. ook mee. O ik hoop zo dat het door gaat. Heel misschien zie ik dan na 20 jaar een tevreden iemand. Ja Peter (psych.) zei dat ik er wel rekening mee moet houden dat het daar ook weer niet goed zal zijn maar ik denk dat hij toch meer tevreden zal zijn dan nu. Nu kan hij niets meer zelf bepalen.

Geplaatst

Hey Bollie,

Ben blij voor je! Ik hoop echt dat het wat wordt!! :present:

Wat een regen ineens hier zeg! We hebben moeten rennen, naar binnen!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...