Spring naar bijdragen

Woensdag, 11 augustus 2010

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kan het toch niet laten om het alleen bij een tja te laten.
Hannah en Jane hadden wel degelijk gelijk.

Ik weet nog wie er heeeel veeel ophef maakte over het schaduwforum.
Ik herinner me nog heel goed dat Vie, Tapas daar keihard op afrekende hier op het forum.

Ook herinner ik me nog heel goed dat,
Vie heeeeeeel plechtig onder ede met haar hand op haar hart zweerde er geen Dar en Vie forum bestond.

Dat er een ander forum is, dat maakt helemaal niks uit.
iedereen moet doen wat hem/haar goed dunkt
Ik wens zelfs iedereen die daar naar toe is gegaan een gezond en vooral een droge toekomst toe.

Daar zit mijn triggertje niet, die zit bij het ontkennen en het hier vertellen dat mensen
geen tijd meer hebben, om te schrijven, omdat ze zo druk zijn met allerlei andere dingen,
maar niemand die er gewoon voor uit komt dat ze op een ander forum schrijven.

Zeg dat dan gewoon, niks mis mee toch, maar draai niet om de hete brij heen.
Dat gekronkel irriteert me nog het meeste.

Maar Dar en Vie veel succes op het forum wat dus geen uiteindelijk geen "imaginair" forum bleek te zijn.
Uiteraard sans rancune!!!!

Het gaat jullie daar allemaal goed!!!

(ohh ja en dit kan ik ook niet laten: ik had op zn minst wel een uitnodiging van jou Dar en/of Vie verwacht in mn pb:D)

tikvautje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo beste forummers,

Jammer, dat Vie vertrekt.
Meerdere forums is voormij een beetje verwarrend, dus blijf ik gewoon gezellig hier.
Oud en vertrouwd.
En voor de rest..
Heb ik het heerlijk naar mijn zin.
W.Ceetje ook bijna klaar, alles opnieuw getegeld.
Drinken doe ik nog steeds niet, en ex ook niet.
Knap he:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amai lees ik ff terug en denk..wat een gedoe om een ander forum.
En wat een doorzichtig gekeutel. Sorry kan het niet laten..

"Het is eigenlijk ontstaan uit een behoefte van mensen om wat meer privé te schrijven. En door dat mensen zich soms wat verloren voelden hier."

:huh:. kom nou...
Een openbaar forum kan nooit zoo privé zijn. Of privé moet voor iets anders staan.
Verloren voelen? Goh als het forum groeit en je zou denken dat dat toch het idee is want anders blijf je voor eeuwen aan dezelfde mensen kleven komt het verloren voelen en het geleuter terug boven.
Zo gaat dat nu eenmaal.

Ik lees voor het eerst over het effectief 'uitnodigen' van mensen en dan vraag ik me af. Hoe gebeurt dat juist? Gebeurt dat selectief?

Kan me niet voorstellen dat daarbovenop iemand een forum de rug toekeert en zegt van er is gewoon een tijd om het aan anderen over te laten als ze zich al niet genesteld heeft met juist die mensen die haar wel nauw aan het hart liggen.

Het ruikt niet lekker.
Daarmee is de kous af.

Maar zoals ik ooit eerder zei :D
Ik eet ook geen pasta als ik zin heb in friet!
Veel succes

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Navond All,

Vandaag veel over alcohol/verslavingen gelezen, zowel van Tavtive als andere sites. Tot mn verbazing kwam ik een link tegen naar minderdrinken.nl van het Trimbos. Gelezen en test gedaan. Aangemeld voor gratis logboek en doelen.

"Er is een forum ja. Niet zoals beweerd wordt een *stiekem* forum, we wilden er niet teveel ruchtbaarheid aan geven omdat er al zoveel onrust heerste hier, de laatste tijd."

Geen stiekem forum dus. Mooi. Dar, does een linkje plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook nog even reageren
Dar het was niet de uitnodiging die ik vervelend vond
maar dat je me vroeg er niet over te schrijven.
Natuurlijk goed bedoeld en om geen onrust te zaaien dat begrijp ik ook.
Maar ik loop er al 2 weken mee rond en voel me klem zitten.
Ik houd van transparantie, dat geeft in de praktijk de minste onrust.
Mensen kunnen prima tegen de waarheid en willen serieus genomen worden.
Maar door mij in het geheim te betrekken kan ik het niet goed doen.
Breng ik het naar buiten dan verraad ik jullie. Houd ik het voor me dan voelt het als verraad naar de rest.
Geheimen brengen onrust. Niet het nieuws zelf. iedereen is hier volwassen en zal er wel het zijne/hare van denken. Maar feit blijft dat er veel mensen verdwenen naar het nieuwe forum, 11 stuks en de 12e
had ik kunnen zijn. Dat zijn dus 12 mensen die het forum echt mist, das jammer. En als er dan mensen af en toe opduiken met een opmerking dat ze het zo druk hebben, en ik weet waarmee, dan voel ik me
niet fijn, en dan zeg ik het tactisch. Schrijf dan niets. Ik noem dat dus schijnheilig.
Verder respecteer ik iedereen die nieuwe keuzes maakt en zijn eigen groeiproces kiest. dat doe ik ook.
Ik ben ook een paar keer op het forum van Tapas geweest, en lees vaak op het chatforum van Caro,
maar mijn loyaliteit ligt voorlopig hier. Ik heb hier veel aan te danken en merk dat idd er golfbewegingen zijn. De ene keer voel ik me hier meer thuis als de ander. Dat zullen anderen ook wel hebben denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik wel een beetje vervelend vind hieraan is het volgende.
Heel af en toe las ik de laatste weken mensen die voorheen best veel hier waren. En dan nu nog maar sporadisch inloggen en alleen melden: ik ben hier even wat minder aanwezig.
Zijn dat dan de mensen die overgestapt zijn? Geeft niet, maar dan is het toch gewoon beter dat te zeggen? Dat je ergens anders je onderkomen gevonden hebt?
Nu ga ik een ieder die iets dergelijks schrijft wantrouwen. Hoewel wantrouwen niet het goede woord is, want ik heb er niks tegen. Bedoel meer, dan ga ik ook gewoon niet vragen hoe het met ze gaat, want ze leggen hun ei immers al ergens anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tortilla,
Dus jij gaat met de kippen op stok.
Kan best lekker zijn hoor een avondje vroeg naar bed.

Tida,
Zelf zou ik het niet aandurven, om minder te gaan drinken, ook niet met begeleiding.
Zou mezelf niet vertrouwen.

Jane,
Fijn, dat je blijft.
Begrijp wel goed dat je het moeilijk vind/vond om het een beetje stil te huoden.
Had er geen last van gelukkig, want was ook niet uitgenodigd.

Hannah,
Voor het eerst met openbaar vervoer?
Durfde je dat voorheen nooit of kwam er gewoon niet van.
Wel heerlijk, dat je zo lekker geshopt hebt.
Zou ik ook eens moeten doen.

Verder maak ik me maar niet dik over andere forums,
Geroddeld wordt er toch.
Ook in het echte leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Fleur via pb wordt een selectief gezelschap daarvoor uitgenodigd.
Van wie ze denk ik verwachten dat ze graag besloten willen schrijven.
En tot zwijgzaamheid worden betaamt om vooral geen onrust hier te zaaien... "

Kom op??!!!
Zen Fleur..
Ik heb absoluut geen probleem met een derde forum maar hoe dit draait?? Alles behalve fijn..
Ik vind elke reden die ik tot nu toe gehoord heb op geen bal trekken.
Nergens..nada..noppes..
Nog ff en ik vind het hilarisch..NOT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal

ik heb de laatste week niet geschreven, was met van alles bezig "intern".
Heb daardoor ook niet veel gelezen, maar wat ik las verwarde mij: ander forum, persoonlijke aanvallen, ombegrip.
Dat maakte dat ik mij er maar helemaal niet in mengde.
Een beetje :De klok horen luiden, maar geen idee waar de klepel hing. Dus beter om te zwijgen.

kom in ieder geval niet in aanmerking blijkbaar voor en door welke ballotage dan ook.
Ik merk wel dat ik onrustig werd van het geheel.

Probeer weer mijn plaats te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...