Otje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ticket gekocht. Belgie is nu definitief Vlaams Meiske ik kom eraan !!!!Nog iets leuks. Ik heb natuurlijk nog steeds een daklek. ik heb nu dus een lelijk gat in mn plafond. Ik heb een mooie hangplant gekocht en eronder gehangen. Krijgt plantje water als het lekt, en het ziet er niet meer zo lelijk uit. En er is voorlopig even een hoop onrust uit mn donder. En je zal zien dat er dan makkelijker een oplossing op mn pad komt als die onrust weg is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Was even ingelogd voor laatste handelingen. Afgerond, en veel succes allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 De ton waar de pomp in zat lekte Marjo dus moest ik die opnieuw dichtkitten. nu ff wachten tot het droog is en dan maar kijken of het lukt. Maar dat zal wel. Dan wil ik een buis laten lopen boven de vijver, tegen de rotspartij aan. In die buis wil ik kleine gaatjes boren en daar sluit ik de pomp op aan. Dan krijg je een soort watervalletje.Dus denk ik dat het wel mooi zal worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Okidoki! Ik ben er om 20 h.!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 :)Ik zal een kostuum meenemen en muziek. Kleine generale repetitie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Nou moe, rare berichten hier op de laatste pagina.Marjo haalt alles weg. En Vie doet 'laatste handelingen'. Wat is de toegevoegde waarde van die mededeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ellenlange verhalen johHet één heeft niets methet ander te makenPasta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Klinkt nogal desastreus Vie. Je gaat toch geen rare dingen doen?Emigreren of erger?Hoest Vietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik had ze al gelezen Marjo. Vond het wel leuk eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Is ook niet ergMeer voor mezelfIets the enthousiast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik zal er verder niet over uitweiden. Maar hou wel van enthousiasme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 En nu is ze natuurlijk echt pleitos.Even pb-en voor als zo nog terugkomt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Kan ook heel link zijn Ja, ik vind het ook jammerdat Vie weg gaatHet ga je goed Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Het voelt wel gek allemaalzoBut heeSo longMaatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Zo ik heb het vandaag maar eens met brood gedaan. Iedere dag dat koken komt me ook de keel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 quote: Originally posted by: VieWas even ingelogd voor laatste handelingen. Afgerond, en veel succes allen! Ik begrijp hier uit dat je helemaal niet meer hier komt?Snap niet waarom, zal ik wel gemist hebben,maar iig jij ook succes dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 VM en Woman, een buikdansparty?Gaan we die nog op youtube te zien krijgen?;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Nou het schijnt wat ophef te hebben gegeven. Dat was niet de bedoeling. Ik wilde even kijken of er nog pb's voor me waren die ik nog wil beantwoorden. En verder is het inderdaad zo dat ik het adb-forum achter me gelaten heb, maar sans rancune! Want ik heb er heel veel aan gehad. Met dankbaarheid dus, maar er is gewoon een tijd om het aan anderen over te laten.Oprecht zeg ik dus, veel succes en vind je eigen weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Dank voor je uitleg Vie, nu kan ik vanavond gerust slapen.Jij ook veel succes; ik hoop dat ik ook zo ver kom als jij.Dat vind ik wel jammer aan het 'vertrek' van de oudgedienden: jullie vormen het voorbeeld voor de jongere garde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Idd, zoals Alaine zegt.Ik vind het ook jammer.De "oudgedienden" zijn de succesverhalendie de beginners weer moed geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik ga ff eten.Laterzzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hi i am back,Alles goed hier op het frum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Dank je Dar en Vie voor jullie uitleg. Ik hoop ook inderdaad dat de rust nu een beetje weergekeerd is.In het begin toen ik hier net was, was er ook eens sprake van een zogenaamd schaduwforum. Daar is ook veel ophef over geweest, en mensen werden onzeker. Ik hoop dat Hannah dit zich nog kan herinneren, en in de gate heeft dat ditzelfde nu weer gebeurd. Het is niet prettig voor mensen om zich onzeker en onrustig te voelen, dus bedenk je in het vervolg om deze dingen op te schrijven, het schaad sommigen van ons, en dat kan toch niet de bedoeling zijn, van een forum waar mensen elkaar juist moeten helpen.Goed hier wil ik het bij laten, ik hoop dat we er van geleerd hebben.Ik moet zo werken, dus wens jullie een hele fijne avond toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik denk dat ieder forum,op zijn tijd,weer dezelfde stadia doorloopt.Groepsdynamica,je ontkomt er niet aan.Niet hier,niet ergens anders.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik snap het bezwaar niet zo goed Bol. Dat klinkt nl. een beetje door in jouw bericht.Men is toch vrij om daar te schrijven waar men zich prettig bij voelt.Dar en Vie, en vast nog wel een aantal anderen maar dat heb ik dan even gemist, zoeken elkaar elders op. Vrije keus.Ik ga me nog even bezig houden met aardse zaken. Het gras moet gemaaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden