Spring naar bijdragen

Woensdag, 11 augustus 2010

BamBam

Aanbevolen berichten

Ticket gekocht. Belgie is nu definitief :)
Vlaams Meiske ik kom eraan !!!!

Nog iets leuks. Ik heb natuurlijk nog steeds een daklek. ik heb nu dus een lelijk gat in mn plafond. Ik heb een mooie hangplant gekocht en eronder gehangen. Krijgt plantje water als het lekt, en het ziet er niet meer zo lelijk uit. En er is voorlopig even een hoop onrust uit mn donder. En je zal zien dat er dan makkelijker een oplossing op mn pad komt als die onrust weg is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De ton waar de pomp in zat lekte Marjo dus moest ik die opnieuw dichtkitten. nu ff wachten tot het droog is en dan maar kijken of het lukt. Maar dat zal wel. Dan wil ik een buis laten lopen boven de vijver, tegen de rotspartij aan. In die buis wil ik kleine gaatjes boren en daar sluit ik de pomp op aan. Dan krijg je een soort watervalletje.
Dus denk ik dat het wel mooi zal worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het schijnt wat ophef te hebben gegeven. Dat was niet de bedoeling. Ik wilde even kijken of er nog pb's voor me waren die ik nog wil beantwoorden. En verder is het inderdaad zo dat ik het adb-forum achter me gelaten heb, maar sans rancune! Want ik heb er heel veel aan gehad. Met dankbaarheid dus, maar er is gewoon een tijd om het aan anderen over te laten.
Oprecht zeg ik dus, veel succes en vind je eigen weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Dar en Vie voor jullie uitleg. Ik hoop ook inderdaad dat de rust nu een beetje weergekeerd is.
In het begin toen ik hier net was, was er ook eens sprake van een zogenaamd schaduwforum. Daar is ook veel ophef over geweest, en mensen werden onzeker. Ik hoop dat Hannah dit zich nog kan herinneren, en in de gate heeft dat ditzelfde nu weer gebeurd. Het is niet prettig voor mensen om zich onzeker en onrustig te voelen, dus bedenk je in het vervolg om deze dingen op te schrijven, het schaad sommigen van ons, en dat kan toch niet de bedoeling zijn, van een forum waar mensen elkaar juist moeten helpen.
Goed hier wil ik het bij laten, ik hoop dat we er van geleerd hebben.
Ik moet zo werken, dus wens jullie een hele fijne avond toe.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het bezwaar niet zo goed Bol. Dat klinkt nl. een beetje door in jouw bericht.
Men is toch vrij om daar te schrijven waar men zich prettig bij voelt.
Dar en Vie, en vast nog wel een aantal anderen maar dat heb ik dan even gemist, zoeken elkaar elders op. Vrije keus.

Ik ga me nog even bezig houden met aardse zaken. Het gras moet gemaaid. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...