Susana Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Blondie ga je iets doen met de honden, ik bedoel ben je niet bang dat opnieuw het gebeurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 1 van de twee gaat nu in de bench als er niemand thuis is...En ja, kan opnieuw gebeuren dus gaan even in overleg met de dierenarts en een gedragsdeskundige hoe we dit het beste aan kunnen gaan pakken...Trouwens iedereen nog bedankt voor de tips en adviezen op het huisdierendraadje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Ik ga naar mijn werk..zie jullie straks, een heel fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Werk ze Susana:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Goedemorgen Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Hee die Bor jij ook een hele goeiemorgen:)jij een ook een fijne dag susanna.Mooi dat je presentatie gelukt is Blondie en beterschap met je been en de honden.Welkom Bloem.pfff beetje slecht geslapen vannacht, hoop niet dat t een lang daggie wordt vandaag.Maar gelukkig schijnt de zon hier en hoef ik zo niet door de regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Goeiemorgen allemaal.... Gelukkig weer droog hier met een wat waterig zonnetje, prima... gisteren weer ongelooflijk veel water van boven:$Eerst even een bakkie.... jeetje wat ben ik laat vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Fijne dag allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Kijk, dat bedoel ik... de ochtendploeg is of gaat al weer weg, hihi. Fijne dag Witte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Ben er nog effe hoor Yvonne, maar ga dan ook douchen...Zonnetje schijnt hier ook, zowel buiten alsook binnen in mn hartje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Hartstikke goed Blondie. Ook de hindernis van gisteren weer goed genomen zag ik, ondanks het akkefietjes met je honden. toppie. Maar wat zul je geschrokken zijn. en wat een ellendige toestand: je bent gek op allebei... en er ontwikkelt zich zo'n machtsstrijd tussen hen. Moeilijk hoor. Moet ook een onzeker gevoel geven wat dat betreft denk ik. Ik hoop dat er echt met behulp van een gedragsdeskundige verbetering gaat komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 blondie, yajala, Yvonne, jane, borretje goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Ook goeiemorgen Marga, en alle anderen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Ook goeiemorgen Marga en Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Dag Lieve allemaal,Ben even m,n mail van ADB aant tjekken en vind het wel zo netjes jullie allemaal even gedag te zeggen dus bij deze:heart:Hoop dat alles goed gaat met iedereen!Dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Sterkte Borenne zet er maar spoed achter hoordan heb je het maar gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Yvon,Gisteren zat de schrik er inderdaad effe goed in...Gelukkig heb ik het hier direct kunnen delen, iets wat ik hiervoor nooit zou hebben gedaan...Kropte dan mijn gevoelens op en die kwamen natuurlijk iedere keer weer in alle hevigheid terug...Nu meer relaxed door het hier te delen en kan het nu veel beter relativeren...Heb vrijdag een afspraak bij de dierenarts en gaan dan kijken wat er aan te doen valt...Evt. castratie van de oudste, schijnt dat dominantie dan ook voor een groot deel wegvalt...En zeker weten een gedragstherapeut...Hhahaha... Nog even en we zitten hier allemaal in therapie... Lekker zootje neuroten hier zeg ;)Ga nu effe douchen en mn been uitspoelen... Begint te kloppen, dus hoop niet dat ik een ontsteking krijg aldaar...Huisarts twijfelde al of ze een AB-kkur zou geven aangezien de wond toch vrij diep was, maar heb haar kunnen overhalen door haar te beloven om de wond goed te blijven spoelen...Ben niet zo'n fan van pillen !!! Tot zo dan maar weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Yajala PB volgt lieverd !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Blondie:heart:Komt goed wijfie,ik ben heel geduldig:brokenheart:Je gaat goed wijfie!Keep on going!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Hee Bol,en doei Bol:heart:Ik ga naar het strand!Fijne dag allemaal en blijf scherp!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Zie dat Bloempje zich hier aangemeld heeft. Welkom Bloempje. Ik hoop dat je er veel aan zult hebben. Maar daar ben ik niet zo bang voor, iedereen die hier blijft komen, heeft er veel aan. T'is net een grote familie.Susces met je strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Hey lieve Borrie:heart:Jet, weer ff rust?Ikzelf heb het weer een onverwachts druk. Er zit een reiger in de buurt. De buurmanmeneer heeft hem gespot, dus moet ik als de donder met pvc.buizen het zaakje af gaan zetten. Wat baal ik hier van zeg, ik vind het zo lelijk om zo'n rand er om heen te hebben.Zouden die dingen lekker smaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden