Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

P.P. nou hier komen ze dan.:heart::sun::present:

Zo Bol gaat zo laoien (laden) en weer wat mensen blij maken met houten kissies, voor hele oude dieren in de opvang. Heerlijk om daar tussen te lopen, tussen die heeeeele oude bakkies. Misschien stop ik zo'n kleintje wel in m'n zak.;)
Het is een opvang voor oude honden en katten. Die gaan daar nooit meer weg en mogen daar sterven.
Het is ooit op t.v. geweest. Toen zaten ze in Aarle rixtel maar moesten daar weg.
Dus lieve mensen tot later allemaal. Ik ga ouwe bakkies verwennen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drupp:
Het kan idd zijn dat je klusjesman de leidingen verkeerd om heeft aangesloten. Mijn vriendje heeft dat ooit eens gedaan met de keukenkraan:D Gewoon een kwestie van andersom aansluiten;)

Bolletje:
Niks veranderen nie! Je bent zoals je bent. En voor diegene die die knuffel of aai nodig hebben ben je er. Voor diegene die een directere aanpak nodig hebben zijn er weer andere forumleden toch?

Igor:
Super dat je eerlijk heb opgebiecht aan je behandelaar/therapie dat je hebt gedronken! Chapeau! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier Bolletje de bouwvakker,:P
Ik zie er niet uit mensen maar het staat ontzettend leuk. Een spijkerbroek die op m'n hielen zit, helemaal vol met verf, en zo ga ik dadelijk naar dat opvanghuis. hahahaha.
Het is 13.00 en ze zijn er nog niet.
Igor mmmm wat ruikt het hier nu heerlijk zeg.
Ja ik kan geen diertjes mee nemen omdat die daar blijven.
Bovendien weet ik niet of zo'n diertje met katten om kan gaan of hij moet heel oud en blind zijn maar dan loopt ie weer in de vijver, dus wordt het moeilijk maar ik zal eens informeren of ze daar hulp nodig hebben.
Zo nu echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry jongens het woord soap had ik niet mogen gebruiken. Excuses daarvoor. Nu bezondig ik me ook aan slecht gedrag. Komt wss helemaal verkeerd over. En had ook totaal geen betrekking op de discussie gister. Dat was pure ernst. Maar doelde meer over het gebakkelei met spelfouten en wel of geen lieve woordjes. Dit voor de duidelijkheid. SORRY!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#$%^%&^&Zit ik hier te wachten en te wachten, zijn ze het vergeten:devil: Nou ja ik ben blij dat ik het niet vergeten was. Wordt dan toch altijd onzeker, heb ik het wel goed verstaan enz. Ik durf dan eigenlijk niet te bellen, dan moet ik toch over een drempel heen. Maar goed, kan gebeuren.

Lieve Blondie, wat een toestand meis. Ik hoop dat je over een mnd. weet waar je aan toe bent want er is niets zo rot als leven in onzekerheid.
Ik wens je heel veel kracht toe lieverd. :present::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héhé ff zitten hoor.
Dymph hoe is het met de katjes? Heb je vannacht wel goed kunnen slapen omdat je gisteren schreef dat je je vaak toch erg bezorgd maakt om je dieren.
Je kan er rustig over schrijven hoor, het is hier nu rustig, en misschien voel je je een beetje eenzaam, met je zorgen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...