witte Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Jane van harte gefeliciteerd met je verjaardag:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:En voor jou ook Adam:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Euhhh... Bloempje volgens mij was dat iemand anders? Heb ik het over n armbandje gehad? Draag zelf geen dussss.......nou ja een tatouage armband dat wel.Ja Von zal eerst tanken:DGisteren hele dag gewerkt en 's avonds kerkvergadering.Werk viel me wat zwaar, bazin heeft het véél te druk en kan dan behoorlijk bitcherig reageren en daar word ik dan weer hardstikke onzeker en gespannen van.....Had ff t gevoel van: "Nou de proefmaand is voorbij, nu gaan de duimschroeven erop".......niet zo fijn dus. Gelukkig wel kunnen delen met ander collegaatje en 's middags was de sfeer wel weer oké.Nu aankleden en honden uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Meurning all.Jane en Adam, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens jullie een fijne dag.Adam, tot gauw he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Goeie morgen lieve mensen.Jane van harte gefeliciteeerd meis...:musicnote:v........Adam jij ook.Heeft iedereen goed geslapen? Hier wel want ik was wel erug moei hoor.Vandaag een hoop kisten weg gaan brengen in een dierenopvangcentrum. en daarna m'n kleine vijver leeg maken. Zit te veel afwasmiddel in. Doe ik in de mortel als ik metsel zodat die minder gauw hard wordt.Ja en verder kijken vandaag want het zonnetje laat zig niet zo vaak zien wordt er gezegd.O ja en de soep voor mijn manneke maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 De croissantjes waren lekker en de koffie smaakte ook goed. ga nog even een nieuwe kan zetten. Lus nog wel een bakkie. Hier regent het al heel de ochtend. Hoop dat het zo meteen toch wat droger word. Heb een vrije ochtend. Kan ik lekker met de hond naar het bos. Vanmiddag werken en vanavond bij een vriendin langs en mijn eigen af laten beulen in de sportschool tijdens een groepsles steps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Ai nog steeds niet aangekleed; verdwaald op andere draadjes :$Ach Jet, t maakt me ook sterker zullen we maar denken hèWaarom kon je niet slapen? Hoe staat het met de huizenjacht?Lin stuur die regen svp niet hierheen?! Hier een waterig zonnetje tussen de wolken door, mag van mij wel zo blijven Hm ja verse koffie, doe mij ook maar n bakkie!Bol wat ben je toch n lief mens:heart:En ehhhhh....als je het echt zo top vindt om te "zorgen" mag je je ook op mij uitleven hoor ;)Nu geef ik mezelf n giga trap, hup!!! Honden wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Mogguh, droge en bijna droge hapsnurkers, doorzetten, heh! Haaks houden.Jane, felicitados, jouw verhaal over "witte liefde" weet ik nog goed. De jongste crosst inmiddels dat het 'n lieve lust is, helemaal blij. Maakt mij ook blij.De droge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Goeie morgen Saar, Lin, en Haddock.Jet ik vind het toch altijd erg knap, hoe jij dingen verwoord, en hoe jij jouw eigen groeiproces weergeeft.Het kijken naar jouw aandeel in een gebeuren daar kunnen veel mensen van leren. Heel knap hoor.Verder hoop ik dat je veel suc6 hebt bij het onderzoeken.Ik wil je graag steunen daar waar kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Heb gister ook veel aan jou, en de rest natuurlijk, gehad. Zo herkenbaar wat je schrijft. Het is me duidelijk geworden dat dat echt iets waar ik aan wil en moet werken om meer van mijn eigen te laten zien. Uitspreken waar ik mee zit, niet wegblijven lopen voor problemen en gevoelens. Hulp accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Goeiemorgen mensendank dank voor de mooie slingers en bloementoch raar dat dat zoveel doet hevirtuele wensenmaar ja echte mensen!!Ga straks choc. taart bakken, dus niet te veel eten he,anders past er niks meer bij.Verder gewone dagen op verzoek boerenkool met worst met de kids.En dat is hoe ik het wil in deze omstandigheden.Ga met de kinderen apart nog uit etenen wat leuks doen om het te "vieren" dus we houden wat tegoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Goeie morgen Jane. Klinkt jammie die taart.Moghu Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Lekker chocolade taart. Bewaar je een stukje voor mij? Een hele fijne dag en geniet er lekker van, jane.Nu gooi ik echt mijn lappie uit en ga lekker met de hond naar het bos. Het is hier ondertussen droog geworden. Beetje nadenken over alles wat hier geschreven is enzo. Jetset, zet hem op. Je zit op de goeie weg en je bent goed bezig. Ik lees je graag. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Lieve Jane,Ik hou me aanbevolen voor een stukkie chocotaart:DMaar nu eerst naar therapie.Tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Las je net op t pact Blondieleef met je mee hoorgroeien is moeilijk he!eens begonnen niet te stoppen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Goedemorgen allemaalJane: GELUKKIG NIEUWJAAR Adam: jij ook van harte gefeliciteerd: Ik zit te wachten op de ongediertjebestrijding, jawel:wacko:, helaas.Maar mijn bel doet het niet, dus ik sluip door mijn eigen huis, bang om het kloppen niet te horen.Bah, ik haat wachten als ik zo alert moet zijn.Word en een beetje nerveus van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Lieve Jet, Lin, Bor en andere "groeiers",zo herkenbaar wat jullie schrijven en ik denk dat er nog velen met ons zijn.Ik zeg altijd tegen mn omgeving: "Zolang ik nog AU roep of niet hard vloek hoef je niet te komen kijken, pas als t doodstil blijft is er iets aan de hand" en dat geldt dus ook voor het geestelijke.Ben het met Bol eens dat Jet haar groeiproces zo duidelijk weet te verwoorden, respect daarvoor!En ook van mij natuurlijk alle steun waar mogelijk:present:Hoewel het me wel tegenvalt Jet dat je die Wilders zomaar hebt laten passeren had op z'n minst een (ludieke) aktie verwacht hahaha Zo nu ga ik er vandoor. Heb teveel te doen en de geldzorgen stapelen zich ook nog eens op bah. Word er soms bang van, dan denk ik "hoe lang nog voor ik weer op mn bek ga?"En dan niet alleen met drinken maar meer nog dat ik weer helemaal in de WAO beland.Ben misselijk en heb buikpijn maar dat zal wel spanning zijn.Lieverds wat ik nu doe is geen terugtrekken, moet er echt vandoor. Dag allemaal; good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 morgen allen! eindelijk snel even de tijd gevonden om langs het forum te passeren. we zitten nu aan dag 4 zonder alcohol. beetje moe van de antabuse. Probeer me tijdens de dag op men werk te focussen.Jane en Adam : gefeliciteerd met je jaartje erbij! Maak er een leuke dag van!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Goeiemorgen allemaal,Ha jarigen!!Onze Jane en Adam: van harte gefeliciteerd. En een heel fijne dag (een hele bos!)Jet: AAI......Moet weer vlug en vluchtig lezen en dan blijken er zoveel meer mensen een aai nodig te hebben... Bor, Sarah, en vele nieuwelingen onder ons....Zag gister Lieke, en ze verdween in het niets hier. Dat doet altijd een beetje pijn.Nieuwelingen: blijf praten hier hoor. Herhaal je woorden... en zoals Bol zegt; dan maar in HOOFDLETTERS!Na 14 dagen ziek geweest te zijn blijf ik als een gek hoesten. Moet dus het roken aan gaan pakken...tja al jaren natuurlijk. Wanneer vinden ze daar nu es het ultieme voor uit? (onschadelijke peuken ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 ik zal mijn vraag naar een maatje hier maar eens stellen: iemand die het ziet zitten om men maatje te worden? Ik weet niet goed aan wie ik het moet of kan vragen... Heeft leeftijd van belang? Zo ja, dan misschien iemand tussen 25 en 35? Ik hoop dat er toch iemand zal reageren...Ik weet wel niet goed hoe dat allemaal in zen werk gaat, 't is nieuw voor mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Ben er weer even na mijn wandeling in het bos. Jerre, ik wil best je maatje worden. Ik ben 26. Qua leeftijd zit het helemaal goed. Ik weet alleen niet of je momenteel veel aan me zal hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Bedankt aan allen voor de reacties op mijn vraagje. Lin: misschien kunnen we elkaars maatje zijn dan? Ik kan ook goed luisteren hoor Jij bent toch ook aan het proberen te veranderen niet? Ik had wel al paar dingen gelzen van je...Wat denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Deal jerre. We worden elkaars maatje. Samen staan we sterk en gaan we de strijd aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Hallo allemaal, zie dat Jerre een maatje heeft gevonden? Super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Jerre, ik heb wat geschreven op "Wie is Wie". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden