Spring naar bijdragen

woensdag 6 oktober


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jet heeft slecht geslapen en ik voor het eerst sinds tijden ben door de wekker heen geslapen :o dus moet nu alles snel snel snel doen. de andere wekker stond een half uur later die speelt de phantom af en K&b stonden er kwispelend bij te kijken :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen jet, igor, latere inloggers.

Van harte Jane en Adam, dikkr prof van het Belgenlandje :musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present:

Gisteren een zwaar emo beladen dag achter de rug. Hopelijk vandaag geen verrassingen meer van haar, heb mijn deel wel gehad. Misschien dat haar gezond verstand nu eens voor een keertje overneemt ?? Of niet, we zien wel. Mijn advo kan haar bloed wel drinken en moet de man zelfs aan gaan afremmen. Ze weet niet wat ze begint op deze manier !!

Ook vandaag ga ik weten of ik de lenig er door krijg ZONDER dat ik ben afgesneden van de vennotschap. Als dat lukt, zie ik terug een straaltje zonneschijn.
Mag ik langs deze weg nog iedereen danken die me de kracht, moed en sterkte heeft gestuurd gisteren toen ik het heel hard nodig had ?? :D

Zo, radio staat op, douchke al gepakt en nu pc werk.

Goooooooooo Moooooooooooorning

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, van harte, en dat het komende jaar voor jou maar veel moois in petto mag hebben..
:light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::)

En hetzelfde geldt natuurlijk voor Adam , van harte..
:light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::):light::sun::rose::heart::)

En verder.... hele goeie morgen allemaal.
Igor, succes vandaag.
Wil, Hannah en Bor... Ik schenk wel ff koffie in voor jullie ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, je weet maar nooit Blondie.
kan natuurlijk een eye-opener zijn om maar met een dure term te smijten ;)
Affijn, de taart komt volgens mij pas om een uur of tien. Je kunt nog wel een croisaantje van Jet nemen, ze zijn nog redelijk warm.
Saar en Ekster, ook goeiemorgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmpf word er bij teruglezen steeds uit gegooid. Nja.
Vandaag vrij d.w.z. bijkomen van een veel te lange zware dag gisteren, veel regelen vandaag en vanmiddag weer trainen met de hond. Tussendoor wat strijkwerk, stofzuigen en tanken anders sta ik vanavond ergens in de middle of nowhere in duitsland stil:huh:

Gauw ff een peuk en dan vooruit.
Blijf nog wel ff ingelogd.
Jet moest snel weg; hoezo pactmaatje? What's up?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen Fransje en Bloem, jammer dat je blog er uit ligt bloem, je kon er veel in kwijt he?

Oeps Saar... Jet was al weer weg dus, ben een blond moet jemaar denken.
Ennu, kzou eerst maar gaan tanken... want met al dat regelen vergeet je het vast anders met alle gevolgen vandien.
Rustig aan vandaag een beetje hoor als het gisteren te veel is geweest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...