PROUD2BME Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goedemorgen allemaal!Hier nat met een klein zonnetje maar wel droog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goedemorgen lieve mensen...leuk om jullie vandag te zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goeie morgen Ya. Wat leuk dat je weer ff in de huiskamer komt. Heb je al koffie gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goedemorgen Susana en Bol,lig nu heerlijk met een grote mok koffie verkeerd in bed!Even genieten nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 ik ga lekker op mijn bank liggen..gewoon niets doen vandag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Heeerlijk Susana,denk dat ik naast je ga liggen hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goeiemorgen, het zonnetje schijnt wel, maar de wolken doenaardig hun best m te verdrijven, dus droog zullen we het niethouden vandaag ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hier hetzelfde Jane,heerlijk weer om binnen te blijven en een goed boek te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Zo mensen ik ga afsluiten.Jane geneest de wond al goed?Goed. tot vanavond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 das precies wat ik ga doen Ya,en lekker volleyen vanmiddag.hebben jullie ook internet opvliegers?ik lig er steeds heel of hal uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Morgu alle nieuwe wakkeren. Jane, nergens last van... ligt misschien aan de provider?? In ieder geval fijne dag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ja hoor Bol, prima.Werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Heb je ook ziggo jane?Heb er een week lang last van gehad maar gaat nu beter hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Yaja, heb ook ziggo, maar nergens last gehad de afgelopen tijd. Misschien is het regiogebonden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Zou kunnen Yvonne,hier nu alles goed gelukkig!Toch heeel vervelend als je er steeds uitgegooid wordt hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 nee argeweb, maar of dat wat uitmaakt?Gister begon het te haperen, net lag ie eruiten nu gaat het weer prima, ben ff met de lapbij de router gaan zitten en weer terug, nouja ook digitale kuren dus, lichte depressie, netals het weer en mijn stemmingen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hm, dat klinkt niet erg z:rose:nnig Jane. :present::present: om je op te fleuren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nou een mooi boeket Von, thnxdat een mooi begin vd dag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goedemorgen allemaal,Hier een helblauwe lucht, dus gaan zo maar eens stappen met de doggies... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Mogguh allemaal Hoe staat het leven hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nou das een hoop bijlezen Sinusom daar achter te komen:DMaar hoe is het met jou?nog steeds gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hier schijnt de zon inmiddels volop.... koud maar vrolijk dus. ik ga er vandoor. Iedereen een fijne dag vandaag. Laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ha JaneHet gaat hier uitstekend , nog steeds gestopt met roken en drinken . Het gaat natuurlijk niet altijd even gemakkelijk maar goed , dat kan natuurlijk ook niet anders.Om de kilootjes tegen te gaan ben ik nu 6 keer in de week aan het sporten . 3 maal fitness en 3 maal aan het hardlopen ( nou ja hard.....)Hoop in jan. de 5 km hard te kunnen lopen.Hoe is het met U? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Gojemurge allemoal.Lekke geslapen allemaal? Ikke als een marmot.Jammer dat ik ER gemist heb. Er als je het leest de groetjes van mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 ook een goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden