Spring naar bijdragen

zondag 24 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

Even er tussen door? Hoe verwijder ik in vredesnaam mijn pb-tjes. Dan zijn ze voor een deel weg en dan staan ze er weer.
Wat doe ik verkeerd? Ik ga op 'select all' staan en daarna op 'verwijder', maar krijg ze iedere keer weer terug.
Ook als ik de datum intyp, in dit geval voor 23-10 etc. geen resultaat. Wat RAAAARRR en irritant zeg.

Bol, mooie dag gehad meid? Niet teveel zielige dieren hopelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Glen, je lichamelijke afhankelijkheid duurt ongeveer 14 dagen, maar geestelijk duurt dat heel lang. alleen je wordt zo veel sterker. Je ziet het aan verschillende mensen hier, Woman, Niwi enz. Die hebben zo'n hekel gekregen aan de tijd dat ze dronken dat ze drank voor hun leven afgezworen hebben.
Dadelijk zie en voel jij ook hoe fijn het is om het leven door te gaan zonder drank. Dan ook zie je hoeveel schade drank kan geven. Dan wil je niet meer terug naar een leven dat bestaat uit zuipen, t.v. kijken, slapen zuipen om de kater weg te krijgen. Daar ben je dadelijk allemaal van verlost.
De trek blijft misschien wel maar jij kan het dan van je afzetten. Maar geef jezelf de tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey goeie middag Dymph. Nee hoor we hebben niet zo veel dode dieren gehad. Wel een scheetje van een poes op gehaald. die was in de dakgoot gekropen en is door de brandweer naar beneden gehaald. Ik heb ze lekker verwend met drie schaaltjes katten voer. Heb wel gezegd dat ze het niet door mag vertellen omdat ze er eigenlijk maar eentje mag hebben. Het is echt zo'n knuffeltante. Ongeveer 6 mnd. oud. Wit met een zwart vlekje op haar koppie.
Hoe is het met jou gegaan vandaag? Ik had je nog een p.b.tje gestuurd vanochtend.
Ja als je select all indrukt en dan op verwijderen, dan moet het goed zijn, anders moet je ff tactive vragen, misschien dat zij het op kunnen lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had al eerder gepost hier. Bol. Heb je lieve pb-tje ook gekregen. Gister was er dus geen dienst, verkeerd gezien, het is een mis of op zaterdag of op zondag. Nou, we stonden voor een dichte kerkedeur en das raar. Vanochtend gegaan. Mooie mis, mannenkoor, Latijns gezongen. Oei, wat moest ik weer huilen. Daarna kaarsjes aangestoken voor de diertjes. Ik moet ze loslaten, hoe moeilijk voor mij ook.
Nu dus in de zorgen voor ander peosje. het houdt niet op. Zoo mager, en braken zo nu en dan, mss wel maagkanker, dat vermoed ik eerlijk gezegd. Helaas heb ik een scherpe intuïtie, maar hoop echt dat ie me nu ff in de steek laat en goed ook. Niet alles tegelijk alsjeblieft.

Woman, proficiat, wat een prachtige prestatie, Jij ook naar de kerk? Goed zoeken op internet en anders er zelf heen om te kijken wat er op de bordjes staat.

Glen, goed zeg..... Dit is het begin van een nieuw leven. Dit is al hartstikke knap. Ik sta ook nog maar in het begin dus ik weet wel een beetje wat je doormaakt. Dat lichamelijke, dat stelde bij mij niet echt veel voor: 1 of 2 dagen beroerd of zo, maar de geestelijke afhankelijkheid, tsja, das voor mij wel een heel ander verhaal...En dat duurt ook nog wel even, gezien de vorige ervaring van twee jaar droog.
Dag voor dag, dat is het devies, dat helpt echt, ook voor jou Glen. Veel sterkte ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé verdorrie, m'n bericht weg bah.
Maar Dymph als ik een oude kat zou hebben zou ik hem of haar gekookte kipfilet geven, dat is n.l. licht verteerbaar. De boillon zou ik ook geven want dat is krachtvoer.
Ik zou ook zachte kattenbrokjes geven, harde brokjes zijn meestal te zwaar voor een oud diertje. De maag van een kat is erg gevoelig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glen, ja, je rooie kater. Ik heb ook twee rooien: een meidje en een kereltje. Het meidje heeft soms haar petje op, dat betekent dat ze haar oren naar achteren gooit en niet aangehaald wil worden. Maar als ze dat niet heeft, dan kan ze me helemaal verliefd aankijken. Het is een poesje, dat alles klein en kort heeft: heel klein staartje, korte pootjes en een mollig lichaampje ertussen. Mmmmm.
Is die van jou ook zo'n lieverd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Bollie,
Gaat uitstekend met mij hoor.
Gezellig gehad met ex.
Ben eigenlijk supergelukkig met hoe de situatie nu is.
Het lijkt erop dat hij me toch wat losser kan laten.
Dat gevoel van vrijheid is heerlijk.
Heerlijk, in mijn eigen huisje, en daarnaast een man waar je bijna weer verliefd op wordt.
Hoe belangrijk is het om iemand in zijn waarde te laten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dat een van de belangrijkste dingen in een relatie is Rap. Wat ik bij mijzelf merkte in het begin van onze relatie, was dat ik probeerde mijn manneke te veranderen. Ik stuitte op zoveel weerstand, en had niet in de gate dat hij tevreden was met zijn persoontje. Toen kwam ik tot het besef dat niet hij maar ik mijn zienswijze naar hem moest veranderen. Hem accepteren zo als hij was. Dat heeft een tijdje geduurd en soms vind ik het nog heel vervelend dat hij zo is zoals hij is maar het leeft inderdaad een stuk fijner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dan wordt het een stuk moeilijker. Mijn kabouter drinkt nu ook wat minder maar heeft een hele tijd veel te veel gedronken. Heb hem daar wel eens op aangesproken hoor, en dan ging het inderdaad ff goed maar zodra er weer wat spanningen waren dan was de gang naar de fles heel makkelijk.
Ik noem mijn manneke weer kabouter want zijn eigen naam mag ik niet meer gebruiken van Tactive.
Maar hij is gelukkig nooit vervelend geweest, werd altijd erg rustig en dat is ook waardoor hij de naam kabouter gekregen heeft.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...