Spring naar bijdragen

Maandag 1 november.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joehoe ik ben er ook weer. Jammer dat diverse mensen de strijd tegen het alcohol even niet baas hebben gekunt.
Ik wens diegene ontzettend veel kracht om de draad weer opnieuw op te pakken. Op een gegeven moment heb je, denk ik, toch zoveel kracht en weerstand opgebouwd dat de stap permanent zal zijn.

Bol heeft net een uur in de rij gestaan. Scapi en nog wat is hier voor de laatste dag open, dan gaan ze verhuizen. alles 70% korting dus daar moest ik bij zijn en heb mezelf weer lekker verwend.
Zo nu ff opruimen.:)

Goeie middag Rekels.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet, je berichtje sterkt me enorm. Ik ben moe, heeeel moe, maar net door dit soort berichtjes krijg ik toch opnieuw kracht.
Kracht om verder te gaan, aftellen. Nog 30 dagen. Ik ga me de eerste maand opsluiten denk ik ;)

Hoop dat je volgende week vlug werk vind, ik duim voor je !!

Moet gaan werken, bootje roept :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet, Bolletje, Borretje, Drup, Teveel, Desi, Dympf,

Bedankt voor jullie lieve woorden en steun en ook die tik van Drup kon ik prima gebruiken:)
1 november is weer een prima dag om er weer tegen aan te gaan: 01-11-2010, mooie datum toch?

Yajala en Dympf,
Met zijn drieen nu 1 november als stopdatum. We gaan er tegenaan hè meiden! :present: Ik zal eens even wat energie jullie kant opstralen, doen jullie dat dan ook naar mij?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging voor de Antabus. De betreffende contactpersoon had weer eens vrij. Hij zou me afgelopen woensdag toen hij contact met het U Center had gehad bellen. Heeft hij niet gedaan. Ik ben het spuugzat. Hij koppelt nooit terug en komt zijn afspraken niet na. P. is er zich me aan t bemoeien nu. Hij gaat morgen met contactpersoon (als hij aanwezig is.) bellen. De contactpersoon heeft het met negatieve informatie voor mij verbruid bij U Center. Dit weet ik van het U Center zelf. Als we dit duidelijk krijgen dan heb ik misschien nog een kansje bij het U Center. Ligt helemaal aan GGZ. Vind ik dus niet eerlijk want ze hebben mij nog niet gezien voor een intake waar dit besproken kan worden. De contactpersoon is pissig op mij omdat ik teveel eigen initiatief heb. Dit is niet altijd in zijn straatje blijkbaar. Dit MAG niet een opname in de weg staan! :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet voor jou een hele mooie bos :present: meis. en vooruit nog maar een paar :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: erbij. Gewoon omdat ik dat nou eenmaal erg leuk vind. Meid wat ga jij goed zeg. Ik geniet er van.

Eks. natuurlijk is dit de eerste dag van een nieuwe start. We gaan er weer voor hé?;)

Dees ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Zit me hier een beetje kwaad te maken. Ik meen toch dat je vroeger meer van iedereen op aan kon dan vandaag de dag. Maar hoemeer jij voor jouw idealen opkomt des te sterker je wordt meid. Blijf knokken hoor en laat je niet ontmoedigen door die #$%^&$:angry::devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo mensen naar een paar dagen ben ik weer terug
heb goed moeten na denken over mijzelf en over de drank
gaat het well goed met mij en kan ik het well aleen
NEE dus ik ben vandaag naar tactus geweest en kreeg te horen dat ik opgenomen moest worden
waar ik veel verdriet van heb maar ja het kan niet anders het moet gewoon anders ga ik er aan onder door. en wat die gedigt betreft wat ik zaterdag geschreven heb was puur aan mezelf gericht
als ik mensen daar pijn mee heb gedaan will ik het graag weten dan zall ik vervolg niet meer van die gedigten schrijven en ja krijg ook medicijnen om dat rot gevoel weg te krijgen

Groetjes Glen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glen, wat goed dat je doorgezet hebt. Hte voelt nu waarschijnlijk heel rot maar ddorzuipen leidt alleen tot nog veel erger. Het is echt de moeiete waard Glen, een leven zonder drank. Niet gemakkelijk maar he, dat is een zuipend leven ook niet.
Respect man. En ik wens je toe dat je doorzet en ervoor gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve lieve Glen.
Wat ontzettend fijn voor je dat je opgenomen wordt. Weet je al waar en wanneer? maar je hoeft je niet iedere keer te verontschuldigen joh. als mensen pijn hebben bij jouw gedicht , zijn zij zelf verantwoordelijk voor dat gevoel, niet jij.;)
En pijn is niet altijd slecht. Mensen kunnen geraakt worden door iets, en dat kan soms juist erg goed zijn.
Ik ben blij dat er eindelijk stappen ondernomen worden om jou goed te gaan helpen want je verdiend het zo ontzettend. Je hebt ook recht op een stukje geluk hoor.
Ik hoop dat het gauw gaat gebeuren, en probeer te denken dat het alleen maar goed voor je is. Het is een start naar een ander leven en dat verdien jij ook.:heart:

Jet, hoe moet ik nu weer in godsnaam in Zandfoort komen zeg. Maar er was toch ook een meeting in het noorden? Of gaat dat niet door?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allen (kan nog net) :)

Eerst maar even beginnen met ieder die het moeilijk heeft nu, heel veel sterkte te wensen. Yala (ken je verder alleen maar van mijn begintijd hier en toen vertrok jij zo'n beetje), Dymph, Glenn en Eks.
En dat het deze keer maar mag lukken! :present:
Vergeet ik iemand?

Ik zie dat Beate er toch nog een week achteraan gaat plakken. Jippie voor Beate. B)


Ik heb een typische maandag. Geen zin zo begin van de week. D.w.z. geen zin in de werkweek. Wel zin in bier. Maar ik ben linea recta naar huis gereden. Ik durfde niet eens naar het centrum voor sigaretten. Dus die zijn straks ook op. En als ik daar humeurig van wordt kom ik hier vanavond zeuren. :huh:
Eten staat al op dus de trek zal zo ook wel voorbij zijn dan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...