zoermuis Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 De boter op mijn neus(tip van Yetset) heeft wel geholpen maar mijn longen zijn helemaal brak en alles doet zeer. Bah wat een naar gevoel is dat. Hoop dat t de eerste en de laatste keer is voor deze winter. Man wat kun je je ellendig voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Babbel: Heefy je vrouwtje je nog niet eten gegeven? Wordt hoog tijd:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ze zijn hier bezig om de buurt op te knappen en rijden hard in het rond met allerlei machines. Een hoop herrie die mij er ook op wijzen dat ik straks ook naar mijn werk moet. Geen zin. Moet toch maar zin maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Goedemorgen deesje en blondje, ondertussen op het werk aangekomen en dikke mist hier. Echt dikke mist !!!Toch zullen we er subiet door moeten vrees ik. Levensgevaarlijk, want wij zijn niet zichtbaar op radar en de lichters varen topspeed voorbij. Madre Dias !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Drukke dag vandaag Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Hoi Tatum, long time no see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 En borrie natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Will voorzichtig he:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Will, je klinkt goed. Vasthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ik moet nu haasten. Aankleden en naar werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 goedemorgen allen...Jet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ja maar bij ons is school al vanaf vorige week maandag weer begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Will hebben jullie niet zo een radarbaken dan?Die zijn toch verplicht op kleinere scheepjes en yachten en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Neen Harry, wij zullen niet belangrijk genoeg zijn denk ik Hey rekeltje, ca va ?Jetje, altijd blij je te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Dees, drukke dag ja, maar dat is geen uitzondering...Voel me juist goed als mijn dag lekker gevuld is, al moet het natuurlijk ook niet overdreven gevuld zijn.Zodra het half 9 is maar even de foon inklimmen om wat dubbele afspraken te annuleren voor morgen...Verder vandaag weer naar werk (gesprek met baas) en therapie...Zal weer een zware en emotionele dag worden, en toch...Ik neem vandaag de eerste niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Mooie mistige morgen mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 den andere rekel se...jaja...ca va.....gij ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Zennnnnnnnnnnnn Jetjezou Witte je wensen als ze al naast dr bedwas gevallen.Kun je boter ook insmeren als dampo?Heb al sinds vrijdag een vastzittende hoesten het lijkt alsof mijn londen uit mijn tenen komen soms.En Bor wat ik steeds vergeet te vragen:wat betekent jouw onderschrift (voor jou)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Jet,Kan me wel een beetje voorstellen dat je gespannen bent.Wat je vandaag gaat doen is een soort metafoor voor het inleveren van een eerder leven...Of maak ik het nu te zwaar?Sterkte in elk geval,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Jet veel sterkte vandaag want dit is toch weer een hoofdstuk afsluiten wat je oude woning betreft. Maar het is weer zo avond en dan is het gebeurd denk je maar. en dan vrolijk weer verder.Jane de boter moet je op je neus smeren niet op je longen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ca va rekel, ca va. Moeilijk gaat ook hé Lady Jane sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Nou dan de zennn maar even voor mezelfmijn pubertje komt de badkamer uiten ik wil graag een rustig maandagmorgenontbijt,straks lekker spinnen, voor als het toch watminder rustig verloopt, en dan er weer lekkertregenaan, let the week begin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Dom deurgoan is wel het laatste wat ik me bij jouw voor kan stellen Jet.Hoe het ook zij, vanavond heb je een zorg minder, je zit er nu warm en schitterend bij, op naar de toekomst Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Goeie morgen lieve kanjers.Hier goed geslapen zeg. tot 8.00 en heerlijk gedroomd. Voel me heerlijk uitgeslapen en de winterrust is een beetje in aantocht bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ik ben ook weg, fris en fruitig, puur natuur naar mijn werk voor gesprek...Laters........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden