Spring naar bijdragen

Woensdag 3 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goed en slecht nieuws dus Dees.
Nou , hou je vast aan de positieve mogeijkheden hoor ....

Jet, klopt inderdaad van die zalf. Veel 'sterren' schijnen het ook te gebruiken .

En die groei van het afgelopen jaar????
Ben helaas iets teveel gegroeid, had van mij wel iets af gemogen om eerlijk te zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Je bent al weer weg Sara,
maar misschien lees je het later nog. Zag net dat ik je in het rijtje was vergeten te noemen van iedereen die afgelopen maandag of dinsdag was gestopt. Sorry:$
Super dat het ook jougelukt is gisterenavond! En dat terwijl je een moeilijke avond had. Aan de andere kant kon je die vriend nu vast beter steunen nu je helemaal helder was:present: Vandaag weer een droge dag saampjes hè?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh bijkomers.

Ben er nog wel hoor Eks en dank jewel!
Tja hoor eigenlijk wel en eigenlijk niet bij pact, had immers eerder al pact gesloten met Coco en Jetset?
Maar ben daarna nog niet helemaal van de drank af gebleven dus.......misschien wordt 1 nov. dan toch weer een speciale datum voor me?
Mijn bazin kwam erg chagrijnig binnen maar gelukkig klaarde het na de middag op. Nu moet ik eerlijk zeggen dat zij het zelf ook véél te zwaar heeft en dat terwijl ze aan een chronische ernstige ziekte lijdt. En omdat ik halftimer ben zitten we in onderbezetting waardoor zij veel te veel werkt. We zijn naarstig op zoek naar een andere collega voor mij erbij; gisteren was er weer een sollicitant maar dat bleek niks te zijn. En wat mn bazin dan wel weer heeft: zelfinzicht. Komt zo nu en dan ook met grote complimenten voor mij en excuses voor haar gesnauw dus eigenlijk heb ik het zo slecht nog niet.

Maar Bol: hoe kan ik daar op mn werk nou toch mee omgaan? Hoe doe jij dat? Ik voel wolken van spanning, verdriet enz.enz.enz. en raak die niet kwijt hoewel ik weet dat ze niet van mij zijn. Lukt het jou goed om nu hoofd van de dienst te zijn?

Zo ga weer ff verder. Honden moeten ook nog uit.
Zou wel naar de markt willen maar gezien de fincieën laat ik dat maar, moet wel tanken anders kan ik vanmiddag niet trainen. Laatste loodjes, moet wel........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

En speciaal voor mijn lieve Borretje :sun::heart:

:D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);:D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);)):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);):D:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::);)

Dat je maar een sterke en moedige vrouw mag blijven !!!! HVJ:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het maakt niet uit met wie we een pact hebben Sara, als we maar niks drinken toch?:D
Moeilijk hè om je af te sluiten van het gedrag en of stemming van de ander op je werk. Ik kan dat ook met klanten hebben...Die doen soms zo sjacherijnig of bot dat ik merk dat het toch binnenkomt terwijl ik mijn best doe om het buiten te houden:o
Wel fijn dat jou collega in ieder geval nog wel haar excuses maakt voor haar negatieve gedrag. En natuurlijk mooi van jou dat je haar gedrag weet terug te koppelen naar de oorzaak en die ligt zo te horen niet bij jou:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...