Yvonne Geplaatst 3 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Goed en slecht nieuws dus Dees. Nou , hou je vast aan de positieve mogeijkheden hoor ....Jet, klopt inderdaad van die zalf. Veel 'sterren' schijnen het ook te gebruiken . En die groei van het afgelopen jaar???? Ben helaas iets teveel gegroeid, had van mij wel iets af gemogen om eerlijk te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Goed zo Desi! De aanhouder wint! Gelukkig krijg je steun van de AA.Eks: ja ik ook droog gehouden, ondanks emotievolle avond bij verdrietige vriend na de herdenkingsdienst van Allerzielen in de kerk.FF teruglezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 quote: Originally posted by: jetsettip voor wallen (niet lachen) : sperti erop minuut of tien(sperti is anti aambeien zalf)Moet je je niet vergissen hé? Dus je billen niet poederen, geen eyliner en lipstick op je poeperd smeren. Lacht een beetje moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 goeiemorgen allemaalBorretje gefeliciteerd.Nu snel op de fietsAllemaal een fijne daglaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ik ben ook weg Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Goedemorgen lieve mensen...leuk om jullie te zien!!Lieve Bor: gefeliciteerd met jouw verjaardag...en dat deze nieuwe levensjaar brengt alles wat jouw hart begeert en wat goed voor je is...hiep hiep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hallo susanna... Hoe issie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Je bent al weer weg Sara,maar misschien lees je het later nog. Zag net dat ik je in het rijtje was vergeten te noemen van iedereen die afgelopen maandag of dinsdag was gestopt. Sorry:$Super dat het ook jougelukt is gisterenavond! En dat terwijl je een moeilijke avond had. Aan de andere kant kon je die vriend nu vast beter steunen nu je helemaal helder was:present: Vandaag weer een droge dag saampjes hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ben weer terug, kids weer op school en boodschappen binnen. Wat lees ik nu? Sperti onder mijn ogen smeren? Hi hi...zo lelijk ben ik nou ook weer niet hoor;) Moet ik eens over denken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Goedemorgen,Heb me verslapen en sta nu stil in de file op de A-15:)Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Balen Harry!Hoop dat je snel weer kunt rijden dan:) Werk ze strakkies! Is het jou gisterenavond nog gelukt om droog te blijven? Hoop het!Zit vandaag zelf op dag 3, heb een dagteller op mijn pc geinstalleerd en hoop er ooit een hele hoop dagen op te gaan zien:D Ik ga ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Goeiemorgen!ff bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hoi Bor, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Hoop dat dit een goed jaar mag worden.Voor jou kruip ik even uit de anonimiteit, ik lees zo nu en dan en leef wel mee.Groet kruimel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Bor meis, van harte gefeliciteerden dat het zonnetje vandaag maarbinnenin je zit, want buiten is het maar prut.:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Mogguh bijkomers.Ben er nog wel hoor Eks en dank jewel!Tja hoor eigenlijk wel en eigenlijk niet bij pact, had immers eerder al pact gesloten met Coco en Jetset?Maar ben daarna nog niet helemaal van de drank af gebleven dus.......misschien wordt 1 nov. dan toch weer een speciale datum voor me?Mijn bazin kwam erg chagrijnig binnen maar gelukkig klaarde het na de middag op. Nu moet ik eerlijk zeggen dat zij het zelf ook véél te zwaar heeft en dat terwijl ze aan een chronische ernstige ziekte lijdt. En omdat ik halftimer ben zitten we in onderbezetting waardoor zij veel te veel werkt. We zijn naarstig op zoek naar een andere collega voor mij erbij; gisteren was er weer een sollicitant maar dat bleek niks te zijn. En wat mn bazin dan wel weer heeft: zelfinzicht. Komt zo nu en dan ook met grote complimenten voor mij en excuses voor haar gesnauw dus eigenlijk heb ik het zo slecht nog niet.Maar Bol: hoe kan ik daar op mn werk nou toch mee omgaan? Hoe doe jij dat? Ik voel wolken van spanning, verdriet enz.enz.enz. en raak die niet kwijt hoewel ik weet dat ze niet van mij zijn. Lukt het jou goed om nu hoofd van de dienst te zijn?Zo ga weer ff verder. Honden moeten ook nog uit.Zou wel naar de markt willen maar gezien de fincieën laat ik dat maar, moet wel tanken anders kan ik vanmiddag niet trainen. Laatste loodjes, moet wel........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Nou maar hopen dat ze er wat van meekrijgt Jet:rose:hier is het huilen met de pet op (capu van poncho) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Yodelahiie, Borretje meid, van harte gefeliciteerd. Kwens je een fijne dag.En de rest wens ik ook een fijne dag. Doeg, ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Goedemorgen allemaal,En speciaal voor mijn lieve Borretje :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light:;:musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light:):musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light:Dat je maar een sterke en moedige vrouw mag blijven !!!! HVJ:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Het maakt niet uit met wie we een pact hebben Sara, als we maar niks drinken toch?Moeilijk hè om je af te sluiten van het gedrag en of stemming van de ander op je werk. Ik kan dat ook met klanten hebben...Die doen soms zo sjacherijnig of bot dat ik merk dat het toch binnenkomt terwijl ik mijn best doe om het buiten te houden:oWel fijn dat jou collega in ieder geval nog wel haar excuses maakt voor haar negatieve gedrag. En natuurlijk mooi van jou dat je haar gedrag weet terug te koppelen naar de oorzaak en die ligt zo te horen niet bij jou:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Jammer Bor,Had hem hier ook graag zien schijnen, maar regen dus..Ik zal je zonnetje in mijn hart laten schijnen hoe vind je die:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Borretje van harte Laat jij de zon maar eens lekker en zeker voor jezelf.Zo, ik ben er, file viel toch nog mee.Hop, aan het werk!Fijne dag allemaal,O ja, Glen probeer die eerste te laten staan of in elk geval zo lang mogelijk uit te stellen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Borrie :rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Blijf nog ff plakken om te horen hoe het met jou gaat Dymph?Goeiemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Lieve mensen,Het zonnetje in mijn hart is langzaamaan weer aan het doorbreken in mijn hartje Reden voor die positiviteit staat op het pactdraadje.Ik ga er weer vandoor naar mijn therapieHeb er weer zin in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Fijn te horen dat het goed gaat Blondie!Hoop net als jij dat hij het ook voor zichzelf doet en niet alleen voor jou, anders zal het niet gaan werken. Heel veel sterkte samen:present:Ben er weer van tussen, doei!Buiten regen, binnen droog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden