Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 november


will

Aanbevolen berichten

Drup:)

Ik tijger door hoor! hihi!
Leg vanavond m,n dochter lekker bij mij in bed had ik net bedacht,
dan hoef ik ook geen last van hem te hebben!

Morgenochtend vroeg aan het werk tot een uur of 4 dus dan zal hij wel opgeknapt zijn hoop ik ! :D

Sinterklaas,zoooo leuk!

Zit nog middenin de kleintjes natuurlijk dus genieten hier!

Minder voor m,n knip alleen! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja dat zijn fijne, dat is een understatement, herinneringen Jane.

Mijn kleinzoon snapte nooit wat die sleepboot hier nog in de haven deed als Sint vertrokken was naar Spanje.
Heb er altijd wel een punt aan weten te draaien.
Nu gelooft ie er weer in, tot en met 6 december...

Ach, ik was er net niet zo positief over maar met kleine kinderen is het inderdaad geweldig.
En toch vind ik dat stukje van Toon prachtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja foto's zat gemaakt gelukkig
zelfs toen dacht ik al vaak:
nou als ze me ooit verwijten dat we niks leuks doen
dan hoeven die dozen (ja ja niks ingeplakt:$)
maar tevoorschijn gehaald.
gek he, de niet leuke dingen leken vaak zwaarder te wegen.
En de verwijten zijn, zelfs in de puberteit nauwelijks gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het altijd leuk hoor de intocht van de Sint. Al die gespannen kleintjes en die smoeltjes erbij. Zet altijd de tv aan om dat te zien of zelf kijken.
Vergeet nooit meer mijn grote verdriet dat hij niet echt was en hoe ik me belazerd voelde want was papa die op de ramen bonsde en ik had niks in de gaten.
Op school zag ik van de spanning niet eens dat het de buurman was........
Nu ben ik 51 en doe precies hetzelfde want hou deze traditie in ere dus belazer ook weer hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :D

Heerlijk geslapen vannacht, al was ik wel vrij vroeg wakker, maar lekker weer omgedraaid en gelukkig weer ingedut...

Sinterklaas slaat hier de deur voor het eerst over...
Mijn beide kids geloven er niet meer in, behalve dan voor de kadootjes.
Een paar dagen geleden kwamen ze beiden naar mij toe : "Mams, we hoeven dit jaar onze schoen niet te zetten hoor... Geen kadootjes want daar heeft sintmams geen geld voor, als we het maar gezellig maken met elkaar"
Met tranen in mijn ogen heb ik ze beiden flink geknuffeld... :heart::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Phoe ben echt oud want opeens bedenk ik dat ik jarenlang als volwassene zwarte piet was op een mythyschool. Ging jaren goed en we werden altijd op een kar naar binnen gehaald maar toen was het opeens extreem koud en we kregen rum in de koffie maar dat wist ik niet. Dronk toen nog helemaal niets dus voelde me wat overmoedig. Feest werd daar altijd in de gymzaal gevierd dus deze piet klom in de balk maar vergat ff dat ik hoogtevrees had. Kindjes gierden van de lach maar ik van ellende want kreeg zweethanden en was bang dat ik zou vallen. Iemand had dat in de gaten en met een ladder ben ik eraf gehaald. Sindsdien was ik opperpiet dus hoefde nog alleen maar het grote boek aan te geven.
Blijft een rare vertoning maar altijd weer leuk zo'n traditie.
Paar jaar geleden kwamen ze in Amsterdam in opstand tegen de zwarte pieten dus werden het gele rode groene en paarse. Nou vond het geen gezicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha ik moet altijd denken aan een konijntje dat ik 7 jaar gehad heb van de d.a. die heette Nijntje.
Welkom dus Nijntje, ik hoop dat je er veel aan zal hebben hier op het forum. Babbel lekker mee en geniet van het samen zijn hier.
Voel je je vandaag een beetje goed? Gaat het slapen ook wat beter dan toen je dronk, of had je daar geen last van?

Waarom moet ik nou altijd fouten typen, zelfs bij een nieuwe adb.er #$%^^&$:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag vanmorgen 2 nieuwe reacties op mijn Wie is wie. Bedankt daarvoor.
Inderdaad een doordenker: sociaal drinken is uitgevonden door alcoholisten!
Ben zelf nu op dag 12 van niet drinken. De bedoeling was (via programma AdB) om 2 weken te stoppen en daarna "sociaal" te drinken. Ik zie nu wel dat de termijn van 2 weken te kort is. Ik ga die in elk geval verlengen tot ik wat meer de voordelen van het niet drinken ervaar. Daarna weet ik het nog niet.
Ik voel me nog niet top. De trek wordt wel minder maar ik slaap nog steeds slecht dus ik heb nog niet veel meer energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goejemorge lieve frummers.

Bwaaaaaah wat heb ik geslapen. 13 uur lang en dat zonder pilletje. Gaat goed. Heerlijk.

Vandaag gepland om naar Maastricht te gaan maar brrrr, met dit weer is er niks aan. Ga niet. Andere keer dan maar.:devil:

Welkom Nijn jouw kende ik nog niet. Alles goed?

Hier is december een feestmaand want allebei mijn kids zijn daags na elkaar jarig vlak voor kerstmis.
Dit jaar een heus Sweet Sixteen feest op 18 december voor jongste dochter. Hou me nu al vast.
Maar alles alchoholvrij dat staat ook vast!

Vandaag dag 26 ADB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...