rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Oh en Twinny,Goed gegaan vanavond.?Met mij wel.Hoop met jou ook.Ga nu echt.Lees je morgen misschien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Goedenavond allen,Ik meld mij ook nog even voordat ik mijn mandje instap...Ik ben erg moe na een onrustige nacht afgelopen nacht en na wederom een intensieve therapiedag vandaag.Ook veel last van de bijwerkingen van het stoppen van mijn anti-depressiva, kloppende slapen, gevoelloze neus, gespannen kaken...Dat gaat over, dat weet ik van het minderen, maar is nu gewoon even lastig.Morgenvroeg weer werken, dus zal waarschijnlijk pas in de middag weer even langspiepen...Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 sunny verklap even wat je gedronken hebt al die jaren je leeftijd was je niet af te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Voor jullie allemaal weg zijn moet ik hier eerst nog de dikke groetjes doen van Fleurtje. Ze overweegt een "comeback", maar is er nog niet zeker van.Een zeer goedenavond vanuit de haven apropos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Hey andere Rekel. alles goed gegaan met je vandaag? Weer hard gewerkt? Zal wel, maar als het goed is kan je dadelijk toch naar bed, of moet je nog lang werken?Nou lieve mensen deze dame duikt zo ook weer een lekker schoon bed in. Wens iedereen een fijne rustige nachtrust toe. Met niet al te veel onrust en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 hey Wil alles oke?hopelijk gaat het met martens ook weer wat zet 'm op joh (en een dikke knuffel aan tucker)Jim S woorden zijn schuttingwoorden of afkortingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 wij kruipen ook de mand invoor straks weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Te doen igor, te doen.Ben de nacht begonnen bolliewollie, dat duurt nog tot morgenvroeg vrees ik. Voel me momenteel helemaal niet zo lekker in mijn vel. De datum nadert, mijn angst ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Ik ga ook nog ff met huppeltutje uit en dan het warme nestje in.Wens allemaal een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Nog ff voor die Rekel.Ja dat is ook zo, het gaat nu binnekort gebeuren hé? Dat zal geen gemakkelijke tijd voor je zijn Rekel en ik hoop dat we met z'n allen je kunnen steunen zodat het niet al te zwaar wordt voor je.Probeer vanavond toch een beetje te relaxen en je zinnen wat te verzetten zodat het niet gaat malen in je bolletje want dan stapelt het zich op en ga je je rot voelen. Voor mij heel gemakkelijk gezegd maar het is niet zo makkelijk om te doen.Sterkte Rekel en een dikke kus voor een sterke superkanjer:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Goedenavond,Kom geloof ik net op tijd om iedereen welterusten te wensen.Allemaal lekker slapen dus, ontspannen, regenereren, en morgen: Carpe Diem.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 quote: zodat het niet gaat malen in je bolletje want dan stapelt het zich op en ga je je rot voelen Dat is iets wat jammer genoeg meer en meer gebeurt, zeker de laatste dagen !!Hoop wel dat dit gevoel verdwijnt na mijn verhuis. Zoniet ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Hallo Jim,Met S woorden bedoel ik een krachtterm die met een S begint en volgens Tactive onder schuttingtaal valt.Die woorden worden door de moderator verwijderd en daarvoor krijg je een waarschuwing.Ik kan dat woord nu niet spellen anders krijg ik ook weer een waarschuwing.Kijk maar op Spelregels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 pauze voorbij NijnDenzel roept:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Truste:lips:en voor Witte:Mup en Rapi hebben het pact geeerdjij vast ook, jou kennende:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Lig me suf te piekeren maar kan geen krachtterm verzinnen die met een S begint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Yes ik heb t gered!!Bedankt hoor Twinny en Bol. Ik lees net bij Jane dat Mup ook meegedaan heeft. Jij ook bedankt dusJullie hebben op mn schouder gezeten.Ik wil niet graag ruilen met sommige waar ik vanavond mee zatWat zullen die beroerd zijn morgenochtend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Ik lees je net pas Mup. Ik ben ook een minderraar, net als jou dus.Ik vind het vooral heel belangrijk dat ik niet om de verkeerde emoties ga drinken.Daar moet ik gewoon nuchter doorheen.En vanavond was ff lastig, dus daarom nog snel voor ik weg moest ff om een pact gevraagdHet helpt me gewoon altijd heel goed. Echt waar hoor, ik heb denk ik drie keer vanavond gedachtach wat kan t me ook schelen maar tegelijkertijd, neeeeeeee ik ga niet af op t forumvanavond. Kan mn pactmaatjes niet teleurstellen.En nu ben ik zo blij.. en morgenochtend dus nog veel blijer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Hoi meisje66 alles ok daar op de achtergrond??Misschien bedoelen ze Engelse ontlasting Teveel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Hier alles ok witte, bedankt. Heb met je meegedaan vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 haa das mooi om te lezen meisjeZijn we vanavond trots op onszelf en morgen samen heel blij dat we niks genomen hebbenLeuk om te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 quote: Originally posted by: witteMisschien bedoelen ze Engelse ontlasting Teveel;) Ja inderdaad, kijk op pagina 9, Martens 19.49 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Snap het al:D Het leven is vaak zo simpel he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden