bako Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 MartensStom,maar dat weet je zelf ookHerpak jezelfStop met de consumptie van die sluipmoordenaarMorgen is de eerste alcoholvrije dagbegin van jouw overwinningliefs bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Ach Martens,Wat moeilijk voor je,Blijf maar schrijven, en stop met drinken.Je emoties moeten toch een kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Bol ik ben er nog... hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Alcohol zal de pijn in je hart niet verzachten he Martens, dat weet je ook wel.Er zullen nog veel nieuwe mensen zich aanmelden op het forum voor wie jij iets kunt gaan betekenen met jouw wijsheid en ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 quote: Originally posted by: Martens Tucker ligt hier aan mijn voeten met zijn trouwe ogen mij aan te kijken. SHIT, is dat nu waart ik het voor doe? Maar Mart. je doet het toch ook voor je zoon? Tuurlijk doet het ontzettend veel pijn, te zien dat je vrouw een ander heeft.Misschien een harde vraag maar doet het extra pijn omdat je gehandicapt bent? Heb je nu het gevoel dat je veel minder kunt presteren dan iemand die (gezond) is?En heb je op dit moment niet iemand die je ff kan bellen? die even naar je toe komt? Waar je even kan uithuilen of kwaad worden?En je maakt een hele grote fout Mart, je schept mij nergens mee op hoor. Pas op want daar krijg je weer extra schuldgevoelens van. Weer een trigger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Lieve mensenna veel rondsjouwen met een duvel op mijn schouder is er nu weer rustBen er erg moe van,ben adb,blijf adb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Martens , heel begrijpelijk dat je boos, teleurgesteld en wanhopig bent, maar ik denk dat je morgen nog veel meer teleurgesteld bent als je nu doorgaat met drinken. Weggooien en opnieuw beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 rapilos , de drank is nu op. dus ik kan niet verder. mijn emoties gaan met mij op de loop, da's niet zo goed, maar het gebeurt dus wel. Herpakken is wel het devies, maar nu nog doen da's ng even de uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Mart,Laat je maar even gaan.Het moet er toch uit.Goed, dat er geen drank meer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Bako;Top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Bako hier vangen :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:v:sun::sun:v:sun::sun:Allemaal voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Er zijn trouwens weer een paar S woorden gebruikt vanavond. Misschien kun je ze zelf nog verwijderen anders krijg je morgen een tik van Tactive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 ik ga nu filmpje kijken, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Het is zo gek, ik ben ook nog steeds bezig met het verwerken van afgelopen zaterdag. De mensen voelde zo vertrouwd voor mij, ik voelde me er echt bijhoren en later heb ik me er ook weer over verbaasd. Maar wat is dat dan? dat je je zo vertrouwd voelt? Ik ben geen grote alcoholist maar ben wel heel dwangmatig en de dwangmatigheid met alcohol draag ik al 20 jaar bij me. Sinds ik het forum volg en het een en ander vertel en sinds de ontmoeting van afgelopen zaterdag weet ik dat ik mensen heb ontmoet die net als ik een hoop te verstouwen hebben in dit leven, het kan niet anders. Alsof we een iets zwaardere rugzak hebben dan anderen? zo voelt het in elk geval voor mij......ik ben 45 en hoop dat ik nu mag bijkomen van alle heftige dingen die ik heb meegemaakt in mijn leven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 quote: Originally posted by: jetsetbol, mijn duivels zijn ook weg......ik ben ook adb vandaag Jet ik had niet anders verwacht lieverd. jij bent de aller aller bovenste beste.Sunny ik denk dat het komt omdat iedereen iedereen accepteerd zoals ie is. Je wordt niet veroordeeld omdat je alcoholist bent en je mag jezelf zijn.Tenminste ik had dat gevoel heel sterk. En daarom had ik het gevoel dat we echte vrienden zijn.Iets wat we in R.L. niet zo goed kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 hoi allemaal, de week begint al "goed" voor een heleboel mensen hier. Hopelijk loopt alles goed af. Desi, speciaal voor jou. Dat zijn ingrijpende zaken waar je mee te maken hebt.Martens....gewoon een doorstart maken!! Doe ik ook soms. Kop op! maarre...niet jaloers zijn op je ex. Het is toch je ex hoop ik! Wie weet wat jou nog te wachten staat. Het leven is geen optelsom, snap je?Sunny, ik moet even reageren op je posting: ik ben geen grote alcoholist....Je weet toch wat een alcoholist is? Een grote of een kleine alcoholist bestaat niet, net zo min dat je niet een "beetje" zwanger kan zijn. Ja? Ik ken ook mensen die zeggen; maar doc, ik niet niet in de morgen!Oh, dus als je smorgens drinkt ben je een alcoholist, als je alleen savonds drinkt niet??!!De erkenning moet er wezen, dat is het begin van herstel. Ik erken dat ik totaal geen maat kan houden, oh ja, hooguit 1 avondje of 1 week. Daarna gaat het mis, het zal altijd zo blijven. Alcohol is geen allergie waar je pillen voor in kunt nemen. (helaas voor de AA, want dat is hun zienswijze nog geloof ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Martens, kom er nu pas weer in. Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Martens, het is goed dat de drank op is, en drink nu veel water zodat de schade beperkt blijftWeet je, het leven doet gewoon pijn bij tijd en wijleDrank haalt de pijn niet weg maar maakt het vaak alleen nog maar ergerHet lost ook niks opEr komt een tijd dat je dat gaat zien en dat het een uitdaging gaat worden om het leven aan te kunnen zonder drank.Tot die tijd kan je maar 1 ding doen, wat ik al eerder schreefProberen nieuwsgierig te zijn naar een leven zonder dranken besluiten om vandaag niet (meer) te drinkenen morgen weer besluiten om die dag niet te drinkeniedere keer als je trek hebt het drinken uitstellen tot morgen.Je hebt het op de meeting gezien, het leven houd niet op als je stopt met drinkensterker nog, het 'echte' leven begint pas als je stopt met drinken.Probeer daar nieuwsgierig naar te zijn en geef jezelf de tijd om dat ooit te gaan ervaren.Ik begrijp dat het uit gaan van je relatie bijna niet te verdragen is en vooral nu je ex ook nog eens een ander heeftMaar het is zoals het is en het gaat zoals het gaat en daaraan kan jij niks veranderen.Tuurlijk ben je kwaad, teleurgesteld, jaloers, verdrietig. Dat is ook normaal in deze situatiezolang je dat weg blijft drinken kom je er niet van afwel door het te voelen en te verdragen en te accepteren dat het gewoon zwaar 'prut' is.het is een rouwproces en het slijt, dat kan lang duren maar het slijt echt.drink water, duik je bed in en sta morgen weer vol goede moed opwant morgen drink jij niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Mag ik nu alvast komen melden dat ik niets gedronken heb vanavond? Witte leest wel terug straks hoop ik?Ik neem nog een kop thee en dan rol ik mn bed in. Zou nu al wel willen want ik val bijna om van de slaap maar dat vind ik toch wel erg vroeg. Raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Duik er toch lekker in Mup. Waarom uitstellen als je zo'n slaap hebt. Alles wat je nu slaapt is mooi meegenomen en voel je je misschien morgen weer lekker sterk en goed in je velletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Super Mupke.Dank voor je altijd weer wijze woorden Tapas. Ze waren niet voor mij maar leer nog steeds van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Je hebt gelijk Bol. Maar ik moet toch nog wachten op poes die nog even buiten struint. En de thee staat al klaar. Ruim voor 10-en lig ik er wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Bako Voel mezelf ook al wat beter nu ik die inco-pillen heb en onder bescherming sta van de HA met de neuroloog in vizier en Caro in de buurt. Lost een alco-probleem niet op maar de gremlins wel. Dan ben je niet meer zo deprie dus meer vechtlust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 quote: Originally posted by: NijnEr zijn trouwens weer een paar S woorden gebruikt vanavond. Misschien kun je ze zelf nog verwijderen anders krijg je morgen een tik van Tactive. Wat wordt er dan bedoelt met S woorden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Lieve mensen,Ook ik ga slapen.Wens jullie allemaal welterustenHoop dat het goed gaat met Martens vanavondMartens als je dit nog leest;Kop op heToedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden