PROUD2BME Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goedemorgen Lieve allemaal,Goh ik mag openen!Dus ook koffie zetten!Ik neem thee vandaag met wat honing erin,dan m,n bed weer in.Dampo snuiven denk ik de hele dag want ben zo beroerd als wat zeg!Dus geen zelfgebakken koekjes bij de koffie jongens!!Dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 En die vrachtwagen blijft maar over me heen denderen hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 goede morgen allemaal.yaja beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goeie morgen Ya en Igor.Ya ziek? Kun je het dan wel een beetje rustigaan doen met je kindjes? Moet je je prinsesje en je jongste kanjertje niet naar school brengen? En ondanks je ziek zijn vergeet je niet de Refu in te nemen lieverd?Hier ziet ie er al weer in hoor.Voor diegene die vandaag moeten rijden, kijken jullie wel uit? Het wordt glad mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goeiemorgen Bol en Igor, Kom even binnenwippen en ga er gelijk weer vandoor. Zoef de haas is er niets bij yaja, beterschap, hoop dat je je snel weer beter voelt hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Rustig aan doen gaat niet lukken helaas Bol,de 2 prinsjes en prinses moeten naar school ja!Grote prins laat nu gelukkig Doggie even voor me uit.Moeders kunnen niet ziek zijn he!Maar moeders kruipt er echt wel terug in zo als alles de deur uit is!!En die refu zit er al braaf in hoor,hoop dat hij erin blijft vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goede morgen allemaal,Kijk uit met het winterse weer vandaag.Maak er een fijne droge dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goedemorgen allemaal..hier ook beetje grieperig...meer hoest dat wat..niet goed kunnen slapen door hoest maar heb wel zin in vandag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goeie morgemn Ap, Adam en Susanna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goeiemorgen mensen!Hello AR and goodbye en toch vind ik dit leuk!Adam: heeft Soothe iets te vieren? Waar hangt hij uit? Staat hij 3 jaar droog?Dan van mij ook: :present:!Yaja; goed [plan straks lekker weer je bed in, beterschap meis! Hoi Susana, bevalt je nieuwe werk goed tot nu toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Hè, vergeet ik Bol, stom, sorry: MOOGUH BOL!Jij gaat vandaag lekker hondjes opknappen hè? Leuk hoor, hoop dat je lekker werkt en dat er mensen die dieren op komen halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Hoi Sara bedankt voor het vragen; bevalt het heel goed, het is precies wat ik zocht: leuke werk , werktijden, afwiselend, 2 dagen per week vrij; ik kan goed combineren met familie, studie en heb nog tijd voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Soothe, doe je een beetje kalm aan met die grizzlyberen van je, geef ze honing en een aai over de bol 3 jaar, van harte :present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goeie morgen Saar. Ja weer heerlijk dieren verzorgen en als ik daar mee klaar ben weer zitten naaien. Moet een paar honderd piepkleine dekbedjes maken voor de katten en een stel voor de honden. Das leuk werk omdat ik weet dat ze dadelijk als het echt koud is, heerlijk op zo'n dekentje kunnen gaan liggen. Moet er ook slopen bij maken dus ben nog maanden zoet.Hoe is het met jou? voel je je een beetje beter?Sus. fijn hé dat het werk zo goed bevalt? Ik merk zelf met het d.a. werk wat ik doe, dat een stukje regelmaat en het nuttig zijn, ontzettend fijn is. Of ik er nu geld mee verdien ofdat het vrijwillig is, ik tel mee.Hopelijk ga je je niet al te ziek voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goeie morgen hele lieve Bor.Mensen ik ben zo weer weg. Wens iedereen een hele fijne warme dag toe en tot vanavond weer.Dikke knuffel voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goedesmorges allen.Vandaag een droge dag. Hopenlijk binnen EN buiten.Ya : beterschap meis:present:Boll: Slopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Nog ff op de valreep. Dees vandaag gaat het gebeuren met je vriendin hé? Ik hoop dat ze echt zo sterk gaat worden als jij, dan komt het goed. Voor jou zal het nu ook wat rustiger worden hé nu ze opgenomen wordt. Een hele zorg minder meid. en nu weer lekker bezig zijn met jezelf en jouw groeiproces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goeiemorgen mensen,hier B&B gasten dus ook eens wat vroeger naast mijn bed gerold.Dees: :sun:sen-slopen;)Sooth, drie volle jaren alweer, een nuchtere wijze warme persoonlijkheid: van harte kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Lieve mensen ik ga vertrekken een hele fijne dag toegewenst....en veel plezier ook:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Dank je Bol. Vanmorgen gaat ze erheen ja. en nu doorzettenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Mogge bij-komers en werkze Bol en Sus!Ha Bor Dess; ja, dit is het begin voor je vriendin van een misschien moeilijke maar vast en zeker zeer waardevolle en noodzakelijke tijd. Zal toch best heavy zijn vandaag..........Weet nog dat mijn omgeving er veel moeite mee had toen achter mij de deur in t slot ging maar zelf voelde ik het als een enorme opluchting; eindelijk veilig, eindelijk rust.Sterkte vandaag Zit erg in dubio, twijfel over van alles en nog wat.Hm, beter om me ff te concentreren op de dingen die gedaan moeten worden, dus: hup aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Oh ja, Jane: B&B gasten, gos best leuk nog, of niet?Krijg je met de feestdagen ook gasten?Tis nu lekker wandelen in de bossen hoor, veel moois te zien en ook veel wild.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Doe mn best, Bor Hangt ook niet alleen van mij af.Heb gisteren wel mn psych gemaild dat ik weer een gesprek wil, zal me wel gauw terugbellen.Thanxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Heb net engelenkaartje getrokken:"Probeer simpel te denken, kort en KRACHTIG"nou daar kan ik t mee doen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Zo ga nu de honden uitlaten.Tot later;good goan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden