lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Susana, dan heet het lontje (net als van vuurwerk, snel ontplofbaar)is geen kritiek hoor, maar het klonk zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Goedeavond beste mensen,Net is schoonzoon even geweest.Kon geen mail meer krijgen.Internet weg.Wat een ellende, blijkt dat de stekker er even uit gelegen te hebben.Nou ja...Blij, dat alles het weer doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Nee Jane, mijn ei is al gelegd. Met mij is niet zoveel ad hand hoor. Ech nie.Wel weinig geslapen. Viel pas na 12en in slaap en voor zessen alweer wakker. Raar, ik was zo moe. Maar mn hoofd soms te vol. Vanmiddag ff bijgetukt en ik ga vanavond vroeg slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jane ik was aan denken is het lontje of loontje? iets alweer geleerd...bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Dames en heer, ik ga nu toch even bankhangen. Misschien wel liggen zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 En hou het netjes. Ik wil straks alles kunnen bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 dat is mjn favoriete sport Mupke..veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Wijffie,25 jaar getrouwd, dat is mooi, maar jullie hebben een groot leeftijdsverschil begrijp ik.Susana,Het is lontje, maar jou schrijfstijl vind ik wel leuk hoor.(oeps, praat voor mijn beurt denk ik, was voor Jane bedoelt, zie ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 En bij mij is er ook niets aan de hand.Dochter gaat al op haar 16e naar een hogeschool. Ik denk dat dat niet verkeerd is. Ze heeft haar eigen toekomst goed in het oog. En ik heb er bewust voor gekozen een alleen staande ouder te zijn. Misschien een vriend tussendoor (voor mezelf), maar de verantwoordelijkheid ligt bij mij. Misschien kom ik anders over, maar ik bedoel het wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Wat gaan we snel vanavond!!! Jane4...heel goed dat je je zo voelt. En waarom niet???Mensen....niet te strak keurslijf aanmeten he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 quote: Originally posted by: BamBamJOOP, gaat legge, gaat af, had ik gezegd! En haal die posting weg gek, anders schakel ik onze moederator in....Over welke posting heb je het Bam? Ikke doos ikke niet vinden, ikke niet begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 GoedenavondNiet teruggelezen en ook niet van plan het te gaan doen.Moe maar ook wel voldaan. Mijn eerste schrijfselen geschreven van mijn stap 4.Confronterend, maar ook zeer verhelderend.Nu nog een brij van onchronologische flitsen uit mijn verleden en zelfs stukken die gewoonweg in mijn herinnering ontbreken.Zou bijna vrezen voor mijn geheugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Bolletje: ikke minder..en dan moet ik deze kaart spelen: ikke buitelander..haha gewoon gezellig houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jopie, ik heb ooit (op mijn 22e) een keuze gemaakt. Ik wilde voor mijn 30e moeder worden en als ik een dochter kreeg, dan noemde ik haar J.... Ik kreeg die dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Hoi Susana...er worden hele scheidingen geregeld per sms! Ja ja.Ik ken je niet, ga je opzoeken bij Wie is wie....op welke pag. sta je? Welkom hier, je weet het maar nooit, zaterdagsavonds hier. Soms verkleedpartij, soms ingrijpen moderator..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ach zo Jop:)Wijfie, nu ik meer en meer leuke dingen doe voor mezelf b.v. de d.a. merk ik dat ik me minder bezig houd met de kabouter en al z'n leed en ellende. Ik richt me nu op dingen waar ik positieve energie van krijg. Daardoor kan ik de dingen die ik met de kabouter mee maak, makkelijker aan omdat er in mijn lijf ook een hoop positieviteit opgeslagen ligt, zeg maar.De dingen met hem wegen gewoon minder zwaar.Wat zou je graag voor 'n vrijwilligerswerk willen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Lieve Beate, ik ben hier paar maanden...maar ik ben van de ochtend ploeg..ben toevallig vanavond gezellig bij s'avonds ploeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 He Blondie...ik lees van je, 4e stap. Ik heb ook 3 jaar het 12-stappenplan gedaan, weliswaar vanuit een andere hoek. Je leert wel iets...dat is ook alles. Mijn ervaring he! Je bent pas bij stap 4...go for it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ook ik heb gisteren een keuze gemaakt en ik ben een commitment aangegaan met de groep..." Ik stop vanaf maandag met roken "Met behulp van het principe, de eerste neem ik vandaag niet !!! Rook mezelf nu trouwens paars en groen... Vandaag meer gerookt dan ik in dagen heb gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Knap Blondie....ik rook steeds..wil wel vanaf maar ben nog niet klaar voor, ik wens je veel succes met jouw keuze:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jopie:heart:Uche,uche,uche... Ik neem er nog 1 zolang het nog kan...En hoe moeilijk kan het zijn als ik gewoon die eerste laat ??? Net als met de drank ???Zegt ze optimistisch:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jopie, wat vind ik dat ontzettend lief gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 En ik geniet zo van haar ....Toen we wandelden (zij in een wandelwagentje) en ik kiekeboe! riep. En ook als de sinterklaascadeautjes torenhoog stapelden bij ons uitje met bowlen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Blondie, goeddddddddddddd. Je stap vier en je stoppen metrokenpact!Niet naar adbmeetings gaan hoor voorlopig, wordt veels te veeeel gerookt, uchuch.Bollie, oud wijf, alcoholist en zooo nieuwsgierig, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 1 op 100 Joop. zeiden hullie op de radio gister.Heb jij echt vier kinderen of zit je weer uit je nek te kletsen????Net zoals je huis VIJF slaapkamers heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden