Teveel Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Goede morgen,Blijf allen nog maar even liggen, ik zal zachtjes doenKoffieapparaat staat aan, theewater is heet, selfservice, ik ben weg.Fijne dag,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ha die harry!Ik dacht nog even op zijn Turks de draad openen,lees ik welkom thuis, wat lief, nou dat gaat vast lukken hoor.En buiten dondert het behoorlijk, dus het weer is al omgeslagen.Ik heb wel ontzettend geboft dus met de afgelopen week.Wat ben jij vroeg! Moet je zo naar je werk of ben je alweer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Al weg dus Harry, jammer ik krijg net mijn öntbijt" op de kamerhad het graag gedeeld met je: 8 broodjes!jus, hele kan koffie, eitje en belegwat ben ik een krent in de B&B zeg,nou ja ik doe er wel altijd zakjes bij voor eenlunchpakketje, dus dat ga ik er nu ook maar van makeneens een Hollander, altijd een Hollander.Holland, here I come!heb een hele fijne dag allemaalenne Igor: oppppppstaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Goeiemorgen Jane, ik help met plezier nog even je broodjes en koffie soldaat te maken hoor. Vandaag alweer naar huis dus,. Wat heerlijk dat het weer nu is omgeslagen, heb je dubbel het gevoel dat je geluk hebt gehad met jouw week daar. Zo, ik ga even buiten kijken hoe de stand van zaken hier is .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Oeps, Jane was al weer weg. Broodjes zeker voor onderweg ingepakt? Geeft niet, hoop dat ze een goeie terugreis heeft. Ik heb inmiddels verse koffie en thee gezet.... staan op het aanrecht, melk en suiker staan er naast. De broodjes moeten jullie er maar bij denken, heb ik geen tijd voor helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Heb even gekeken: met uitzondering van het zuiden wordt in het hele land gewaarschuwd voor gladheid....Tis maar dat we het weer even weten. Onderhand trouwens wel tijd om op te staan..... WAKKERRRRR WORDENNNNNNN .... , KOFFIE STAAT KLAAR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 goede morgen allemaal Jane zal wel onderweg zijn.yvonne heb je de ijzertjes onder als je een peukie rookt? zou toch te gek zijn als je moet melden dat je uitgleed omdat je buiten een sigaretje wou roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Goedemorge Yvonne,Ik heb je gehoord. Zo wat kun jij schreeuwen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hihi, nee, heb ik niet, maar heb een piepklein stukkie ijsvrij gemaakt. Waren daarnet trouwens zulke harde plekken opgevroren toen ik windhoos uitliet dat ook de ijzertjes niet echt meer hielpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Goeiemorgen Igor trouwens, en ook Dees een goeiemorgen. Ja, heb nog een behoorlijk volume he Dees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ha Igor ook goejemorge.Je gelooft het of niet maar ik ben gisteren onder 2 voor 12 in slaap gevallen (ONg. 21.00 uur) en werd vanmorgen pas om 6.11 uur wakker. Niet eens gewassen. Bah wat een viespeuk ben ik he.Dadelijk maar gauw douchen.Ik begrijp dat Jane weer onderweg naar huis is. Goh wat gaat zo,n week toch vlug voorbij. Ik hoop dat ze er lekker van genoten heeft.Zou Borretje goed geslapen hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Lekker douchen Dees, je zult die slaap dus heel hard nodig hebben gehad. Ik ga er vandoor...... fijne dag, maak er wat moois van. see you............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Werk ze Yvonne.(ik wauw dat ik dat ook kon zeggen en doen, helaas pindakaas voor mij nog geen baan: ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Goedesmorregens!Wat klinkt dat toch lekker: vakantie in Turkye, ik wil ook!Fijne terugreis Jane:present:Vandaag mijn 39ste droge dag:)Poeh, wat heb ik vast geslapen afgelopen nacht! Ik kon er ook slecht uit. Verheug me nu al op mijn uitslaapochtend komende zondag. Vanavond eerst werken en morgen overdag ook. Nog 10 minuten en dan zit ik weer op de fiets...Fijne dag maar weer en misschien tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Wat goed zeg Ekstertje dag 39! Hoe voel je je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Goedemorgen allemaal....Eksterje: wat goed zegt...39 dagen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Desi en Susana:Ik voel me goed hoor! Stond natuurlijk al een paar maanden droog voor mijn uitglijder en dat maakte het opnieuw stoppen toch gemakkelijker. Al verbaasde het me dat ik toch de eerste paar avonden opnieuw weer last had van nachtzweten, zo vies! Drijf dan mijn bed uit. Merk wel dat ik in mijn hoofd veel bezig ben met het "niet drinken". Voelt tricky en ik vermijd dan ook de wijnafdeling bij de super momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Eks. ben je niet bezig met de overgang dan? Dat zou toch kunnen? dan heeft het niets te maken met het niet drinken.Toine het weekend maar veel in onze huiskamer komen joh. Dat is een stuk safer dan er alleen mee te blijven zitten. De stap naar de alcohol is dan toch gauw gemaakt. Hier heb je een stuk afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Goedemorgen allemaal:DEindelijk weer eens goed geslapen.Klaar voor de dag en dat terwijl ik niets heb wat op het moment echt moet;) behalve dan mijn administratie van 5 jaar in mappen sorteren.Zo dus met een thermoskan thee naar boven en aan de slag.Heb de verwarming maar even vol open gezet op de kastenkamer, was daar freezing cold, bah !!!Ook zo effe mn zus bellen.Zit op zwart zaad momenteel en vieren morgen bij mijn ouders alvast de verjaardag van mn zoon die tijdens zijn verjaardag in Sri Lanka zit.Kan ik toch niet met lege handen aankomen, maar voelt wel rottig...Raar maar Waar. Ik zal blij zijn als mijn financieen mbv schuldhulpverlening op orde komen. Dit geeft teveel kopzorgen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Nee, Bolletje..Niet in de overgang, zou ook wel aan de wat vroege kant zijn (ben begin 40). Nee, het is echt alcoholgerelateerd. Zodra ik drink dan slaap ik meestal erna zweterig tot zeer zweterig (een dag of 5). Nu nergens last meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Blondie:Moeilijk! Maar wel goed dat je er mee aan de slag gaat! En wat betreft dat kadootje? Kun je niks maken voor hem? Kosten zitten er altijd wel aan, maar misschien kun je het zo wat temperen? Misschien een appeltaartje bakken of zo? Probeer ook maar wat mee te denken:$ Of een mooie foto van hem van vroeger in een lijstje aan hem geven. Nog gefeliciteerd trouwens;)Kun je met die administratie niet lekker in je huiskamer gaan zitten in de warmte? Ik kreeg het al koud toen ik je stukje las... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Doei Jopie, fijne dag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 mogguhdreef bijna mijn bed uit,maar begrijp dat het over pakweg een dag of 5 over is?vandaag pas dag 2,maaar we gaan er voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 He lieve schatten van mij,Ja ben alles aan het overdenken en heb nu al een hele poos denk nu 5 weken geen drank meer gehad.Dacht opeens..Hoe moet ik dit vertellen.zat/zit hier op een forum om steun te hebben maar had die steun in mezelf gevonden.heb mezelf er toe gezetdit verder te gaan aanpakken en het heeft me geholpen.heb veel avonden dat ik werk en dat geeft een goed gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden