igor Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Suus en Dees, ik probeer het 'normale' leven weer op te pakken en kan m'n draai er nog niet in vinden.
Susana Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Begrepen lieve Igor..ben ook daar geweest maar ik besefde ook dat alcohol was de hoofd oorzaak doordat ik kon mijn draai niet vinden...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Getriggerd door het draadje over delirium tremens, heb ik dat eens opgezocht.Je komt dan op allerlei sites terecht.En dat kan eigenlijk geen kwaad, weer eens te lezen hoe het begint en wat je uiteindelijke lot is als je doorgaat met zuipen.Weten we natuurlijk allemaal wel maar toch...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Morge Jopie,Gaat het niet naar wens?Hier is het niet glad hoor, volgens mij alleen in het oosten.Succes met je poging...
zoermuis Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Igor: Alcohol maakt het vinden van je draai niet makkelijker maar moeilijker. KMW zal ik maar zeggen. Die cirkel moet doorbroken worden.
blondie6173 Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Goedemorgen allemaal:DLetterlijk geen oog dicht gedaan.Straks maar proberen om tussendoor een oogje te sluiten.Vandaag of liever gezegd vannacht moet ik mijn kinderen naar Schiphol gaan brengen voor hun vakantie met mijn ex.De angst voor wat komen gaat zit er weer even goed in.Maar goed, hoe sterk de trigger ook mag zijn, ik ga niet drinken...Ik weet dondersgoed dat het helegaar niks oplost, maar eerder nog meer problemen gaat geven.Ik ga mij vandaag maar richten op de dingen die ik wel kan veranderen en niet op de situaties waar ik machteloos tegenover sta.
Lelie Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Goedemorgen allemaal.Hier is het wel gladjes hoor.Maar ja hoef er pas vanmiddag uit.
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Sterkte Blondie op deze zware dag.Je bent dapper en sterk, indrukwekkend
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Oei, als ik naar links kijk zie allerlei gereedschap en dingetjes die gemonteerd willen worden en zo.Ga nu echt aan de gang, fijne dag allemaal.
Susana Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Een hele fijne dag toegewenst lieve mensen...ik ga lekker werken
igor Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 suus werk ze harry de andere kant op kijken Blondie sterkte meidJopie afspraak toch maar nakomen hup hup met de beentjes niet uitstellenDees ik weet het, het is een taaie cirkel maar ik zal hem breken en zo dat die nooit meer gemaakt kan worden potdikkeme ik ben sterker en zal het laten zien PHuu
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Igor, thats the spirit...Als je dat vasthoudt gaat het je lukken, zeker weten, en je gaat dat vasthouden, ook zeker weten!Als ik naar rechts kijk zie ik door het raam de stadswal met allemaal mooie, kale bomen, heel verleidelijk.Maar als W dan straks thuis komt...Nee, het moet een keer gebeuren en al die rommel ligt er al dus toch maar aan de gang.
albertina Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Goedemorgen,ik kom net mijn bed uit:huh:na een onrustig nachtje.Hier geen sneeuw meer gevallen sinds gister.Vandaag ga ik eens lekker naar de kapper en mezelfdaar lekker laten verwennen.Kleurtje en lekker kort laten knippen.Allemaal een fijne dag en tot later.
zoermuis Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Go for it Igor het zal je lukken. Thats the SpiritB)
lady jane Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Goeiemorgen mensen,ha die Bol, fijn dat je er weer bent!ff bijlezen
bolletje Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Goeie morgen lieve Jane. En valt het terugkomen van de vakantie mee?Hier werd ik net gebeld door de D.A. Ik had moeten gaan werken maar er was in een vergadering afgesproken dat iemand anders dat zou gaan doen zonder dat ik dat wist. Nu werd ik net gebeld of ik toch wil komen werken. Nou dat heb ik geweigerd hoor. Ben geen speelbal. Dus ben voor mijzelf opgekomen. Ze moeten maar zien wie het nu doet, ik niet.
lady jane Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Goed zo Bolheerlijk he, geen speelbal meer zijn van anderenJa thuis zijn heeft ook zijn charmes hoor, ik benswinters best een huismus.Maar vandaag drukke dag, B&B mensen komen,met dochter naar volley in Rotterdamen tussendoor zien oplossingen te vinden voor bevrorenleidingen/waterslot enz en de opgestapelde was weg te werken.En mijn kaak doet ook al weer een paar weken erg vervelend,ik zit in een stuk besluiteloosheid om wéér die kaakchirurg ofde tandarts of de AB te gaan slikken. Welke van de drie het misnt kwaadaanvoelt, geen voelt goed, maar ja, wil er nu wel eens van af.
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Goedemorgen lieve allemaal!Jeetje wat is het koud zeg!Echt weer om in bed te blijven liggen,lekker onder de warme dekens!Helaaaasssssssss............kids moesten natuurlijk naar school en blaffie was NIET tevreden met een rondje van 5 minuten.Dus heb er al een uur strand opzitten!Zoooooooooo koud langs het water,koude wind! blehhh!!Blaffie wel blij!Ach zo erg was het ook niet! Achteraf dan he! hihi
zoermuis Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Bol: goed gedaan. Je moet inderdaad niet over je heen laten lopen. Flexibiliteit is goed maar eens houd het op he?
zoermuis Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Mogge Ya. Ik zou er wat voor geven om langs het strand te kunnen gaan wandelen:brokenheart:
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Mogge Dees,Ja ik weet het ook wel,ben wat dat betreft erg verwend hier!Vlakbij het bos en het strand,wat wil ik nog meer he!Verder eigenlijk ook best verwend hoor! haha:D
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Ik had toch iets raars vannacht....beetje raar verhaal maar toch best grappig
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2010 Rapport Geplaatst 14 december 2010 Het is weer bijna de tijd van de maand hier(dames kennen dit probleem natuurlijk he!)Ik pijn in m,n buik dus half slapend naar het toilet!Ja hoor,ik kijk en zie een donkere vlek.Balen dus!Ik op de tast schoon ondergoed enz halen....Terug in de badkamer toch het licht maar aangedaan!!MMMMMM?????????Toch niet???Blijkt er een ooglapje van het piratenpak van zoontjelief in m,n onderbroek te zitten!!NOU JAHHHHHHHH!!!!!!!!!Hoe dat daar nou komt?Viel bijna van de pot van het lachen!!Wilde nacht gehad met Piet Piraat denk ik maar weet er nog maar weinig van! haha!RaraRaaaaaaaaaaaaaaaarrrr!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden